Noloa mutta klitta on kasvanut kauheasti! Apua!
Huomasin tänään kun poistin karvoja. Klitta on melkein yhtä iso kuin häpyhuuli. Ei se ennen vaan ollut. Se on kasvanut yhtä korkeaksi kuin häppärit ja melkein yhtä leveäksi. Onko minulla liikaa mieshormoneja? Mitä voi tehdä? Tuo näyttää aika nololta :(
Kommentit (5)
kiihottunut kenties jostain tv-ohjelmasta? ei kun hieromaan!
vastauksista! En ole kiihottunut ollenkaan. Ennen se ei ollut sellainen, oli paaaaljon pienempi, kapeampi ja matalampi, kuin häppärit. Nyt vaan yhtäkkiä huomasin että kauhistus mitä on tapahtunut. Minulla on ollut pari kuukautta kunnon majava jalkovälissä ja nyt otin sen pois ja huomasin mitä siellä viidakon alla oli tapahtunut. Ei ole mitään tulehdustakaan, ei hiivaa tms mikä voisi aiheuttaa turvotusta. Muuten alapää ei ole turvonnut! Aika inhottavaa :/ En kehtaa kyllä näyttää miehellekään tuota kuin pimeässä :D
miehesi varmasti innostuu!!!! Minä joudun ikävä kyllä pitää tuuheaa karvoitusta, käyn usein uimahalleissa ja yritän piilottaa klittani karvojen sekaan. Mieheni kyllä tykkäisi jos olisin karvaton, mutten kyllä kehtaa
ehkä pitäisi lopettaa nolostelu. Onhan ainakin enemmän pinta-alaa missä kaikki tuntuu hyvältä. Sen ulkonäkö vaan vähän ihmetyttää, en olisi luullut että 30-vuotiaana elimet muuttuu vielä.. Lapsia olen synnyttänyt mutta siitäkin on jo vuosia. Synnytysten jälkeen se oli ihan pieni.
mielestäni ihana, mulla just tällainen (ollut aina), mieheni on hulluna siihen! Nolottaa vaan kesäisin kun on bikinit päällä ja kävelen rannalla, koska se kyllä näkyy jos katsoo sinne jalkojenväliin. Ihan kuin olisi pieni pippeli siinä. Mies kyllä tykkää. Minua taas hävettää. Uihahallissakin jotkut naiset katselee pitkään :( Miten se sinulle ilmeni noin yhtäkkiä?