Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulle käynyt seksissä näin?

Vierailija
14.03.2010 |

Rakastelimme (yhdynnässä). Olin lähellä orgasmia (olisi ollut eka siten), mutta sitten tuntuma katosi. Tuntui vain sisään-ulos-hinkkaukselta ja lopulta paikat tulivat araksi. Tuo tunteen katoaminen on tapahtunut ennenkin. Miksi ihmeessä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kauemmin ootte yksissä .Arki astuu kuvaan ja kiihko häviää.

Vierailija
2/17 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita kertoja, kun noin on käynyt? Mulla jo yksikin alkoholiannos vie orgasmiherkkyyden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni haluaisi joka päivä seksiä. Mutta seuraavana päivänä erektio on heikompi. Sitä ei näe mutta äärimmäisen herkkä pilluni vaistoaa sen.

Tämän takia annan miehelleni vain kerran viikossa ja kesäisin kaksi kertaa viikossa. Pidän kovasta munasta. Huomaan kyllä jos mieheni on runkannut keskellä viikkoa. Lopetan yleensä yhdynnän heti ja tivaan syytä masturbaatiolle.

Miehet yleensä kuvittelee olevansa jotain kun kykenevät monesti päivässä ja joka päivä. Ei se ole taito eikä mikään. Mies saa orgasmin myös muna löysänä.

Minä tahdon kovana. Tuo ap:n efekti tapahtuu juuri siitä syystä että seksiä on oltu jo edellisenä päivänä tai mies on runkannut.

Vierailija
4/17 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin sun miehen mua ois sit vaan sua varten. Kyllä hän saa kuule nauttia ihan rauhassa runkkaamisesta ilman huolta sun tyydyttämisestä. Olet todella vaativa, tiesitkö?

Vierailija
5/17 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiihkoa kyllä on kummankin puolesta.

Miehellä on kova erektio, ei mikään löysä. JA silti tätä tapahtuu mulle.

Olisinko ollut nro 3

Vierailija
6/17 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on oltava keskikokoa suurempi ettei runkkailu tunnu seuraavana päivänä seksissä.

Pääsääntöisesti se kerta viikkoon on laadukkaan erektion ja seksiä tae.

Minusta sellainen pehmyt muna ei tunnu hyvältä. Pehmeyden syynä on liiallinen määrä seksiä tai runkkailua, kun peniksen lihaksisto ei vaan jaksa pitää voimakasta erektiota, se kyllä näyttää ihan normaalilta mutta tuntuu huonolta.

Tämän takia suosittelen miehiä jättämään sen runkkailun ja jokapäiväisen seksin heruttelun väliin, sillä harvoilla on niin suurta että se tuntuisi hyvältä kuin kerran viikkoon.

Vierailija
7/17 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinko ollut nro 3

Kokeile myös viikon selibaatin jälkeen niin huomaat eron. Se on erektio jolla pitää harrastaa seksiä, ei väsyneellä munalla!

Vierailija
8/17 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit vähän rauhotellaan touhua siinä ja taas lähtee =)

Vierailija
9/17 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee kovana panomiehenä tökkimään erektio kovana joka päivä. Ei vaan tee mieli kun muna ei tunnu samalta kuin lauantaisi.

Mieheni ei tiedä että pidän häntä selibaatissa viikon verran, koska muuten ei tunnu hyvältä.

Vierailija
10/17 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän se näyttää kovalta mutta kokeileppa niin tuntuu pehmeältä

Olisinko ollut nro 3

Kokeile myös viikon selibaatin jälkeen niin huomaat eron. Se on erektio jolla pitää harrastaa seksiä, ei väsyneellä munalla!

Vierailija
11/17 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on oltava keskikokoa suurempi ettei runkkailu tunnu seuraavana päivänä seksissä. Pääsääntöisesti se kerta viikkoon on laadukkaan erektion ja seksiä tae. Minusta sellainen pehmyt muna ei tunnu hyvältä. Pehmeyden syynä on liiallinen määrä seksiä tai runkkailua, kun peniksen lihaksisto ei vaan jaksa pitää voimakasta erektiota, se kyllä näyttää ihan normaalilta mutta tuntuu huonolta. Tämän takia suosittelen miehiä jättämään sen runkkailun ja jokapäiväisen seksin heruttelun väliin, sillä harvoilla on niin suurta että se tuntuisi hyvältä kuin kerran viikkoon.

Vierailija
12/17 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen verenkierto ja paisuvaiskudos ei ota verta suuria määriä jos sitä on käytetty. Silloin se on pehmeämpi. Noin 4 päivää menee lihaksistolta toipumiseen edellisestä yhdynnästä. Eli ei ihme jos ei tunnu samalta. Vaikka miehestä saattaisi tuntua samalta.

Vierailija
13/17 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokeiltuna kova, aina sitä kokeilen ja puristen ennen

Yrität puolustella miestäsi. Ymmärrän kyllä. Fysiikka todistaa kylläkin ihan jotain muuta. Penis ei ole niin kova kuin viikko sitten, edellisestä siemensyöksystä.

Vierailija
14/17 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seisooko vai ei kummalla tai ei. Nuorena oli kiihkoaja se oli elämän suola.Nyt vain pyörittelen peukaloita ja huokailen.JA luven raamattua.

Vierailija
15/17 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten on saatava joka päivä. Kovina poikina jaksavat mutta kyllä se muna tuntuu lerpulta jos joka päivä ajelee.

Yleensä toppuuttelen miestä ja kieltäydyn sillä kyllä "sen" pitää levätä. 4 päivää on juuri hyvä.

Vierailija
16/17 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelimme (yhdynnässä). Olin lähellä orgasmia (olisi ollut eka siten), mutta sitten tuntuma katosi. Tuntui vain sisään-ulos-hinkkaukselta ja lopulta paikat tulivat araksi. Tuo tunteen katoaminen on tapahtunut ennenkin. Miksi ihmeessä?

Rupesit odottamaan sitä ja unohdit miltä tuntuu ja et ollut enää rento, odotin vaan sitä orgasmia.

Vierailija
17/17 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhottavaa ja ankeaa.