Uskaltaisitko jättää koirasi vento vieraalle kaupan pihalla, kun käyt kaupassa?
Itse en tai noh, en kyllä ole miettinyt asiaa ennen tätä päivää.
Mentiin tänään kaupan ohi taaperon ja koiran kanssa, tarkoitus oli pudottaa yksi Huutiskirje postilaatikkoon, joka on tossa meidän lähikaupan kulmalla. Kun siihen sitten tuli yksi nainen collien kanssa, joka lykkäsi hihnan käteen ja sanoi, että voitko vahtia tätä vähän aikaan, kun hän käy kaupassa ja se on ihan kiltti.
Mä olin ihan äimän käkenä enkä saanut suuta auki, kun täti jo mennä tohotti kauppaan :D Öö, kilttihän se oli, mitä nyt räkytti toiselle koiralle, joka räkytti takaisin (ei kuitenkaan meidän koiralle). Meidän koira ei tule ihan kaikkien kanssa toimeen, yleensä toiset nartut on ok, uroksien suhteen tuo on vähän valikoivampi (leikatut urokset on ok, mutta leikkaamattomat urokset on sitten asia erikseen, ainoastaan kaksi on tuttua urosta on ok). Nyt juoksujen aikaan kaikki kyllä tuntuu olevan ystäviä, niin tytöt kuin pojat. Meidän koira oli kyllä kiinnostunut tuosta vieraasta koirasta ja nuuskutti ja yritti pusutellakkin, mutta toinen narttu ei ollut kiinnostunut siitä, nuuski kyllä, mutta pusut oli sen mielestä yöks.
Kommentit (3)
Antoi kyllä "palkaksi" lapselle suklaapatukan ja kiitteli.
Jos se toiselle sopisi. Paljon paremminhan se koira olisi turvassa, kun olisi tuntomerkit ihmisestä, jolle sen jätin. Aina vähän karmii sitoa koira kaupan eteen kiinni ja jättää se siihen yksin kauppareissun ajaksi. On liian kiltti nääs, kuka tahansa voisi viedä mukanaan.
Ei siis mitään kysynyt, jätti vaan??
Sanoitko edes mitään takaisin kun palasi?
Ja en, en jättäisi. En yksin, enkä ainakaan suoraan vieraalle.