Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unilääkkeet + raskaus?

Vierailija
14.03.2010 |

Hei,

Onko neuvoja miten päästä irti unilääkkeistä, jotta voisi alkaa kokeilla raskautta? Entä miten jaksaa, ellei nuku.. onko sopivia yrttejä yms. tueksi.

t. Kiitollinen, lapseton työssäkäyvä 37vuotias neitonen

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoisia nyt ainakaan ei ole tutkittu. Sun pitää vain tehdä päätös, haluatko tarpeeksi lasta ja haluatko että pääset irti lääkkeistä. Todennäköisesti unentonta aikaa tulee, mutta ehkä se unettomuus on pientä sen rinnalla, mitä tulee sitten, kun vauva valvottaa.

Vierailija
2/4 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti unentonta aikaa tulee, mutta ehkä se unettomuus on pientä sen rinnalla, mitä tulee sitten, kun vauva valvottaa.

Itse insomniasta kärsineenä voin kertoa, että mikään ei ole pientä sen rinnalla...

No kuitenkin. Kannattaa keskustella asiasta lääkärin kanssa. Sellaisen lääkärin, joka on OIKEASTI perehtynyt uniongelmiin. Varaat vaikka yksityiselle, jos ei muuten onnaa, kannattaa mennä tässä(kin) asiassa asiantuntijan pakeille.

Oletko kuullut melatoniinista? Se on luonnollinen unilääke, samaa hormonia, jota ihmisenkin elimistössä on. Mulle on auttanut pitkävaikutteinen melatoniini, jostain syystä vaan kaikki lääkärit ei määrää sitä nuorille ihmisille. Tavallisella melatoniinilla ei ole mulle juuri mitään vaikutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti unentonta aikaa tulee, mutta ehkä se unettomuus on pientä sen rinnalla, mitä tulee sitten, kun vauva valvottaa.

Itse insomniasta kärsineenä voin kertoa, että mikään ei ole pientä sen rinnalla... No kuitenkin. Kannattaa keskustella asiasta lääkärin kanssa. Sellaisen lääkärin, joka on OIKEASTI perehtynyt uniongelmiin. Varaat vaikka yksityiselle, jos ei muuten onnaa, kannattaa mennä tässä(kin) asiassa asiantuntijan pakeille. Oletko kuullut melatoniinista? Se on luonnollinen unilääke, samaa hormonia, jota ihmisenkin elimistössä on. Mulle on auttanut pitkävaikutteinen melatoniini, jostain syystä vaan kaikki lääkärit ei määrää sitä nuorille ihmisille. Tavallisella melatoniinilla ei ole mulle juuri mitään vaikutusta.

Vierailija
4/4 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

unilääkeriippuvuudesta irti, se oli pointtini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi