Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sikamaisesti käyttäytyvä vastuuton mies, mitä tehdä?

Vierailija
13.03.2010 |

Alan totaalisesti saada tarpeeksi miehestäni, joka ei ota mitään vastuuta tästä perheestä. Koskaan ei tiedä milloin tulee kotiin, kaikki hänen omat juttunsa menevät aina yhteisten asioiden edellä. Mies on jo reilusti yli 30 mutta kaverit ja harrastukset ovat edelleen ensisijaisena hänen elämässään vaikka itse halusi perheen perustaa ja lapsen.

Ottaa päähän niin pirusti. Taas jossain eikä edes vastaa puhelimeen kun suutuin siitä ettei tullut sovittuna aikana kotiin.

Onkohan ero ainut vaihtoehto että mies oppisi ottamaan vastuuta lapsestaan?? Mun sietokykyni alkaa olla lopussa...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies on lisäksi vielä yrittäjä eli päivät on muutenkin jo pitkiä. Sitten kun täytyy vielä olla JOKA päivä kavereitten kanssa niin ei hän ehdi olla perheen kesken ollenkaan. Tosin en tiedä haluaakokaan.

Mutta silti minä rakastan miestä ihan kamalasti. Tulee todella ahdistava olo, kun ajattelen eroa ja joutuisin olemaan ilman miestä. Vaikka ilman miestähän minä joudun nytkin olemaan, periaatteessa. :/

Eilen sanoin miehelle, että oeln nyt kysellyt minulle ja lapsille asuntoa ja muutan pois kesän alussa jos miehen käytös ei ala muuttumaan. Mies häipyi, mutta näin hänen silmistään, että oli itkenyt vessassa :(

Katsotaan nyt mihin tämä tilanne kehittyy. Toivon, että mies tulisi järkiinsä eikä minun tarvitsisi lopettaa tätä suhdetta vasten tahtoani. Ja toivon, että lapset saavat pitää ehjän perheen. Mutta tähän menoon olen niin kyllästynyt, että tämän on loputtava!

Vierailija
2/2 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yhteinen lapsi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan