Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi tein lapset yli 30-vuotiaana!

Vierailija
13.03.2010 |

Nyt kun katselen noita nuoria äitejä, joilla ei ole kunnon koulutusta tai sitä yritetään hankkia lapsien ohella, ollaan väsyjä ja kärttyisiä, isketään lapsia hoitoon, jotta päästään viihteelle, lasketaan senttejä joka välissä jne - niin olen todella tyytyväinen, että ensin hankin hyvän akateemisen koulutuksen, kivan nousujohteisen uran, asuin ja opiskelin myös ulkomailla useamman vuoden, olen kiertänyt maailmaan ristiin rastiin, viettänyt railakasta opiskelijaelämää, hankkinut mukavan pesämunan, asunnon etc.

Nyt todella on aikaa ja haluja panostaa perhe-elämään ja lapsiin, ei tarvitse laskea senttejä, ei stressata uraa tai uutta työpaikkaa (kun kiva nousujohteinen ura on jo vakipaikassa), on varaa hankkia talo ilman sen suurempaa lainaa jne.

Tämä on ollut minulle ja meille täydellinen ratkaisu.

P.S. yövalvomiset onnistuvat hyvin myös 30+ ;)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S. yövalvomiset onnistuvat hyvin myös 30+ ;)

Meillä ainakin on osattu nukkua öisin. Niin lapset kuin aikuisetkin.

Vierailija
22/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku täytyy ihan tosissaan jossain keskustelupaltoilla nimettömänä yrittää tuoda esille miten helvetin hienosti ja onnellisesti se elämä onkaan mennyt :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt 31-vuotiaana on silti elämä ihan mallillaan ;)

Vierailija
24/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukea et teillä, jotka olette tehneet parikymppisenä lapset, on kolmikymppisenä elämä mallillaan :) ei sillä ettenkö muuten uskois itseeni ja perheeseeni, mut jotenki mieltä silti lämmittää!

t. parikymppinen opiskelijaäiti

Vierailija
25/26 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi teit, mutta onneksi minä tein toisin. Saanhan ainakin todennäköisesti olla lapsieni elämässä pidempään mukana - minulle ei mikään ole sitä tärkeämpää.

Nyt olen 25-vuotias kahden lapsen äiti, yliopisto-opinnot vielä kyllä vähän kesken, vakituinen työpaikka, oma rivaripätkä Espoossa, pennosia ei tarvi laskeskella vaikka ei sitä lainanlyhennysten jälkeen mitään kroisoksia ollakaan. Mielestäni minulla menee ihan hyvin, mutta sinun mittapuulla ilmeisesti ei..

Vierailija
26/26 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelut oliopiskeltu ja maisterin paperit taskussa.

26 vuotiaana mulla oli jo 3 lasta ja missään välissä ei ole penniä tarvinnut venyttää. Lapset on ollut eskari-ikään asti kotona ja kapakoissa ei tarvinnut silloinkaan juosta.

siis olitko itse ollenkaan töissä? eli mies elätti silti vaikka olit maisteriksi opiskellut?