G: Nolointa mitä lapsesi on sanonut julkisella paikalla?
oma poika 6v ollessamme lääkärissä: "Äiti, miks sul on punaset käsiraudat?"
Ja ne raudat ovat jäänne nuoruusvuosilta, sain ne joskus 20vuotis lahjaksi ja ovat jääneet vaan pyörimään kamojen joukkoon...
Kommentit (49)
esikoinen huuteli 2-vuotiaana kauppakärryissä istuessaan lähes tauotta että "isin kaljaa! isin kaljaa!" Onneksi siinä oli tuo ISIN :D
kun lapsi hokee koko ajan: Isi pieree, Isin pieru paukkuu.
päästäänkö me seuraavana tuohon pankkiautomaattiin kuin tuo tyttö on lähtenyt. Hieman pidemmät hiukset omistanut sälli lähti naama punasena siitä menemää.
Itteänikin hieman nolotti.
"se edellinen lääkäri oli kyllä paljon parempi"
"lapparikaljaa, lapparikaljaa". Meillä ei edes juoda tuota merkkiä...
naiselle jolla nyt ei ollut ihan teinin rinnat enää että " Kato äiti miten pitkät tissit tolla naisella on" ja osoitti sormella suoraan. Että hävetti...
ja toinen - äitini ei juo alkoholeista muutakuin sitä alkon lonkeroa, niin kerran samainen kaveri sanoi alkossa kovaan ääneen että " On se kumma kun nämä pullot ei täältä koskaan lopu kun mummo niitä aina ostaa!" Ja hän ei todellakaan niitä kovin usein osta :)
tyttö sano pienenä ku näki hopparin et miks ton pojan housut roikkuu et pylly näkyy.
sitte poika sano mulle uimahallis ku odotin kolmatta et rouvasella taitaa olla pullaset uunis. oli ice age 3 oppinu ton.
"Kiitos leipomon täti, jonka takapauoli haisee pahalle"!
Oli kuulemma saanut isältänsä elämänsä selkäsaunan kaupan ulkopuolella..
ja viime kesänä uimahallin täpötäydessä jonossa kysyi isältään kovaan ääneen: "Onko se isi totta että sä annoit semmosen äidille josta pikkuveli sai alkunsa, mikset pyytänyt mua katsomaan"!?
"Isi hakkaa". Juu, hakkasi se, remontoi taloamme ja vasaralla hakkasi kyllä paljon. Muutamia vinoja katseita tuli kaupungilla.
Ajelin hänen kanssaan taloyhtiömme pihaan, jossa käveli naapurin hankala 80-vuotias mummo. Hiljensin vauhtia ja sanoin pojalle, että pitää ajaa hiljaa, ettei mummo jää alle. Kun parkkeerasin auton, mummo tuli jutulle ja poikani tokaisi naureskellen hänelle, että "äiti meinas ajaa sun päälle. Se oikeen haluaa ajaa sun päälle". Häpesin silmät päästäni ja haukuin pojan sisällä. Hänen mielestään se oli vain hyvä vitsi, mutta tiedän, että naapurin mummolla ei ole huumorintajua.
-poika 2v kaupassa näki paljon kalja koreja ja alkoi huutaa kaljaa,kaljaa, kaljaa ja osoitteli niitä
-tyttö 3v kun musliminainen käveli ohitse: kato äiti kummitus
-tyttö 3v mannenaisesta: kato äiti prinsessa
-poika lähijunassa 3v: äiti mix isi meni pelaa pokeria...
-Poika 5v vartijalle (joka tuli hissistä kärrykasan kanssa meidän eteen): tyhmä homo
Mies oli vaatekaupan sovituskopissa sovittamassa vaatteita ja minä lasten kanssa odottelin ulkopuolella. Kuopus alkoi yhtäkkiä kovaan ääneen selittää että "Mulla on monta isää!". Mies lohkaisi sit tietysti sovituskopista tullessaan että "Vaimo, sulta on varmaan jäänyt jotain kertomatta mulle".
Muilla paikallaolijoilla oli kovastikin hauskaa...
Oli kevät ja pääsiäistä odoteltiin. Lapset leikkivät pihassa ja huomasivat, että romaninainen kulki ovelta ovelle myyden liinoja. Kävi meidänkin oven takana, mutta en viitsinyt huikata, että olemme täällä, ei ketään kotona, koska en ollut aikeissa ostaa liinaa. Tyttäreni kysyi hämmästyneenä minulta, että miksi toi noita-akka kävi meidän ovikelloa soittamassa.
Bussissa tm. oli istunut punkkari ja lapsi oli sanonut äidilleen "Äiti, kato hammaspeikko"! :D
Poikani leikki maitomukin pillillä. Kun kielsin häntä (ettei tulisi sotkua), hän totesi kovaan ääneen: "Niin... Pojat eivät saa leikkiä PILLUleluilla."
Ohi meni konduktööri. Lapsi kysyi kovalla äänellä: äiti onko toi setä KÄÄPIÖ? Setä oli ehkä noin 160-165cm pitkä.
huuteli Palvelutalon ohi kulkiessamme (vanhuksia ulkoili siinä paljon), että "Äiti, kato satiaisia!" Tyttö osoitti sormellaan takiaisia. Ja mummojen päät kääntyivät...
Kerran hermostuin esikoiselle (oli tuolloin hieman alle 3v.) oikein kunnolla ja sähisin ulkoillessamme, että: "Että sä sitten osaat olla ihana" Ilmeeni oli tuima.
Poika siihen vaan aurinkoisena ja rakastuneesti "äiti, niin säkin" Ei voinu kun purskahtaa nauruun.
Yhdeltä toiselta palstalta kerran luin tälläisen:
Äiti ja tytär oli menossa ruokakauppaan, jolloin tyttö juoksi kärryjen luo huutaen iloisesti: "Minä otan sitten pikkukännit ja äiti ottaa isot kännit!"
Äidillä kun oli tapana sanoa kärrit, eikä tytön r-kirjain vielä ollut hallussa. =))
kun silloin 3v tyttäreni pamautti kovaan ääneen "MEIDÄN MAMMAN PIMPISSÄ KASVAA HIRVIÖ!!! JA SE ON IHAN KARVANEN!!! Vähänkö hävetti...mamma (eli isoäiti) meinas vajota siinä vieressä lattian rakoon häpeästä.