Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pariskunnista 95% autolla ajamisen hoitaa mies?

Vierailija
13.03.2010 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh.

Vierailija
2/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyyditä neitoaan tai rouvaansa eestaas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omistaa 2 autoa...

Vierailija
4/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vieressä ja olla vain. Tai takapenkillä ja lukea. Tai vaikka nukkua. Ajaminen on aika tylsää, just sopivaa hommaa ukolle.

Vierailija
5/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei osaa olla hetkeä tekemättä mitään. Multa automatka sujuu vaikka ihan omien ajatusten parissa.

Ainut milloin ajan jos ollaan yhdessä autossa, on se kun miestä väsyttää niin että se nukkuu. Eli pidemmillä matkoilla itseasiassa aina.

Vierailija
6/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis varmaan se, että mies on niistä kahdesta se, joka on selvinpäin. :=DD

Vierailija
7/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkansa!

Vierailija
8/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samasta syystä naapurit kuvittelee, ettei mies ole ajokunnossa, jos pyhäaamuna mä istun ratin taakse.

Oikeasti meillä ajaa kumpi sattuu. Nyt varsinkin kun miehen auto on ihan uusi, mä hyppään mielläni rattiin. Jos taas lähdetään vaikka teatteriin, mies saa leikkiä herrasmiestä, mä istun kiltisti pelkääjän paikalle.

Vierailija
9/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me kyllä yksiin miun tuttavapiirin tilastojen kanssa..

Vierailija
10/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aina joudun hommiin.

Vierailija
11/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko mies parempi kuski mutta yleensähän se näin menee, ehkä on varmempi kuski kuitenkin koska ajaa enemmän enkä itse niin kamalasti autolla ajamisesta pidä

Vierailija
12/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina, pitemmillä kesän automatkoilla (yli 200 km) miehen kans puoliksi.

Vierailija
13/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä äiti ajoi aina (koska isä ajoi ammattinsa takia paljon, eikä enää työpäivän päälle halunnut)

Minä ja siskoni ajetaan varmaan 90 % perheidemme matkoista.

Kerran tultiin johonkin samaan juhlaan kaikki perheet autoillamme, kuskien paikoilta nousi äitini, minä ja siskoni ja mua jotenkin hymyilytti, koska tajusin siinä, että tää ei ole ihan tavallista :)

Vierailija
14/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajaa jos mennään Helsingin keskustaan. Minä muuten.

Vierailija
15/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin silloin liikumme yleensä hänen autollaan (se on isompi ja mukavampi). Tosin vaikka oltaisiin liikenteessä minun autollani, niin silloinkin mies varmaan ajaisi, jos ei olisi jotain syytä tehdä toisin (mies ei olisi selvä tai olisin heittämässä häntä johonkin, niin että jatkaisin yksin matkaa).

Mies tykkää ajamisesta ja on parempi suunnistaja. Minä ajan aika paljon (ollut oma auto jo 15 vuotta ja ajan päivittäin). Ei ajaminen minua haittaa, mutta en voi sanoa, että siitä tykkäisin. Mies ajaa mielellään autoa kuin autoa (on niistä kiinnostunut).

Minä en kyllä tajua, mitä se ketään haittaa, vaikka 99 % perheissä ajaisi mies tai nainen, kunhan tilanne olisi jokaisen yksilön kannalta mukava/hyvä.

Vierailija
16/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ajaa, koska mulla on vain A-kortti.

Vierailija
17/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on ajanut työkseen vuosia ja minulla taas ei ollut sinkkuaikoina edes autoa... Olen onneton kuski mutta harjoittelen kyllä! Jos joku näkisi minut ratissa niin ei kyseenalaistaisi tuota yhtään.

Vierailija
18/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tosiaan ajaa lähes aina kun ollaan yhdessä liikkeellä. Ensinnäkin se (mies) on hyvin konservatiivinen ja tuntee itsensä varmaan miehekkääksi kun kuskaa perhettään ;-))) Toiseksi mä saan ihan tarpeeksi istua ratin takana pitkillä työmatkoillani ja työajossakin. Joten mielelläni suon miehelleni hetken herrasmiehenä :-)

Niin ja mies ajaa normaalisti meidän kakkosautolla joka on aikamoinen romu - perheenä sitten liikutaan sillä "mun" ykkösautolla, totta kai mies mielellään välillä ajaa oikein autoakin...

Vierailija
19/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tykkään ajaa. Mies saa myös ajaa ihan tarpeeksi työreissujen takia. Minun työmatkani on about 10 km/suunta.

Vierailija
20/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmempi ja parempi kuski kuin minä. Tietää myös reitit paremmin, eikä tarvitse arpoa. Pitkillä matkoilla luen mieluummin vaikka kirjaa tai lehteä kuin ohittelen rekkajonoja loskassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä