Huutonet ja FEIKKI tuotteet. ARGH!
On se nyt kumma, kun noita feikki myyjiä EI saada vastuuseen teoistaan! YP:lle on turha ilmoittaa noita kohteita ja jos myyjälle laittaa huomautuksen, että piraattien myynti on laitonta, saa vaan paskaa niskaansa.
Kommentit (7)
myyjä ei ole kohteessa maininnut "Ei aito". Eli noi tyyliset ym. kohteet saa aivan vapaasti keikkua listoilla. Ei yp niitä poistele!
Esim. laukkuja? Mistä tiedätte niiden olevan feikkejä? Oon kyllä nähny ebayssä samoja laukkuja esim. Guess, jotka sitten ovat TUPLAHINNALLA huutiksessa, mut onko nää niitä?
Sitähän se nimenomaan on, Vuitton-TYYLINEN ei VUITTON.
Mä ainakin ilmoitan heti jos näen varmuudella feikin tuotteen (siis sellaisen, jossa kerrotaan laukun esim. olevan "LV-tyylinen" ja sitten kuitenkin siinä komeilevat suuret Lv-monogrammikopiot kyljessä tms.) ja aina on ylläpito saman tein sulkenut nuo ilmoittamani kohteet. Onkohan ollut niin, että sun ilmoittamissa kohteissa tuota aitousasiaa ei ole pystytty varmistamaan?
Esim. laukkuja? Mistä tiedätte niiden olevan feikkejä? Oon kyllä nähny ebayssä samoja laukkuja esim. Guess, jotka sitten ovat TUPLAHINNALLA huutiksessa, mut onko nää niitä?
että feikkituotteiden myynti on kiellettyä. Vaikka sanoisi että "myyn reilusti feikki-Vuittoneja" niin se ei kai tuota sääntöä mihinkään muuta?
Mitä pahaa on kutsia feikki-Vuittonia Vuitton-tyyliseksi? Sitähän se nimenomaan on, Vuitton-TYYLINEN ei VUITTON.
Mutta olen saanut käsiini asti feikin laukun jota myytiin aitona... Myyjä kyllä suostui kaupan perumiseen.
Mä ainakin ilmoitan heti jos näen varmuudella feikin tuotteen (siis sellaisen, jossa kerrotaan laukun esim. olevan "LV-tyylinen" ja sitten kuitenkin siinä komeilevat suuret Lv-monogrammikopiot kyljessä tms.) ja aina on ylläpito saman tein sulkenut nuo ilmoittamani kohteet. Onkohan ollut niin, että sun ilmoittamissa kohteissa tuota aitousasiaa ei ole pystytty varmistamaan?