Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Omituisimmat syyt mennä lääkäriin?

Vierailija
11.03.2010 |

Itsellä kävi joskus niin että olin ihan varma että olin laittanut tamponin paikalleen ja kun menin seuraavan kerran vessaan, ei narua missään?!? Siinä sitten tein jonniinmoista syväluotausta että missä helkkarissa se voi olla, vaan ei tuntunut. Soitin sitten terveyskeskukseen ja sanoivat vähän huvittuneena että no kai se täytyy lääkärille tulla näyttämään, koska ei se sinnekään saa jäädä. Menin sitten ja eipä siellä mitään ollut. Oli pikkasen noloa mennä sinne "mulla on tampooninnaru hukassa! :D :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan tullut pois

Vierailija
2/3 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kitarisat leikattu kersana pois ja ne olivat ilmeisesti kasvaneet jonkinverran takaisin, mutta pysyneet pieninä mutta ne tuli sitten kokonaan takaisin joskus 17-vuotiaana. kerran mulla oli ollut kurkku tosi pitkään kipeänä jne. joten menin lääkäriin ja halusin myös kysyä niistä kitarisoista kun ne olivat ilmestyneet.

No kuitenkin... sekoitin termin kitarisat johonkin imusolmukkeeseen ja lääkäri luuli minua luultavasti ihan harhaiseksi kun väitin, että imusolmukkeeni on turvonnut tms. eikä imusolmukkeissani ollut mitään vikaa.

Siinä se sitten ihmetteli... mitähän papereissa mahtaa lukea. En kehdannut korjata väärinkäsitystä.

Hävetti kyllä.. olin 17

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosia sitten häitä edeltävällä viikolla ruinaamassa nukahtamislääkkeitä YTHS:n lääkäriltä kun jännitti häät niin kamalasti etten saanut nukuttua öisin :D

Yhden puolikkaan niistä sitten käytin... kyllä on myöhemmin hävettänyt moinen, kivat merkinnät jääneet sinne sairauskertomukseen: "hermoheikko morsian vaatii unilääkkeitä..."

Muuten oon terve kuin pukki ja tavannut lääkäriä vain äitiysneuvolassa ja synnytyksissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän