Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahimmat/oudoimmat kokemukset SH/TH-opiskelijan antamasta hoidosta/käytöksestä?

Vierailija
12.03.2010 |

Minulle tehtiin monta vuotta sitten luomenpoisto ja mukana katsomassa ollut opiskelija pyörtyi.

En tiedä oliko kyseessä jokin muu syy vai ooliko toimenpide muka niin "raju" katsottavaksi. Jännä vaan, että luulis alan opiskelijan kestävän nähdä verta ynnä muuta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja unohti hengittää. Ei toi nyt kovin erikoista edes ole. :)

Vierailija
2/9 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsottiin videolta erilaisia haavoja ja haavatyyppejä. Alkoi kuulemma tehdä pahaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuollutta vauvaa, ja verenpaine laski niin alas, että meinas taju lähteä, johtu lääkkein tehdyistä jatkuvista supistuksista varmaan, niin jo kypsemmän ikäinen opiskelijarouva kyseli koko ajan, että no miltäs nyt tuntuu. Meinasin jo suuttua tosissaan, että mitäs luulisit. Tuntui kiusaamiselta, mutta ehkä yritti pitää mua tajuissani tai jotain.

Kun odotin toista lastamme, laihduin raskausaikana kun oli muuttoa sun muuta, ja olin muutenkin ihan hoikka. No sitten viimeisillä viikoilla painoa tuli muutama kilo, ja neuvolan terkkariharjoittelija alkoi minua niistä oikein tosissaan läksyttää. Jos olisin ollut kovin herkkä, olisin varmaan ottanut kovinkin itteeni. Kerroin kyllä vakiterkkarille seuraavalla käynnillä, että oli minusta turhaa ja asiatonta mielen pahoittamista tuollainen saarnaaminen oikein paatoksella.

Vierailija
4/9 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:sh/th opiskelija joka on pian lähdössä työharjoitteluun

Vierailija
5/9 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli neuvolassa th harjoittelija, ihan kiva ja fiksusti muuten hoiti asiat, mutta se rokotus! Minäkin olisin huutanut ja lujaa, kun joku survoo neulan suunnilleen reiden läpi asti. Oli vielä pojan eka rokotus ja tyhmänä ajattelin että noinkohan vauvoja aina rokotetaan... Seuraavalla rokotuskerralla olikin meidän oma th rokottamassa ja poika ei edes huomannut koko rokotusta, leikki vaan helistimellä.

Vierailija
6/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritti ottaa verikoetta kyynärtaipeesta. Ronkki kieltämättä 5-6 kertaa suonta löytämättä. Sitten kutsui paikalle kollegansa, joka onnistui heti. Puolet kädestäni oli mustelman peitossa viikon sen ronkkimisen jälkeen.

Vierailija
7/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyi tosissaan otetaanko 4 v. isoveli mukaan synnytykseen, ei kyllä tullu mieleenkään mulle....

kyseli myös meinataanko reissata johonkin juhannuksena , LA oli just sillon johon totesin että vietän juhannuksen sairaalassa ja niin teinkin!

Vierailija
8/9 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritti suorastaan sukeltaa vatsani sisään tunnustellessaan sikiön asentoa. valehtelematta kädet hipoi jo selkärankaa, kun oli pakko sanoa että nyt loppu, tuo sattuu ihan saat****ti. vatsa oli kolme päivää kipeä tuosta kourinnasta.

Vierailija
9/9 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä kyseli jotain ja kirjoitteli vihkoonsa muistiinpanoja. Muun ajan oli hiljaa.

Siinä vaiheessa se tuntui todella ärsyttävältä.