Mielipiteitä nettideittistä
Mitä mieltä olette tästä. Olen tavannut netissä mukavan oloisen miehen. Tiedän hänestä ja hänen taustoistaan jonkun verran, olemme kirjoitelleet ja soitelleet. Juttu luistaa puolin ja toisin, kuvat on vaihdettu ja niihin tykästytty puolin ja toisin. Tiedän miehen nimen, osoitteen ja työpaikan.
Tapaamista on vaikea järjestää, koska minulla on 6 v lapsi. Mies kutsui sen tähden minut ja lapseni luoksensa kylään, asuu naapuripaikkakunnalla (hyvin lähellä meitä kuitenkin). Hänellä on myös lapsi, ja sanoi, että lapseninkin varmasti viihtyisi siellä, koska voisi lainata hänen lapsensa tavaroita. Hänen lapsi ei olisi paikalla silloin, koska käy siellä vain joka toinen viikonloppu.
Uskaltaisitko sinä lähteä miehen luo treffeille? Miehessä ei ole mitään, mikä ns. olisi herättänyt epäilykseni tai mitään.
Mieli tekisi lähteä, koska haluaisin tutustua mieheen oikeasti paremmin, ja muutaman tapaaminen on jo peruuntunut käytännön järjestelyjen takia, ja tämä tuntuu nyt olevan ainoa vaihtoehto.
Kommentit (6)
Siis ihan oikeasti, älä edes harkitse, että koko konkkaronkka tapaisitte heti.
Kokemuksen rintaäänellä sanon, että ensimmäisen vartin jälkeen voit jo haluta kotiin vaikka se mies tuntuisi nyt kuinka hyvältä paperilla ja kuvassa ja puhelimessa.
voi olla tunnin mittainen, se riittää näkemään haluatko nähdä toista kertaa. Etkö saa edes tuntia vapaaksi?
jotka KAIKKI vaikuttivat mukavilta puhelimessa ja sähköpostilla. Kun nähtiin, mieleni muuttui aika nopeasti emmekä nähneet toista kertaa.
Ensitapaaminen AINA jossain julkisella paikalla.
Ymmärrän, että mielesi tekisi lähteä, Mutta älä hyvä ihminen tee sitä. Tavatkaa ensin kaksin jossain, mistä pääset tarvittaessa nopeasti pois. Kahvila, kirjasto, ravintola, keilahalli jne.
Älä mene hänen luokseen ensitreffeillä. ÄLÄ!
Mene nyt ensin itse ja tutustukaa rauhassa. Vasta sitten myöhemmin lapsi mukaan. Vaikka miehessä ei mitään epäilyttävää olekaan, niin lapsi kannattaa jättää kotiin. Yritä järjestää hänelle hoitaja siksi aikaa.
Kyllä teidän pitää ekan kerran tavata muuten, kuin että sä menet lapses kanssa tuntemattoman miehen kotiin.