Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäääh! FB ehdottaa ystäväkseni yhtä huutisostajaani :O

Vierailija
12.03.2010 |

Meillä ei ole yhteisiä ystäviä. Mistä ihmeestä fb tietää ehdottaa tätä ihmistä? Olen eri selaimessa eri ohjelmalla lähettänyt sähköpostia kyseille henkilölle.

Nyt tuli spooky olo! o_O

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä olla niin yksinkertainen ratkaisu, että se fb pääseekin sen huutisostajan sähköpostitietoihin eikä ap:n tietoihin.

Vierailija
22/32 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää, että jos vaikka oon neuvolaan kirjoittanu meilin, niin mun fb kertoo MUN pyytäneen neuvolaa liittymään feissariin! HÄVETTÄÄ! Ja vituttaa. Millä oikeudella? Sehän ruinaa sitte vaikka mun exiä sinne ja mä en todellakaan HALUA olla kaveri kaikkien kanssa, mitkä on vuosien saatossa mun meililistalla olleet. TYPERÄÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se fb lähetä kaveripyyntöjä, vaan kaveriehdotuksia. Eli jos lähettelet exälle paljon sähköpostia, voi fb ehdottaa sun exää sulle kaveriksi (ja samalla sun exälle sua kaveriksi). JOS jompikumpi hyväksyy ehdotuksen, vasta sitten toinen osapuoli saa kaveripyynnön, joka pitää hyväksyä. Eli jos fb lähettää exällesi kaveriehdotuksen ja exäsi sen hyväksyy, niin HÄN itseasiassa lähettää SINULLE kaveripyynnön joka sinun sitten pitää hyväksyä, jotta olisitte kavereita fb:ssa...

Vierailija
24/32 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sikäli erikoista, että olen nähnyt isäni kerran elämäni aikana, n. 20 vuotta sitten. En ole ikinä lähettänyt tai saanut sähköpostia häneltä.

Emmekä muutenkaan ole missään tekemisissä. Meillä ei ole yhteisiä ystäviä.

Voiko tähän olla muuta syytä, kuin että hän on käynyt katsomassa kuvaani?

Kaveripyyntöä häneltä ei ole tullut, näkyy vain ehdotuksissa.

Vierailija
25/32 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB:lle hakea kaveriehdotuksia sähköpostistasi.

Vierailija
26/32 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tullut ehdotuksiin joskus sellainenkin henkilö, jolla on sama sukunimi, mutta joka ei ole millään tavalla tuttuni eikä ole yhteisiä ystäviäkään.

Tämä on sikäli erikoista, että olen nähnyt isäni kerran elämäni aikana, n. 20 vuotta sitten. En ole ikinä lähettänyt tai saanut sähköpostia häneltä.

Emmekä muutenkaan ole missään tekemisissä. Meillä ei ole yhteisiä ystäviä.

Voiko tähän olla muuta syytä, kuin että hän on käynyt katsomassa kuvaani?

Kaveripyyntöä häneltä ei ole tullut, näkyy vain ehdotuksissa.

Vierailija
27/32 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhteisiä sukulaisia tai tuttavia, asumme eri maissa, en tiedä hänen sähköpostiosoitetta tai edes kännykkänumeroa, eikä hän minun.

Mä ymmärrän nuo sähköpostin kautta tulleet, mulla on niitäkin ehdotuksissa, mutta tuo on mysteeri.

Vierailija
28/32 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes naamakirjassa (ainakaan vielä) ole, mutta liittymispyyntöjä on tullut useitakin. Eräänkin kerran oli pitkä lista ihmisistä kuvineen, jotka kuulemma voisivat olla ystäviäni. Osan tunsin, osan vain tiesin sen perusteella, että omistetaan samanrotuisia koiria, henk.koht. ne ole heitä koskaan tavannut enkä ollut missään yhteyksissä.

Ilmeisesti ollaan joskus oltu jollain samalla sähköpostilistalla jonka joku kolmas osapuoli on lähettänyt. Muuta selitystä en ainakaan keksinyt, aika spookya...

Vierailija
29/32 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ovat käyneet katsomassa sivuani koska ei mulla ole mitään tekemistä heidän kanssaan. Ei yhteisiä tuttuja, ei kuuluta samoihin ryhmiin, asutaan eri kaupungeissa (joskus jopa eri maassa). En tiedä millä perusteilla nuo sinne tulevat. Usein ovat sellaisia jotka ovat hiljattain liittyneet FB:n.

saattaa olla samassa ryhmässä tms.

Vierailija
30/32 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun naamaa. Mun profiilissa todistettu. Ihmettelin kun ehdotukseen tuli joku "Mikko Mallikas" ihmettelin jonkun aikaa kukahan tää on ja muistin, että se oli "vanha pano" jonka kanssa ei ikinä ollut mitään sähköpostin lähettelyä tai muutakaan minkä kautta olisi voinut tulla.

Vierailija
31/32 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse oletkin vaihtanut salasanaa, eikä FB enää pääse sinun osoitteisiisi, se huutisostaja on antanut luvan päästä omiin osoitteisiinsa joissa sinä olet.

Sitä kautta FB tietää, että olette olleet sähköpostitse tekemisissä.

SUOSOTTELEN vaihtamaan FB-sähköpostiksi jonkun tilin jota et muuten käytä.

Vierailija
32/32 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sun yhteystiedot ja Mikko on antanut luvan ehdottaa kavereita omista sp-tiedoistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme