Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Appiukkopuoli tarjosi taloudellista tukea häihimme ja nyt puuttuu joka asiaan

Vierailija
13.03.2010 |

Mieheni isäpuoli on aina ollut jotenkin hankala ihminen. Nyt hän tarjosi itse oma-aloitteisesti hieman rahoitusta häitämme varten. Pidämme pienet häät, budjetti on noin 3000 euroa.

Nyt appiukko sitten kommentoi esim. sormusta (500 euroa), että se on liian kallis. Kuulemma myös pitopalvelu on turha - hän voi kyllä hoitaa tarjoilut... Lisäksi pitää hommata kertakäyttöastiat (EI IKINÄ!!!), sillä astioiden vuokraaminen on niin kallista. Tässä ei ollut kaikki, mihin hän puuttuu.

Mä en enää tiedä, kuinka sanoisin hänelle nätisti. Mä en halua koko rahoja, nostan vaikka ennemmin lainaa, jos tuo rahalahja sisältää myös tuollaisen kommentointioikeuden. Appiukko ei myöskään maksa koko häitä, lahjoittaa käsittääkseni noin tonnin.

Miten mä / me selvitään tilanteesta sovinnolla? Lisäksi appiukko on niin tyhmä, että varmaan taivastelee häissäkin kaikki hintoja kovaan ääneen. Mä en kestä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääset vähemmällä!

Vierailija
2/8 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne hinnat! Ja virnistele vain, että "halvalla" saitte! (siis ette kerro suuntaakaan mitä maksoitte)

Jos se halpuus on hänelle se tärkein, niin valehdelkaa tai jättäkää totuus kertomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole paras mahdollinen kirjoituksestasi päätellen. Älkää ottako rahaa vastaan vaan maksakaa itse häät. Niin pääsette itse päättämään häihin liittyvistä asioista.

Vierailija
4/8 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun annat hänen taloudellisesti auttaa niin joudut liekaan ja kiitollisuudenvelkaan, jossa judut olemaan hänen kanssaan ja sietämään mitä vaan. Nim. asian kokenut

Vierailija
5/8 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole paras mahdollinen kirjoituksestasi päätellen. Älkää ottako rahaa vastaan vaan maksakaa itse häät. Niin pääsette itse päättämään häihin liittyvistä asioista.

Suoraan sanottuna inhoan appiukkoa. En tajua, miksi mukava anoppini on ottanut niin typerän miehen riesakseen.

Ehkä vaan kieltäydymme rahoista, vaikka tiedän, että siitäkin tulee ongelmia, kun ei raha kelpaa.

ap

Vierailija
6/8 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuta tämä puoliappiukko alas ja kerro rauhallisesti, asiallisesti, syyttelemättä - tai vielä parempi, jos saat miehesi tekemään sen - että olette kiitollisia hänen rahallisesta avustaan,mutta nämä ovat teidän häänne,ja ne tehdään niin kuin te haluatte, ja jos se ei hänelle kelpaa, niin sitten lienee parempi, ettei hän osallistu kustannuksiin. Sano, että pärjäätte rahallisesti itsekin, vaikka olettekin iloisia hänen tarjouksestaan, mutta jos se tulee aiheuttamaan ongelmia välillenne, niin parempi olla sitten ottamatta rahaa vastaan. Ja muista pysyä rauhallisena ja asiallisena, ystävällisenä koko ajan, ettei hän pysty alkaa väittämään vastaan. Esitä asiasi, ja lopeta keskustelu, älä ala vänkäämään hänen kanssaan mitään juupaseipäs-keskustelua.

Vierailija
7/8 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa ja järjestää häät, sulhaselle kuluu sormumuksen maksaminen. Jos ei ole varaa ni miks pitää järjestää häät niin monelle?

Vierailija
8/8 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa ja järjestää häät, sulhaselle kuluu sormumuksen maksaminen. Jos ei ole varaa ni miks pitää järjestää häät niin monelle?