Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on runsas karvoitus alhaalla...

Vierailija
14.03.2010 |

(ja teidän vähäkarvaisten ongelmattomien ei tartte tulla nauramaan :) )

...miten pidätte alakerran siistinä? Ongelmana siis tosi runsas karva, jota kasvaa tuolla perskannikoidenkin välissä. Hankalaa sheivata ja aina jää sellaista sänkeä, joka kutittaa paikkoja. Saako noita kotioloissa vahattua, kun ei tosiaankaan ole kyse vaan etukarvan reunojen suorasta siistimisestä, vaan siitä että pitäisi vahata ties mistä aurinkoa pelkäävistä paikoista...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen käymään joko ammattilaisella tai sit pyytämään ihan vaikka omaa miestä auttamaan. Saa sitten ihan joka mutkasta karvat veks. Eikä tartte sit joka päivä olla ajelemassa eikä tule pistelevää sänkeä.

Vierailija
2/15 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei, uimahallireissuja varten sheivaan bikinirajan, ettei tursua, mutta muuten ei tursuilu mua haittaa - eikä siinä ole mulle mitään epäsiistiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun karvoitus ei ole mitenkään täys viidakko, mutta kyllä mullakin sitä karvaa on. Sheivillä ei tulis mieleenkään koskea sinne, saan niin karsean kutkan ettei mitään rajaa. Epilaattori on ainoa mahdollisuss mulle. Olen kokeillut myös Body Shopin sokerimömmöä (toimii kuten kuumavaha), mutta niiden liuskojen kanssa pelleily on aika hankalaa. Bikiraja menee, mutta häpyhuulet on ihan mahdoton homma.

Vierailija
4/15 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä miten epiloit persvaon, miten saat epilaattorin siellä kulkemaan niin että kaikki lähtee? En ole ap, jäin miettimään tuota epilointia, kun itselläni onnistuu vain edestä.

Vierailija
5/15 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä miten epiloit persvaon, miten saat epilaattorin siellä kulkemaan niin että kaikki lähtee? En ole ap, jäin miettimään tuota epilointia, kun itselläni onnistuu vain edestä.

epiloinnissa, niin osaan vastata paremmin. Etkä ylety vai miten?

Vierailija
6/15 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei sillä saa kaikista mutkista kunnolla. Ei siis taivu ihan joka rakoon. Ja häpyhuulten epilointi mulla sattuu niin tolkuttomasti, että ei vaan pysty.

Vierailija
7/15 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ongelmana nivusten karvoiitus! Siis niitä ei saa millään pois vaikka kuinka höylällä vetelisi tai jollain tökötillä koittaa ottaa! Aina jää karvat "reisille", tosi ärsyttävää. Mutta minkäs teet kun sukujuuria löytyy itä-euroopasta ja karvat on sen mukaiset!

Vierailija
8/15 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omallani saan ihan hyvin. Mä en vedä kokonaan posliiniksi, epiloin vain osan häpyhyylista siten, ettei klitoris paista...

Mä venytän niitä häpyhuulia niin, että iho on koko ajan tiukalla. Aloitan aina reunasta ja keskityn pieneen kohtaan kerrallaan, en syöksy suoraan pusikkoon. Siirryn toiseen kohtaan, jos en kestä, ja palaan sitten takaisin. Mä myös lyhennän karvoja saksilla ennen epiloimista, sekin auttaa.

Kyllähän se sattuu, mutta ensimmäinen kerta on pahin. Sekin muuten auttaa, jos ottaa särkylääkkeen ennen epiloimista!

Mun epilaattori on tällainen, tosin omani hieman vanhempaa mallia:

http://images.philips.com/is/image/PhilipsConsumer/HP2844_01-GAL-global…$

Ainakin tuolla saa enimmät persvaosta pois! Tosin joutuu kyllä käyttää hieman akrobatiaa...

Vierailija
9/15 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"haukkaa" helposti ihoa mukaan jos ei ylety pitämään joka paikasta ihoa tiukalla? Esim. häpyhuulet takaosasta jne...

Vierailija
10/15 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omallani saan ihan hyvin. Mä en vedä kokonaan posliiniksi, epiloin vain osan häpyhyylista siten, ettei klitoris paista...

Mä venytän niitä häpyhuulia niin, että iho on koko ajan tiukalla. Aloitan aina reunasta ja keskityn pieneen kohtaan kerrallaan, en syöksy suoraan pusikkoon. Siirryn toiseen kohtaan, jos en kestä, ja palaan sitten takaisin. Mä myös lyhennän karvoja saksilla ennen epiloimista, sekin auttaa.

Kyllähän se sattuu, mutta ensimmäinen kerta on pahin. Sekin muuten auttaa, jos ottaa särkylääkkeen ennen epiloimista!

Mun epilaattori on tällainen, tosin omani hieman vanhempaa mallia:

<a href="http://images.philips.com/is/image/PhilipsConsumer/HP2844_01-GAL-global…;" alt="http://images.philips.com/is/image/PhilipsConsumer/HP2844_01-GAL-global…;">http://images.philips.com/is/image/PhilipsConsumer/HP2844_01-GAL-global…$

Ainakin tuolla saa enimmät persvaosta pois! Tosin joutuu kyllä käyttää hieman akrobatiaa...

että otan bikinirajat ja suurimman osan huvipuolesta sekä persvaon. Jos jotakuta kiinnostaa :)

Vierailija
11/15 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"haukkaa" helposti ihoa mukaan jos ei ylety pitämään joka paikasta ihoa tiukalla? Esim. häpyhuulet takaosasta jne...

sen takia onkin tärkeää pitää se iho tiukalla! Mulla ei ole kyllä käynyt usein noin, ainakaan oma epilaattorini ei tee niin helposti. Kannattaa harjoitella epilointia ensin jalkoihin ennen kuin ryhtyy alapäähommiin.

Vierailija
12/15 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takamuksen seudun otan epilaattorilla, koska juuri tuo kannikoiden väli ei minulla kestä ajelua. Häpyhuulia en pysty epiloimaan juuri kamalan kivun takia, ne otan ihan höylällä tai ajelen sillä epilaattorin ajopäällä, sillä kun on lähes mahdoton saada haavoja aikaiseksi. Minulla on muuten karvat niin tiukassa ja paksuja että kotivahauksella ei ainakaan irtoa kun jokunen karva.

Vierailija
13/15 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

epilaattorilla en saa karvaakaan pois pyörtymättä edes jaloista. Se käy sairaan kipeää.

KArvaa kasvaa niin nopeaa, että jos haluaisi olla karvaton olisi vedeltävä terällä aamuin illoin. Veetillä saa takapuolesta parhaiten, ehkä ei ihan karvattomaksi, mutta ainakin karvat pehmenevät ja katkeilevat lyhyemmiksi.

Vierailija
14/15 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edestä siivoan vahalla reisien puolelta, sen lähemmäs häpyhuulia en pääse tai tulee rumaa jälkeä: näppyjä ja paksut karvat repivät lähtiessään ihoakin, eli haavoja tulee karvan juureen. Siispä paras antaa sen pöheikön olla.

Sheivaaminen ei mullakaan tee siistiä jälkeä, vaan sänki näkyy jo iltapäivällä, jos on aamulla sheivannut. Siis hyödytöntä hommaa.

Oon vain päättänyt, ettai kaikista pöheiköistä ei saa siistiä mitenkään, joten teen parhaani ja sen on riitettävä.

Vierailija
15/15 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kiihottavaa, jos naisilla kasvaa karvaa!