Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni suuttui kun en häneltä vetänyt eilen käteen!

Vierailija
12.03.2010 |

Katselimme eilen televisiota ja mieheni ohimennen sanoi että käy tilaamassa meille pizzat jos haen hänelle sen ja sen sieltä ja sieltä.. no pomppasin sitten ylös ja mielissäni ajattelin miten ihana ilta tulee kun katsotaan jotain elokuvaa ja samalla pizzaa vetää mahaan pitkästä aikaa!

Tämän jälkeen mieheni sanoikin että menee vasta sitten jos otan häneltä poskeen tai vedän käteen.. joo no ei kiitos! Synnytyksestä sen verran vähän aikaa ettei haluja ole ja kyllähän minä miestäni tietty tyydyttelen, mutta että aika tökerösti asian ilmaisi. Siitä sitten lähti tuhahdellen ja meni vain muutamia minuutteja kun kotiin tuli. Kysäisin miten näin nopeaa ehti pizzat tilata niin sanoi vaan että haki kaupasta eikä jaksanut lähteä jonottamaan.. söi siinä sitten ja painui nukkumaan.

Eli jäi leffatkin katsomatta :/

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minun ikäni tähän liittyy?

Ja ei en ole 21-vuotias. (ap)

Vierailija
2/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksat katsella tuollaista käytöstä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä on osto-ja myyntitapahtuma.

Vierailija
4/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä saa lukea mitä eriskummallisimmista tapauksista.

Vierailija
5/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämä miten tuon asian ilmaisi.

Heilutteli lerssiään ja sanoi suoraan ottaisinko häneltä vähän suihin niin voi käydä sitten tilaamassa meille sapuskaa niin voitte kuvitella ettei siinä oikein tee mieli.

(ap)

Vierailija
6/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisinaan voisin käydä kiinnikin ;)

Mitäs pahaa tossa on. Jos on himoja niin on. Musta on ihanaa että avoimesti kertoo mulle, kun niitä on.

Vierailija
7/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miestä runkkaa,mut vien kuulemma sen kaikki voimat..:D miehes saattaa pian pinkoo vieraisiin..hui...

Vierailija
8/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti ostaa sinulta seksiä pizzalla. Miehet eivät osaa tai jaksa liehitellä pidempään. Onneksi on sellaisiakin miehiä joilta voi ottaa ilolla suihin tai antaa palveluksia.

Vierailija
9/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselimme eilen televisiota ja mieheni ohimennen sanoi että käy tilaamassa meille pizzat jos haen hänelle sen ja sen sieltä ja sieltä.. no pomppasin sitten ylös ja mielissäni ajattelin miten ihana ilta tulee kun katsotaan jotain elokuvaa ja samalla pizzaa vetää mahaan pitkästä aikaa! Tämän jälkeen mieheni sanoikin että menee vasta sitten jos otan häneltä poskeen tai vedän käteen.. joo no ei kiitos! Synnytyksestä sen verran vähän aikaa ettei haluja ole ja kyllähän minä miestäni tietty tyydyttelen, mutta että aika tökerösti asian ilmaisi. Siitä sitten lähti tuhahdellen ja meni vain muutamia minuutteja kun kotiin tuli. Kysäisin miten näin nopeaa ehti pizzat tilata niin sanoi vaan että haki kaupasta eikä jaksanut lähteä jonottamaan.. söi siinä sitten ja painui nukkumaan. Eli jäi leffatkin katsomatta :/

jos "et tee näin niin et pääse mun synttäreille". Jos "teet näin niin saat mun syttäreillä katsoa mitän sain lahjaksi ym."

Onko tuo sinusta aikuisten ihmisten käytöstä?

Vierailija
10/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisinaan voisin käydä kiinnikin ;) Mitäs pahaa tossa on. Jos on himoja niin on. Musta on ihanaa että avoimesti kertoo mulle, kun niitä on.

No on olemassa myös miehiä jotka eivät suutu kun ei nyt jaksa nälkäisenä ottaa poskeen tai runkata. Että ihan asiallinen kieltäytyminen ei aiheuta toisen ruoatta jättämistä ja kiukuttelua.

Vierailija
11/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä idyllit siellä kotonanne, voi ziiz.

Vierailija
12/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit sanonut sille, että kulta, sulla on terveet kädet eli vetäset nyt ite handuun, käyt pesemässä kädet ja sitten tilaat ne pitsat. Mulle yksi dillinger. Mä virittelen tässä jonkun romanttisen komedian tulemaan vai katsellaanko satuhäitä. Mulla on pimppa vielä pipinä.

Vierailija
13/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on ollut pitkään puutteessa, niin ihmekö tuo?

Ei siis ole. Kyllä häneltä vedän käteen ja otan poskeen useamman kerran viikossa, mutta joskus vaan yksinkertaisesti ei tee mieli. Itsellä paikat vielä kipeät synnytyksestä enkä voi ajatella seksiä tässä vaiheessa vielä ollenkaan ja sekös ketuttaa kun ei itse saa! (ap)

Vierailija
14/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuo nyt niin paha juttu, miehellä vaan hormonit hyrrää.

Ymmärrän, että tekee mieli ja ajatteli vastapalvelukseksi sen pizzan, jonka tosin mielestäni olisi voinut muutoinkin tilata...

Vierailija
15/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miestä runkkaa,mut vien kuulemma sen kaikki voimat..:D miehes saattaa pian pinkoo vieraisiin..hui...

siinä sitten miettii kun turhaan meni tämän ämmän kans kihloihin ja perusti perheen.

Voi myöhemmin aatella mitä menetti jos näin aina suhteissa käy jos ei tee miehen mieliksi asioita :)

(ap)

Vierailija
16/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukausi synnytyksestä.

Jotenkin pelottaa koko seksi ja että tonne survastasi millään elimellä vielä! (ap)

Vierailija
17/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukausi synnytyksestä.

Jotenkin pelottaa koko seksi ja että tonne survastasi millään elimellä vielä! (ap)

Vierailija
18/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos "et tee näin niin et pääse mun synttäreille". Jos "teet näin niin saat mun syttäreillä katsoa mitän sain lahjaksi ym."

Onko tuo sinusta aikuisten ihmisten käytöstä?

Ei todellakaan - tuo on MIESTEN käytöstä!!

Vierailija
19/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luulis et on kuukaudessa jo parantunut jos ei ihan hajalle menny.

Koittakaa varovasti niin voit vaikka yllättyäkkin kun se "toimii".

Jos sulla niitä halujakin kerta on. Ja käyttäkää vaikka liukastetta (sitähän oli äitiyspakkauksessakin...).

kuukausi synnytyksestä. Jotenkin pelottaa koko seksi ja että tonne survastasi millään elimellä vielä! (ap)

Vierailija
20/32 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksi (kaikine variaatioineen) ja muut asiat käsitellään erikseen. Mikään ei ole riippuvainen toisesta ja mielestäni se on suhteen kannalta hyvä niin. Meillä oli eilen ohjelmassa pitsaa ja miehen tyydytystä mutta molemmat täysin eri aikaan eikä yhdistettynä edes samassa lauseessa. En usko että miestäni edes huvittaisi tehdä mitään makuuhuonepuuhia kanssani jos siihen olis joten yhdistetty jonkinlainen kauppa-tilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän