Ärsyttää, kun yritän kuiskata jotain miehelle tai teinille, he huutavat kovalla äänellä MITÄ?
siis kun jossain väkijoukossa tai tilaisuudessa, jossa ei viitsisi kovalla äänellä puhua jotain asiaansa, yrittää jotain hiljaisella äänellä sanoa, vastaus tulee kovalla äänellä kuin tykin suusta. MITÄ?????? Jos sitten vielä yritän sanoa uudelleen ihan pikkuisen kovemmalla äänellä, kuitenkin niin etteivät ulkopuoliset kuule, vastaus on taas MITÄÄÄ???? Siinä vaiheessa sanon hiljaa, että no, kerron sitten myöhemmin. Taas vastaus on MITÄÄÄ????? ja kun sanon taas että anna olla, vastaus on MITÄÄÄÄ??? ja vielä saattaa mies sanoa kerran, että SANO VÄHÄN KOVEMMALLA ÄÄNELLÄ, MÄ EN KUULLUT MITÄ SÄ SANOIT!?!?. Siinä vaiheessa tekisi mieli jo vajota maan alle....
Kommentit (4)
mutta jos toi tilanne taas joskus tapahtuu niin se on ärsyttävää.
ehkä mä puhun hiljaa, mutta kyllä tuo ukko ja teini ovat puolikuuroja ja huonotapaisia tuossa suhteessa :///
ap
ehkä mä puhun hiljaa, mutta kyllä tuo ukko ja teini ovat puolikuuroja ja huonotapaisia tuossa suhteessa :/// ap
Ei ne ole huonotapaisia, ne on tyhmiä!!
ehkä mä puhun hiljaa, mutta kyllä tuo ukko ja teini ovat puolikuuroja ja huonotapaisia tuossa suhteessa :/// ap
mutta sanokaas, miten mä väännän niille rautalangasta tuon asian, että oppisivat käyttäytymään toisin?