Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~ Ensikkojen alkuvuosi 2009 ~~

17.01.2009 |

Haaveilemme ensimmäisestä ikiomasta vauvasta, mutta jostakin syystä Täti Punaisen sijaan Herra Haikara on eksynyt matkalla ja tarvitsee nyt vähän apua! Tutkimuksiin ja hoitoihin on siis tiemme käynyt.

Mukaan mukavaan joukkoomme saavat liittyä kaikki halukkaat esikoistaan toivovat, oli sitten hoitopolkusi vasta alussa tai olet ehtinyt jo sitä pidemmälle kulkemaan!

Esittelethän itsesi vastaamalla tähän viestiin. Jos esittelyssäsi on myöhemmin lisättävää tai muutettavaa, vastaa taas, niin päivitämme tietosi.

- _Ensikot_

_Aqua80_

Ikä: Molemmat vm. -80

Yritys alkoi 02/06. Ultrattaessa mulla oli toinen munasarja rakkulaisen näköinen, mutta kuulemma ei kannata vielä yhden ultran perusteella sanoa mitään (?).

_baulie_

Ikä: Kummatkin vm. -85

Kotipaikka: Jyväskylän mlk

Tutkimukset: Yritys aloitettu 4/2006. Mulla todettu kesällä -07 monirakkulaiset munasarjat. Tämän jälkeen otettujen verikokeiden mukaan ovuloin normaalisti, joten PCO ei ole ilmeisen ärhäkkä. Miestä ei ole tutkittu. Yritetään luomuna, tutkimuksiin lähdetään sitten kun kummastakin hyvältä tuntuu.

_Brooke73_

Minä vuosimallia -73, mies yli 10 v. vanhempi. Kaakkois-Suomessa asustellaan.

Yritys aloitettu 06/05, tutkimuksiin lähdettiin 01/07. Lapsettomuuden syytä löytyi molemmista: miehellä huonosti liikkuvat ja epämuotoiset siittiöt ja lisäksi vasta-aineita, minulla FSH-hormoni kohonnut. Hoidoksi määrättiin suoraan ICSI.

1. ICSI tehtiin 05/07, tulos nega eikä mitään pakkaseen.

2. ICSI tehtiin 09/07, samanlainen tulos kuin ensimmäisessä.

3. ICSI tehtiin 01/08 ja siitäkään ei mitään pakkaseen, mutta kahden alkion siirrosta raskaus, joka kuitenkin päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon viikolla 12.

4. ICSI edessä heinäkuussa -08.

_Groove_

Ikä: minä 27 mies 34

Yritystä alkaen: 04/2002

Diagnoosi: Lievä endometrioosi, laparoskopia 04/2006, kohdussa rakennevika: kaksi pienikokoista kohtua joilla molemmilla omat kohdunsuut. Emättimessä oleva väliseinämä leikattu v. 2003.

_Killa_

Ikä: molemmat 32 v

Kotipaikka: Helsinki

Yritys aloitettu: 8/05

Tutkimukset: Virallisesti ollaan selittämättömästi lapsettomia, mutta mulla ilmeisesti pco-taipumusta ja toisessa munasarjassa anatominen poikkeavuus, joka saattaa vaikeuttaa raskaaksi tuloa.

Hoidot: Aloitettiin huhtikuussa -07. Tehty 4 inssiä, joista saaliina kemiallinen ja kohdunulkoinen raskaus. 4/08 edessä ensimmäinen IVF.

_MetteMari_

Ikä: minä vm. -77, mies -74

Yritys aloitettu: ehkäisy jätetty pois 05/02, yritys alk. 09/02

Tutkimukset/hoidot: Perustutkimukset tehty -04-05 ja selittämättömiksi meidän diagnosoitiin huolimatta mun pienestä endolöydöksestä (poltettu pois -05) ja miehen siittiöiden normaalimuotoisuuden alenemasta (määrä kuitenkin korvaa kuulemma laatua). Clomit yhdessä kierrossa kesällä -05 tuloksetta. Tämän jälkeen taukoa hoidoissa. 03/08 menopur+pregnyl+inssi + luget -> nega. 04/08 menopur+lh-testi pos. + inssi +luget. -> nega. Syksyllä -08 seuraava inssi, jonka jälkeen siirrytään tarvittaessa IVF-hoitoon. Lisäksi vyöhyketerapiassa lapsettomuuden vuoksi 02/08 alk.

_nellamaija_

Ikä: minä -76 ja mies -74

Asuinpaikka: Keskemmällä Suomea

Yritystä takana: maaliskuusta -06

Tutkimukset: Minulla vaikea endometrioosi, miehellä simpat ok. Hoitona IVF.

1. IVF 01/08 nega, 1. PAS 04/08 nega, 2. IVF 09/08.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

s-k, voi harmin harmi! :( *hali*

Tsemppiä ja jaksamista sitten seuraavaan hoitokertaan! Joko nyt keväällä yritätte, vai siirtyykö syksyyn?

Vierailija
22/73 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys toverit!

S-K:lle pahoittelut :( Toivottavasti hoitotauko tekisi tehtävänsä ja pääsisitte tuorein eväin onnistuneeseen lopputulokseen, kun sen aika on. METTE myös, toivottavasti pääsette pian uuteen yritykseen.

RAITANEN vielä piinailee vai veikö uteliaisuus jo voiton? PLUSPLUS!!!

NELLA, my friend, mikä tilanne? Muistanko omiani vai pitikö teidän tehdä PAS alkuvuodesta?

Jokohan uskaltaisin päivittää omaa tilannetta tänne? Kun näyttää niitä ihmeitä tapahtuvan sittenkin... Marraskuun lopussahan meille tehtiin ensimmäinen ICSI, joka muutaman viikon päästä sai aikaan plussan. Samana päivänä kuitenkin alkoi vuoto, jota kesti parisen viikkoa ja aiheutti myös menkkamaisia kipuja. Oletimme siis, että raskaus päättyi heti alkuunsa, jos oli koskaan kunnolla alkanutkaan. Kuitenkin vuoden vaihteessa tehtiin ultra, jolloin pieni syke löytyi. Vuotoa oli edelleen tämän jälkeen muutamaan otteeseen. Toisessa ultrassa 9. viikolla tuo syke näkyi jo pienenä soluryppäänä. Nyt viikkoja on kasassa 12 ja pieni sikiö vaikutti voivan hyvin viimeisimmässä ultrassa.

Nyt vasta osaan vähän huokaista ja iloitakin tästä uskomattomasta lahjasta kaiken alun epävarmuuden jälkeen. Vielä tuntuu oudolta puhua tästä eikä kovin moni vielä tiedäkään. Taikauskoa ehkä, että luulen avoimesti iloitsemisesta aiheutuvan sen suurimman surun, että tämä vietäisiinkin pois.

En voi kuin toivoa, että jokainen meistä/teistä enska-tovereista saa sen suurimman lahjan!

Lämpimin terveisin ja halauksin Aqua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mie olen niin onnellinen sinun puolesta! Kriittiset 12 viikkoakin jo takana. Vau! Todellakin ihme tuon kaiken vuodon ja kipuilun jälkeen! Onneaonneaonneaa!

Onnellista raskausaikaa! Käyhän päivittämässä välillä kuulumisiasi.

-s-k-

Vierailija
24/73 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

testipäivä olis tosiaan ollut vasta lauantaina pp16, mut sen verran alko oireet olla voimakkaat alkuviikosta, et uteliaisuus todella vei voiton, ja halusin saada mielenrauhan, ovatko todellisia oireita vai kuvittelenko vain mielessäni. Eilen pp13 tein siis testin (kahteen kertaan), ja

PLUSSA sieltä tuli!!! Aivan uskomatonta!!! Punainen, haalea viiva, mutta viiva kuitenkin!

Tänä aamuna piti tehdä vielä varmistustesti (kolmas...:) ja ei kai tätä enää sovi epäillä, selvä viiva rävähti saman tien testi-ikkunaan!

Mä oon ollu ihan pumpulissa koko tämän ajan, en vaan voi tajuta et vihdoin tää ihana asia on meille tapahtunut, ja mä olen raskaana ensimmäistä kertaa eläissäni! (Tuntuu ihan oudolta edes nähdä tuo lause!) Kun ollaan jouduttu käymään niiiiiin monta isoa, syvää kriisiä läpi, osa johtuen lapsettomuudesta, osa muista ikävistä elämänkäänteistä (syöpä mm), tuntuu tämä ihana asia vielä suuremmalta, kerrankin meille on iloisiakin asioita suotu!

Nyt sitten vaan (taas) odotellaan seuraavaa virstanpylvästä ja jännätään et kyytiläiset, molemmat, pysyy kyydissä! Miljoona asiaa ja kysymystä pyörii päässä, mutta nyt pitää koittaa vaan keskittyä elämään normaalisti ja pysyä hyvänä "kasvualustana" noille pienille!

Aqua80, ihanaa, että kaikki kuitenkin nyt hyvin kaiken tuon huolen ja jännityksen jälkeen! Viikkoja takana jo 12, nyt voit tosiaankin jo vähän hengähtää! Onnea hirmuisesti ja onnea matkaan loppuun saakka!

Mä todella toivon KAIKILLE teille paljon onnea ja plussapuhureita tälle vuodelle!

Käyn varmasti kurkkimassa teidän kuulumisia... ja tavataan sitten odottajien puolella kaikki, eikös vaan???

Tsemppiä ja positiivista mieltä!

Vierailija
25/73 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille!

Onnittelut kaivatun plussan saaneet!

Kuka minä sitten olen:

ikää kertynyt 31 v, mies kymmenisen vuotta vanhempi. Yritys aloitettu 4/06, tutkimukset alussa, odotellaan aikaa julkiselle puolelle. Ovista oon tikutellut reilun vuoden ja se näyttää toimivan (jos nyt noihin testeihin on luottamista). Ultrassa on käyty ja molemmat munasarjat repaleiset, mutta toisesta löytyi kuitenkin hyvän kokoinen follikkeli. Kohtu pieni, mutta endometrium juuri ja juuri riittävä kiinnittymiselle. Tässä vaiheessa syyllisenä pidetään endometrioosia, runsaita kiinnikkeitä ja repaleisia munasarjoja. Miehen tutkimukset vielä edessä. Yhtään raskautta ei meillä kummallakaan ole historiassa, eli ensimmäisä nyyttiä toivotaan.

Vierailija
26/73 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muistatko mua enää, mutta kirjoittelimme pitkään samoissa enskakuvioissa. Käyn aina silloin tällöin kurkkimassa, josko vanhoilla kavereilla olisi mukavia uutisia kerrottavana. Ja nythän niitä oli.

OIKEIN PALJON ONNEA AQUA! Ihanaa, että kivuista yms. huolimatta pieni jaksoi sinnitellä eteenpäin. Ja nythän viikkoja on jo sen verran, että "heikkohermoinen" enskakin uskaltaa hengähtää. Toivon kaikkea hyvää odotusajallesi!

Onnea myös kaikille muille plussanneille! Ja paljon, paljon tsemppiä plussaa odottaville.

~dese ja "Onni-viikari" 8kk

Vierailija
27/73 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea miljoonasti AQUA & RAITANEN! Ihan mielettömän hienoa lukea täältä onnellisia uutisia!

Ja teille, jotka vielä omaa plussaa odotatte haluan sanoa, että yrittäkää jaksaa uskoa ihmeisiin <3. Uskon ja toivon, että toiveenne täyttyvät vielä.

Terveisin Diina (rv 15+1)

Vierailija
28/73 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan mua kukaan muistaakaan, siitä on niin kauan kun olen täällä pyörinyt.. no kyllä te vanhat palstakamut varmaan muistatte.

Pitkästä aikaa päätin tulla tänne kurkkimaan vanhojen kamujen kuulumisia ja olihan täällä ihania uutisia. Oikein paljon onnea AQUA, aivan ihania uutisia :) Onneksi olkoon myös DIINA, sinuakaan en ole vielä onnitellut, voi kun ihanaa :) Ja onnea myös RAITANEN, sinun kanssa en ole tainnut koskaan jutellakaan :)

Ja oikein paljon huiskutuksia kaikille.. erityisesti KILLA! Olet ollut usein mielessäni. Kyllä se olisi teidän vuoro jo seuraavana plussata.. voit uskoa kuinka sitä toivon ja olen toivonut.

Toivottavasti kaikki teistä saa pian se oman nyytin kainaloon!

T. Juli + neiti 10kk (toinen pikkuinen haaveissa)

Ps. harmi kun ei tänne saa laitettua värejä, eihän juli ole juli ilman fuksiaa ja sinistä :)

Vierailija
29/73 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia! Onnea Aqua ja Raitanen! Upeaa, että Aqua teillä kumminkin homma päättyi onnellisesti! :) Noin pitkälle kun olette päässeet, niin kaikki menee varmasti hyvin loppuun asti! Raitasen kyytiläisille toivotaan voimia roikkua matkassa tarpeeksi pitkään! :)

S-K: pahoittelut sinne! :( On se aina yhtä rankkaa kaiken toivon jälkeen joutua pettymään. Toivon kovin voimia teille toipua pettymyksestä ja voimia hoitojen jatkamiseen kun niiden aika taas on.

ON: tokaa PASsia suunnitellaan tähän kiertoon. Lääkkeellinen olisi tarkoitus tehdä, kuten ekakin. Maanantaina on seurantaultra, jossa toivottavasti kaikki on siten hyvin, että päästään sopimaan siirtopäivä. Kovasti ajatuksia en ole jaksanut uhrata hoidolle, olen jotenkin pessimistinen näiden pakastettujen alkioiden siirron suhteen. Vaikka ihan hyvät mahdollisuudet niissäkin pitäisi olla. Mutta katellaan.

Kovasti huiskutuksia kaikille vanhoille Enskoille! Kiva kuulla kuulumisia!

Killa

Vierailija
30/73 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppelihiirelle tervetuloa mukaan! Jääköön vierailusi seurassamme lyhyeksi. ;)

Vierailija
31/73 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyttä vierailua toivon minäkin tässä pinossa, kuten kaikille muillekin. ...

keskiviikkona pitäisi taas aloittaa oviksen tikuttelut, laskennallisesti pitäisi ajoittua tuonne pe-la akselille. Mieheinkin pitäisi silloin olla kotona, mutta myös vieraita talossa, joten hieman jännittää miten saadaan asia hoidettua. Eikä vieraat olisi ongelma, ellei kyseessä olis kaksi esiteini-ikäistä poikaa... en kyllä haluaisi heille jäädä ns rysänpäältä kiinni... vaikka kyllähän nuo jo tietää mitä makuuhuoneessa puuhaillaan, mutta silti.

tosin tällä taustalla ei toiveet ole kovin korkealla, vaikka joka kierron lopulla kaikenlaisia toivonkipinöitä lenteleekin.

Vierailija
32/73 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpas vaan sen verran kertomaan kuulumisia, että seurantaultrassa käyty.

Lääkäri (joka on kyllä tosi mukava) tuntui olevan vähän pihalla meidän tilanteesta, vaikka sama lääkäri oli edellisessäkin PASsissa ja olihan sillä meidän tiedot edessään. Sekoili lääkitysten kanssa ja luuli, että meillä on suunnitteilla 2 alkion siirto, vaikka nimenomaan lääkärit on aina olleet sitä mieltä, että siirretään vain yksi.

No, kaikki kuitenkin näytti hyvältä ja siirto on suunnitelu perjantaiksi. Koitan välttää stressiä ja siksi pysytellä poissa palstoilta unohtaen koko homman testipäivään asti (olettaen, että siihen siirtoon päästään). Saa nähdä onko helpommin sanottu, kuin tehty. Viimeksi ainakin pärjäsin aika hyvin.

Huiskutuksia siis kaikille vanhoille tutuille ja uudemmillekin! :)

Killa

Vierailija
33/73 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja kaikille muillekin plussaneille! ...jos nyt edes mua enää muistatte, mutta onnea kuitenkin!

Killalle ja toki muillekkin onnea matkaan, mutta luin että Killalla on alkionsiirto edessä... Toivottavasti tärppää!!!

T. Yksis (uskomatonta, että Mia-papu on jo melkein 10kk)

Vierailija
34/73 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan onnitteluista myös "vanhat" palstalaiset! Kiva kuulla teidänkin positiivisia kuulumisia! Mua "ihan vähän" jännittää ens viikkoinen ultra ja neuvola, ihana kuulla vieläkin vahvistuksia siihen, et kyllä, raskaus etenee hienosti teillä muillakin!

*Killa*, tsemppiä ja onnea kovasti perjantain PASiin!

Mä luulen, et toi stressin välttäminen on aika tosi tärkeää... sikälimikäli sitä voi olla välttämättä näissä äärimmäisen stressaavissa hoitojen vaiheissa! Mut jos _jotain_ pystyy tekemään muussa elämässä "yleisen" ja ylimääräisen stressin vähentämiseksi, niin hyvä! Mä koitin työjuttuja rauhoitaa radikaalisti (mulla on normaalisti aika liikkuvainen & hektinen työ), ja muutoinkin elin ja otin asiat tosi rauhallisesti punktion molemmin puolin. Syksyllä oli työjutut ihan kuumimmillaan, jopa niin, että oli vähän univaikeuksiakin, ja silloin vähän jopa arvelutti ryhtyä heti alkuvuodesta hoitoihin. Sain kuitenkin levättyä hyvin joulun seutuun, ja univaikeuksiin kävin hakemassa apua akupunktiosta ennen hoitojen aloittamista - ja se tepsi!

Nythän ei voi sanoa ikinä mistä kaikista asioista se raskautuminen on loppujen lopuksi kiinni, mutta mä ajattelin, et jos on mitään, MITÄÄN, mitä mä voin tehdä oman yleisen hyvinvointini hyväksi niin että se edistää raskautumista, niin sen teen. Ja uskon, että kaikki, ketkä lapsettomuuden kans ikinä joutuvatkin tekemisiin, ajattelee ihan samoin...

Ohoh, tulipa vuodatus... :)

Tsemppiä ja plussapuhureita kaikille!

Raitanen ja kyytiläiset rv 5+0

Vierailija
35/73 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kirjoittelisi joskus kuulumisia tännekin, meillä on ollutkin pitkä hoidoista tauko kun meitä tutkittiin lisää. Ja onneksi tutkittiin, sillä selvisi että miehen siittiöissä on DNA-vaurio, joka varmaankin selittää miksi hoidot eivät ole kohdallamme onnistuneet. Seuraavassa hoidossa käytetään varmaankin luovutettuja siittiöitä. Ollaan vasta menossa lääkärin puheille suunnittelemaan hoitoa, eli tarkkaa aikataulua en vielä tiedä.

Hyvää talven jatkoa kaikille enskoille, niin vanhoille kuin uusille!

T:Brooke

Vierailija
36/73 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on syvä radiohiljaisuus... miten teillä menee, kanssasiskot?

Tulin kertomaan vähän kuulumisia ja uutisia, mitä ultrassa viime viikolla saatiin: molemmat meidän kyytiläiset selviytyivät, kaksi pontevaa sydämensykettä siellä ruudussa näkyi!!!

Itku kyllä pääsi kun kaikki jännitys ja stressi laukesi... tuplaonni tuntuu ihan uskomattomalta, koko tämän pitkän ja kivikoisen polun jälkeen! 1. IVF vuonna 2006 ei tuottanut 2 alkion siirrolla mitään tulosta, nyt sitten tuplaten... huh!

Olemme kyllä ihan äärettömän onnellisia, ja koitan nyt olla huolehtimatta, vaikka kyllähän tää kaikesta huolimatta _vähän_ yllätyksenä tuli. Nyt suurin huoli on tietysti jatko, että molemmat todella pysyvät loppuun saakka kyydissä!

Kroppa on varmaan vähän ihmeissään, mitä tapahtuu, onhan tää mun ihan eka raskaus, ja nyt sit kaksosten kans. Ja onhan tuo alavatsa välillä jo nyt aika ilkeästi vihlonut... kohtu siellä kai jo viisaasti valmistautuu tulevaan.

Mutta olen kyllä hyvin luottavainen tulevaan.

Killa,

Miten menee nyt PASsin jälkeen? Koska sulla on testipäivä? Siirrettiinkö nyt sitten yksi alkio? Tarrasukkia, vauvaliimaa, ja kaikkia mahdollisia ankkureita toivon niiin kovasti!!

Aqua, miten menee? :)

Raitanen ja kyytiläiset 7+0

(mä käyn näitä palstoja kuitenkin vielä silloin tällöin lukemassa, miten teillä kanssasisarilla menee... hengessä mukana ollaan!)

Vierailija
37/73 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis, Raitasellahan oli hyviä uutisia! :) Onnea vaan loppumatkallekin!

Täällä on 1 kyytiläinen matkassa ja vikat piinapäivät menossa. Juuri mitään loppukierron oireita ei ole, vaikka yleensä luget on niitä voimistaneet. Se on tosi outoa. Kovin toiveikas en siis ole tämän(kään) kierron suhteen. Hoitoa en ole ehtinyt stressaamaan, mutta muuten elämässä niin mahdottomasti stressiä, että tähän jännittyneeseen kroppaan tuskin mitään tarttuu...

Nyt meneillään kova pohdinta onko varaa tehdä vika PAS heti seuraavaan kiertoon. Sitten ehkä pääsisi vielä IVF:ään ennen kesää. Jos vaan jaksaa. Meidänhän piti ottaa rauhallisesti hoitojen suhteen, mutta niin hirveä hoitoväsymysvaivaa, että tekisi mieli mennä tämä tie nyt vaan vauhdilla loppuun ja ihmetellä sitten vasta tulevaisuutta.

Lauantaina meinaan testata, vaikka vasta maanantaille säin käskyn (silloin pp 16).

Halaukset kaikille Enskoille!

Killa pp 10

Vierailija
38/73 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitaselle hirmuisesti onnea! Mie olen ite kaksonen ja se on tosi mukavaa, joten siitä vielä tuplaonnittelut teille! :) Mahtava juttu!

Killa: Käyn täällä päivittäin seuraamassa että mitä sulle kuuluu, mutta kirjotteluinto on ollut nollissa. Paljon tsemppiä ja toivotaan parasta! Tuntuu jo melko yksinäisesltä tälläkin palstalla, mutta kyllä me voitais silti sinusta mielihyvin jo luopua! :D bd bd Peukut ja varpaat pystyssä tsempataan!

ON: Kierto alkaa olla lopuillaan. Hoitoja ei nyt tehtykään eikä lääkkeitä syöty. En oikein bongannut ovistakaan, joten aika pihalla ollaan nyt, onneksi. Viime kierto olikin henkisesti aivan karmea! Ollaan hylätty nyt hoidot hetkeksi. Ja tein mie vielä semmosen päätöksen ajatuksissani, että koska meissä ei ole mitään isoa vikaa, niin mikään ei estä minua tulemasta raskaaksi vaikka tältä istumalta. Eli tervetuloa luomuvaavit. Koiravauvahan on jo luvattu. :)

-s-k- kp 25

Vierailija
39/73 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, aivan mahtava onnenhalirutistus!!! Mä niin toivon, että teidän koettelemukset olis nyt tässä ja tästä lähtien saisit leijua ihan pilvissä ja kaikista teidän haaveista tulis totta!!!

Taustalla edelleen polkuasi seuraillen, puolestasi erittäin onnellinen

-Q-

Vierailija
40/73 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinulle Killa! Kiinnittyi sitten molemmat tai yksi, niin toivon raskautesi päättyvän onnelliseen loppuun!! =) Tietysti kai vielä kannattaa hiukan varoen mennä, mut halun uskoa, et teidän ihme(et) toteutuu. =)

(.) Eilen (8.4.) kävin seurantaUÄ:ssä ja klomit olivat tällä toisella kertaa saaneet aikaiseksi vasemmalle puolelle yhden 18mm follin ja oikealle 14mm. Oon jo näistä tosi onnellinen, ko luulin, et siellä ole yhtään mitään, kun ei ollut oireitakaan... Nyt sitten tikuttelen ovista ja inssiä varten on varattu aika 14.4. , jos kroppani toimii kuten arvellaan. Jännittää ihan kauheasti ja oon liiankin onnellinen ja usko tärppiin hurja.

Tää gyne käynti oli aivan uskomattoman ihana ja kerrankin mulle jäi sellanen olo, et kumpa olisin voinut jäädä kauemmaksi aikaa jutteleen asioista! Sain varmuuden, et mulla ei oo endoa, eikä PCOta eikä myöskää tarvi laihduttaa yms. asiat on välillä vaivannut kovasti, kun en oo ollut varma.

Sitten mieheni siittiöitä tutkitaan vielä tarkemmin ja ellei nyt tuu tärppiä, nih saan korkeisiin prolaktiiniarvoihin lääkkeen, kun ei se ainakaan haittaa tee kuulemma.

Toivottavasti en putoa korkeelta ja lujaa, mut pakko nauttia onnen hetkistä synkistelyjen jälkeen - vaikka vain vähän aikaa... Tää olo auttaa taas uskomaan omaan nyyttiin. =)

Nyt ainakin tuntuu sille, et kaikki on mahdollista ja ensi vuonna meille tulee vauva....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi