Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

törmäsin baarissa lapseni päiväkodin hoitajaan...

Vierailija
13.03.2010 |

Olin eilen baarissa ystäväni kanssa erään bändin keikalla ekaa kertaa tosi pitkästä aikaa ( meillä vauva 6kk, joten viimeksi olen ulkona käynyt ennen raskautta). Törmäsin baarissa viisivuotiaan esikoisemme päiväkodin hoitajaan. Vaihdoin muutaman sanan hänen kanssaan. Tuli oltua harjoituksen puutteesta johtuen aika tuiskeessa vaikken mitään nyt hölmöillytkään ;)

Tiedän että on normaalia että äiditkin käyvät joskus ulkona mutta jotenkin minua silti nolottaa.. onko kenellekkään käynyt samanlailla :)?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..äiti roikkuu baareissa

no onhan se ihan kauheen noloa kun äippä lähtee kerran ( tai saattaapi tuossa keväällä/kesällä tulla toinenkin kerta) vauvavuoden aikana ulos tuulettumaan perjantai-iltana muutamaksi tunniksi isän ollessa lasten kanssa kotosalla..voi että on NOLOA ;)

peace,

ap

Vierailija
22/22 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua ei oo hävettänyt yhtään, toivon ettei hoitajia ja opettajiakaan ole.

Jokaisella on oikeus yksityiselämään ja niin kauan kuin se ei vaikuta töiden hoitoon, ei asia kuulu mulle. Sama toisinpäin, niinkauan, kun mun lapsilla on hoitaja (tai isä) kotona, kun mä olen baarissa, ei mun menot kuulu hoitajille eikä opettajille.

Yleensä ollaan lähinnä leppoisasti moikattu, heitetty muutamat lauseet tai jutut ja jatkettu iltaa. Kellään ei ole ollut tarvetta selitellä mitään. Ja hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi