Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voin tehdä,kun en tiedä mistä eräs ihminen on tuttu!

Vierailija
11.03.2010 |

Eli tapasin työpaikkaruokalassa ihmisen, joka on jostain tuttu. Olen kaksi päivää miettinyt mistä hän on tuttu, asia vaivaa todella paljon. Mitä keinoja suosittelette jotta saisin muistin sopukoista selville kuka tämä ihminen on ja missä olen hänet aiemmin tavannut ja jutellut??? Ainakin olen kuullut hänen puhuvan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee vaan. Jostain syystä en saa rauhaa, ennen kuin asia selviää. Olen miettinyt kaikki tv-ohjelmat ja vanhat koulukaverit ja tuntuu, että mikäään ei mätsää.

Vierailija
2/9 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojen työpaikkojen kuvia?

Kannattaisi ehkä ensiksi vilkaista valokuva-albumiin, niin löytäisit ehkä tämän tutun kuvan tai osaisit muuten paikantaa milloin ja missä olette tavanneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista, että on tosiaan joku tv:stä tuttu, argh, häiritsee niin kovasti!

Vierailija
4/9 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyöt asian vitsiksi, "minä kun olen tällainen homekorva, ettei nyt yhtään muistu mieleen missä tavattu.."

Vierailija
5/9 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti haasteesta ja aivojumpasta.

Minulla tuli kerran uudessa työpaikassa vastaan tuttu naama, enkä muistanut pitkään aikaan kuka se oli. Lopulta näin vanhoista muistiinpanoista, että olin ollut sen kanssa sokkotreffeillä tapahtumarikkaana vuonna 98. Varmaan parikin kertaa. Pahinta on, etten oikeasti pystynyt palauttamaan mieleen, miten juttu aikanaan päättyi ja esim. kumpi ilmaisi (ja miten) ettei tavata enää. Tai että pysyttiinkö neutraalilla tasolla vai ehtikö jommallakummalla osapuolella olla jonkinmerkkisiä tunteita.

Vierailija
6/9 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellista aivojumppaa onkin... Erikoinen kapistus ihmisen aivot, kun tällaiseen jäävät kiinni.

Vähän sama, kun joskus joku nimi on kateissa ja kun jo ajattelee muita asioita, se pulpahtaa mieleen. Aivot prosessoivat asiaa "itsekseen" :)

Toivottavasti tähän löytyy vastaus, t. ap

Vierailija
7/9 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi kerran vastaavasti... tai siis koirapuistossa tavattiin useamman kerran hämärästi tutunoloisen naisen kanssa ja mietin jo, että onko ollut lähikaupan kassalla, entiseltä työpaikalta tuttu tms ja ONNEKSI en kysynyt.. kun kerran sitten olin kaverin kanssa koirapuistossa ja tämä nainenkin oli siellä. Jutusteltiin niitä näitä ja kun lähdettiin, ihmetteli kaverini, että miten noin tuttavallisesti jutskailin TUON kanssa. Kyseessä oli siis erittäin korkeassa asemassa oleva valtakunnallinen vaikuttaja :) tuttu tv:stä :) Ja mä olisin ehdottanut hänelle "oletkohan tuossa meidän valtsussa töissä..."

Vierailija
8/9 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

k...korkeassa asemassa oleva valtakunnallinen vaikuttaja :) tuttu tv:stä :) Ja mä olisin ehdottanut hänelle "oletkohan tuossa meidän valtsussa töissä..."

Vierailija
9/9 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotakin tuttua. Vähän myöhemmin tajusin, että tämä tuttuni onkin eräs julkkis, josta olin vast ikään lukenut jutun jostakin naistenlehdestä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi