Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Nolointa mitä lapsesi on sanonut julkisella paikalla?

Vierailija
13.03.2010 |

oma poika 6v ollessamme lääkärissä: "Äiti, miks sul on punaset käsiraudat?"

Ja ne raudat ovat jäänne nuoruusvuosilta, sain ne joskus 20vuotis lahjaksi ja ovat jääneet vaan pyörimään kamojen joukkoon...

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuveli joskus alle 5v. laukaisi äidilleen kovaan ääneen: katso mikä vanha kyrpä tuolla menee! Luuli sanan tarkoittavan setää...

Vierailija
22/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistavia, lisää näitä :) Mun lapset ei nyt kauheasti ole mua sanomisillaan nolanneet. Mutta kuopuksella oli jonkin asteinen mustien miesten fobia pienempänä ja ekan kerran nähdessään tuijotti ja tuijotti ja sanoi "kato äiti, apina!". Olen edelleen siinä uskossa ettei mies sitä kuullut enkä tiedä osasiko edes suomea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma poika 6v ollessamme lääkärissä: "Äiti, miks sul on punaset käsiraudat?"

Ja ne raudat ovat jäänne nuoruusvuosilta, sain ne joskus 20vuotis lahjaksi ja ovat jääneet vaan pyörimään kamojen joukkoon...

Vierailija
24/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuveli joskus alle 5v. laukaisi äidilleen kovaan ääneen: katso mikä vanha kyrpä tuolla menee! Luuli sanan tarkoittavan setää...

Vierailija
25/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinusin ostoksista jotain herkkua itselleni jo kaupassa, mutta äiti oli sitä mieltä, että odotetaan kotiin asti. Olin sitten suureen ääneen kysynyt: "Äiti, mikset sä koskaan anna mulle mitään syötävää?"

Vierailija
26/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos leipomon täti, jonka takapauoli haisee pahalle"!

Oli kuulemma saanut isältänsä elämänsä selkäsaunan kaupan ulkopuolella..

ja viime kesänä uimahallin täpötäydessä jonossa kysyi isältään kovaan ääneen: "Onko se isi totta että sä annoit semmosen äidille josta pikkuveli sai alkunsa, mikset pyytänyt mua katsomaan"!?

Vierailija
27/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun silloin 3v tyttäreni pamautti kovaan ääneen "MEIDÄN MAMMAN PIMPISSÄ KASVAA HIRVIÖ!!! JA SE ON IHAN KARVANEN!!! Vähänkö hävetti...mamma (eli isoäiti) meinas vajota siinä vieressä lattian rakoon häpeästä.

Vierailija
28/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v puhuu kuin papupata jatkuvasti, ja hauskoja juttuja tulee enemmän kuin voi muistaa..

Mutta nolotti kyllä eilen kaupassa, kun tyttö törmäsi pikkukärryllä hyllyn reunaan ja tuumasi kovaan ääneen, "VOI PERKELE!" Ja r-kirjain tulee erittäin selvästi ja painottaen..

Vierailija
29/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon tyttö oli kommentoinut näin kun olivat menneet hotellissa aamupalalle, salissa oli ollut jonkun verran tummaihoisia ihmisiä syömässä niin tyttö oli sanonut että kato äiti täälä on paljon ruotsalaisia..

Vierailija
30/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräässä pienessä kaupassa mieheni kanssa, kun sisään asteli nainen noin 5v. pojan kanssa. Olimme mieheni kanssa kaupassa kaukana toisistamme ja poika ei täten mieltänyt meitä pariksi ja tokaisi äidilleen osoittaen miestäni: " Äiti tossahan on sulle hyvä mies, ota se itelles!". Äiti meni todella noloksi, itseäni vain huvitti :D

Vierailija
31/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi kovaan ääneen, että "älä äiti lyö!". Ja tämä "lyönti" oli sitten se, kun minä pojan kävellessä edessäni taputin häntä päähän..

On kyllä muutaman muunkin kerran möläyttänyt jotain yhtä fiksua..Esim. itse on tahallaan törmännyt minuun, ja sitten tokaissut "miks sä äiti tönit mua.."

Mielestään on ilmeisen hauska noine kommentteineen, ei vaan tunnu älyävän, että nuo tokaisut kuulostaa muiden korvaan aika pahalle..

Vierailija
32/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olimme leikkipuistossa ja juttelin naapurin miehen kanssa: "Äiti, sä pierasit!"

En itse huomannut, että olisin pieraissut, ja aloin nolona väittää vastaan.

Musta on kerrottu, että pienenä, kun menin mummoni kanssa Alkoon, kysyin kovalla äänellä: "Täältäkö sitä lääkettä saa?!"

Vierailija
33/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelin hänen kanssaan taloyhtiömme pihaan, jossa käveli naapurin hankala 80-vuotias mummo. Hiljensin vauhtia ja sanoin pojalle, että pitää ajaa hiljaa, ettei mummo jää alle. Kun parkkeerasin auton, mummo tuli jutulle ja poikani tokaisi naureskellen hänelle, että "äiti meinas ajaa sun päälle. Se oikeen haluaa ajaa sun päälle". Häpesin silmät päästäni ja haukuin pojan sisällä. Hänen mielestään se oli vain hyvä vitsi, mutta tiedän, että naapurin mummolla ei ole huumorintajua.

Ehkä pari kertaa. Opin siitä, kun kerran katsoin äiteen kanssa telkkaria ja sieltä tuli Hyvät neuvot kalliit. Mitään ajattelematta sanoin, että "äidillä on kohta hyvät neuvot kalliit!" (tai kai mulla siinä joku ajatus oli...) ja äitee raivostui, pää punaisena huusi että UHKAILENKO mä häntä?! En kyllä hetkeen yrittänytkään vitsailla...

-tyttö 3v kun musliminainen käveli ohitse: kato äiti kummitus

-tyttö 3v mannenaisesta: kato äiti prinsessa

Noi taas on suloisia, aaw X3

Mä olin pienenä kauhean kateelinen romaneille niiden hienoista mekoista...

Vierailija
34/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää karkista ja saakin joskus maistaa. En ole sitä kenellekään kaverille kertonut koska olen ymmärtänyt ettei muut (ensimmäisen lapsensa saaneet) kaverini edes anna alla kaksivuotiaalle karkkia. Noh, kerhossa oli yhdellä äidillä jim-patukka ja hän söi sitä kahvin kanssa. Muut lapset ei kiinnittäneet siihen mitään huomiota, ei tajunneet että mitä se on, mutta oma lapseni oikein laukkasi ton äidin luokse, osoitteli sitä karkkia ja maiskutti huuliaan innoissaan. Mä häpesin kuollakseni kun toi äiti kysyi että MISTÄ tämä tietää mitä tässä on?! Mä sit sanoin suoraan että lapsi kyllä tietää varsin hyvin mitä jim on, kyllähän hän nyt hyvän päälle ymmärtää. Mut siinä meni mun maine sitten.

Vierailija
35/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tyttöni oli noin 5vuotias.Siskoni oli tuonut kahvikaakun,oli leikannut sitä kahvi pöytään.T yttäreni otti kakkua ja maistoi sitä,ja tuumasinyt äiti sinun kakkusi ei ole onnistunut,maistaa oudolle.Me kaikki katsoimme toisiamme hämillisenä .siskoni sanoi ,ei ole tainnut onnistuakaan ,silloin tytär tajusi mitä oli sanonut, hävetti kumpaakin,Eiole tainnut tuoda sen jälkeen kaakkua.

Vierailija
36/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussiin tuli punkkari irokeesi kampaus päässään. Tyttöni sanoi haltioissaan " Vau mikä nuttura"

Vierailija
37/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiirenhiljaisessa, täpötäydessä junassa painokkaasti: JUMALAUTA !

Kun sitten kysyin että miksi sinä nyt tommosta sanot niin vastasi että kun Raunokin (Repomies) sanoo...

Vierailija
38/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puhuessamme kävi ilmi, että pariskunta oli paikkakunnalta, jossa itsekin olimme joskus asuneet. Sanoin tälle naiselle, että; "Mekin asuimme joskus siellä, mutta poikaamme ei ollut vielä silloin olemassa." Tähän 4v poikani jatkoi; "Niin, minä muistan kun asuttiin siellä ja sitten minä heräsin yhtenä aamuna, ettekä te ollut isin kanssa kotona ja sitten minä olin ihan yksin kotona." Minä yritin kysyä pojalta "Olet tainnut nähdä unta..." mutta poikani jatkoi selitystään erittäin vakuuttavasti.

Minä olin ihan nolona, koska mitään tuollaista ei tietysti ollut koskaan tapahtunut!

Taisi jäädä tälle naiselle melkoinen mielikuva meidän perheestä :D

Vierailija
39/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vertasin itseäni aina muihin naisiin. Kerran kaupan kassajonossa oli valtavan lihava nainen. Kysyin mieheltäni hiljaa hänen äidinkielellään oliko hänen mielestään nainen lihavampi kuin minä.

Tuolloin 3-vuotias tyttäremme sanoi kirkkaalla äänellään suomeksi: "Äiti, miksi kysyit isiltä onko tuo nainen sinua lihavampi?" Siinä vaiheessa halusin vajota maan alle...

Vierailija
40/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

gynekologille (äkillinen lastenhoito peruutus)Poika tietenkin odotteli odotushuoneessa karkkia syöden vast.ottohoitajien silmien alla. Siskoni oli kuvitellut, ettei poika tiennyt missä lääkärissä hän kävi mutta ratikassa poika oli kovaan ääneen kertonut vieressä istuvalle mummolle, että mun äiti kävi just pillulääkärissä!