Onko teille käynyt näin? Asiaa ex:sta.
Tapasin ex:ni sattumalta pitkän ajan jälkeen ja törmäsin häneen myös facebookissa. Ja todella ihmettelin, miten olen voinut tuollaisen ihmisen kanssa päätyä kihloihin asti. Melkein hävettää näin jälkeenpäin ajateltuna... Miten oma maku voi niin paljon muuttua? Ajattelin vain, että onneksi päätin aikoinani erota!
Kommentit (5)
mun ei onnekseni tarvi tavata exää juuri ollenkaan kun yhteiset lapset ovat niin isoja että kulkevat jo itsekseen isälleen.
Silloin kun ohimennen ex:n näen, olen noloissani ja todellakin ihmettelen miten olen voinut haluta yhteisen elämän mokoman nahjuksen kanssa.
En kylläkään käytä FB:ia, eikä ole yhteisiä lapsia ko. eliön kanssa. Mihin on syytä olla aivan überhübervaltavan tyytyväinen.
enkä voisi ex:ää millään kuvitella lasteni isäksi. Ihmettelen vain, olenko silloin vuosia sitten ollut sokea vai mielenhäiriöinen... Olin tosin tuohon aikaan todella nuori, että ehkä asiaa voisi perustella kokemattomuudella. Ap
minä tein kaksi lastakin ja kun joskus yhteisten tuttujen luona tavataan puhuu samoja juttuja kuin 15vuotta sitten, HÄVETTÄÄ. Kuitenkin on ihan arvostetussa työssä oleva ihminen ja muutenkin yhteiskuntakelpoinen muiden ihmisten silmissä.