Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli tehdä totaalinen ulkonäköremontti,

Vierailija
14.03.2010 |

haluaisin saada mieheni rakastumaan itseeni uudelleen. Nyt tämä on tällaista tasaista arkielämää, joskus tuntuu kuin oltaisiin sisko ja veli. Romantiikkaa ei pahemmin ole ilmassa. Miltäs kuulostaa tuo ideani vai onko parempia ehdotuksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti on se, etta tunnet ITSE olevasi haluttava ja seksikas, upea nainen. Miehiin vetoaa itsevarmuus.

Itse en ole kummoisen nakoinen, mutta kun rakastuin, olo tuntui sateilevalta ja seksikkaalta koko ajan ja kas kummaa, aloin saada jatkuvia huomionosoituksia miehilta vaikka keskella katua. Kai se oli rakastuneen naisen itsevarmuus tai ylitse pursuava onnellisuus, joka sitten vetosi.

Nyt mullekin tuli halu taas panostaa ulkoiseen olemukseen. Arki laiskistuttaa ja koska parisuhde voi hyvin, olen jattanyt ulkonaon retuperalle: raskauskiloja vielakin jaljella, nytkin kulahtaneissa alusvaatteissa ja meikitta. Huomenna aloitan! Haluan taas saada miehen sukat pyorimaan jaloissa :)

Vierailija
2/11 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit vinkkeja, mita tehda.

Tassa joitakin ideoita:

-Kaynti kampaajalla, kuten jo suunnittelit

-Kulmien nyppiminen ja huolitteleminen ammattilaisen tekemana (helposti saa isonkin muutoksen aikaan

-Meikki (meikilla saa ihmeita aikaan, panosta siihen)

-Korkokengat ja nyt talvella pitkavartiset, kapeakorkoiset saappaat -upeat!

-Vaatteet, jotka korostaa vartalosi parhaita puolia (jos et tieda niita, kysy apua vaikkapa tavaratalon pukeutumisneuvojalta)

-Jos kaytat silmalaseja, kokeile valilla piilolaseja (mulla paljon miinusta ja ne pienentaa, aina kun laitan piilarit, mies pysahtyy ihailemaan kuinka kauniit ja isot silmat mulla kuulemma on)

-Seksikkaat alusvaatteet, panosta laatuun (=tuntuu ja nayttaa hyvalta)

-Korut, jotka ovat kuin piste iin paalle ja jotka saa sut nayttamaan vielakin upeammalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikaisemmin ollut hyvinkin naisellinen nainen, mutta johonkin se kaikki on vaan arjen pyörteissä unohtunut.

Kampaaja varattu! Seuraavaksi alusvaatteita hankkimaan.

ap

Vierailija
4/11 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voihan se vaikuttaa mieheesikin.

Vierailija
5/11 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä ulkonäkö-remppa ei kyllä tosiaan pelkästään riitä, sen lisäksi kun täytyy käydä flirttailemaan miehesi kanssa.

Vierailija
6/11 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna varaan ainakin ajan kampaajalle. Olen jo lykännyt sitä niin pitkään ja sen kyllä huomaa. Olisko ideoita minkälaisen mallin leikkauttaisin? Nyt minulla on olkapääpituiset, tummanruskeat hiukset, aika tylsät. Kasvot ovat ovaalin muotoiset.

Mitäs muuta voisi tehdä?

ap

Vierailija
7/11 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet uusia vaatteita paljon, koruja, kenkiä, huiveja

Uusia meikkejä myös!

Vierailija
8/11 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä sinänsä kivaa, kun joku miettisi kaikki valmiiksi.

Kroppakin mulla on ihan nätti, kun vaan saisin vähän treenattua. Nyt tuo vatsa on tuollainen pömppö ja käsivarret hölskyy. Ja pari kiloa kun saisi pudotettua...

ap

Vierailija
9/11 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta tahto ja keino

Vierailija
10/11 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko asuinkunnassasi mahdollisuutta aloittaa jotain kivaa liikuntalajia, esim. pilates tai joku tanssijuttu, jos sellainen enemmän innostaa?

Vierailija
11/11 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla haaveena ainakin

kampaaja (viime kerrasta aikaa!)

hampaiden valkaisu (ehkäpä kotona valkaisulaastareilla?)

dieetti/jumppa (vartalo aika huonossa jamassa raskauksien jäljiltä :( - olen nyt yrittänyt zumbata kotona...).

Kivoja vaatteita löytyisikin jo, kunhan muutaman kilon saisin laihdutettua ja jaksaisin niitä "stailata".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme