Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lindex FIX ulkoiluvaatteet? Mielipiteitä kaivataan?

Vierailija
14.03.2010 |

Kävin katsomassa kyseisiä vaatteita. Ensi tuntuma oli, että niissä olisi hyvä hinta-laatusuhde. Kannattaako ostaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime keväänä ostettiin pojalle housut ja takki. toki housut ois voinu olla henkseleillä mutta toisaalta takki oli pitemmän mallinen niin ei haitannut. Aika vähän niitä käytetty, mutta itse olin tyytyväinen,. Ja silmääkin miellytti. Tänä keväänä menee vielä vähän aikaa koon puolesta että hyvin on kestnyt.

Vierailija
2/7 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ne tuntui yllättävän hyviltä ja taidan käydä ostamassa. Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojalla on tänä taklvena ollut FIX:in toppatakki ja -housut. Kankaat ovat kestäneet todella hyvin kulutusta ja rymyämistä, mutta takin vetskari hajosi viime viikolla... Muuten olen ollut tyytyväinen. Varsinkin noiden housujen polvien kestävyys on ollut erinomainen.

Vierailija
4/7 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edulliset. Vesipilari 6000, teipatut saumat.

Vierailija
5/7 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut tänä talvena Lindexin fix- housut ja erittäin hyvin ovat kestäneet kulutusta. Suosittelen!

Vierailija
6/7 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetoketju meni rikki jo alkutalvesta. Onneksi takissa on toinen vetoketju missä fleece oli kiinni, joten on käytetty sitä.

Myös takin alahelmassa oleva heijastin on rispaantunut, mutta tämä johtunee rymyämiestä.

Vierailija
7/7 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut usemmat Fixin ulkovaatteet (nyt tyttö jo 9-vuotias). Tosi hyvälaatuisia hintaansa nähden ja minusta myös nättejä päällä. Useampana vuotena olen ostanut vedenpitävän tuulitakin, jossa irrotettava fleece mukana. On ollut todella kätevä lapsella niin tarhassa kuin koulussakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi