Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kissat tuoksuvat niin hyviltä - etenkin aamuisin?

Vierailija
11.03.2010 |

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli villaturkkinen koira, joka myös tuoksui ohimoilta ihanalle aina herättyään. Täytyi tietysti pitää korvansa puhtaana, ettei nyt vaikku tuoksuisi, mutta siis sellainen ihana lämpöinen ja pehmeä tuoksu oli kun nuuhkaisi unien jälkeen.

Vierailija
22/59 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMA kisuni tuoksuu huumaavan hyvälle. nukkuu yön nenäni vieressä samalla tyynyllä.Aamulla venyttelee ja levittää hyvää huomenen tuoksua. siitä lähtee aina hyvä päivä liikkeelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos ovat just syöneet kissanruokaa, tai käyneet paskalla eivätkä ole vielä peseytyneet. :D

Vierailija
24/59 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen montakin kertaa haistellut kissaani. etenkin pennut tuoksuvat ihanalta pennulta. sellaiselta vauvalta kun ovat pieniä.meilä oli viimeksi kissanpentuja kun olin alle kymmenen vanha niin meile syntyi pentuja. yksi hyvä ystäväni pitää eläimen hännän hajusta.eritoten kissan hännän tyven hajusta.

Vierailija
25/59 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden suloisuus on niin kokonaisvaltaista, vetoaa melkein kaikkiin aisteihin: tuoksu, kehrääminen, liikkuminen ja muoto, pehmeys ...

Vierailija
26/59 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei todellakaan hyvälle...

Vierailija
27/59 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

creme pikkukisu tuoksuu poikamme mielestä suklaalta, mun mielestä toffeelta:)

Vierailija
28/59 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistelen kissan häntää päivittäin. Välillä en saa unta koska minun pitää nousta häntää haistaan.

terveisin häntämaakari89

Vierailija
29/59 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koira ja minä imppaan sen tassuja! Juurikin unien jälkeen ne anturat tuoksuvat mahtavalta :)

Vierailija
30/59 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meidän kissa tykkää kun sitä nuuskutellaan.

Vierailija
31/59 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes herra avaa suunsa haukotellakseen :x

Vierailija
32/59 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne jos jotkut tuoksuvat hyvälle. Sitten tykkään nuuskutella myös kisujemme masuja :D

Vierailija
33/59 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luopua allergian takia. Kisu tuoksui ihanalle, kissalle. Mutta mun miehessäpä on juuri sama ominaishaju kun haistaa kaulasta. Sellainen kissan tuoksu ;)

Vierailija
34/59 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haiskutella meidän kissaherran varpaita kerran kun luin jostain että ne tuoksuisivat hyvälle, joku vieno tassuhiki siellä tuoksahti. :) Mutta turkki jostain kaulasta ja naaman tienoilta tuoksuu mukavalle. Ja jos kissa on istuskellut ikkunalaudalla (ikkuna verkotettu älkää huoliko:)) niin on oikein raikas tuoksu koko kisussa.

Henki haisee meidänkin kissalla pahemmalta kuin kenenkään ihmisen..! :) Joskus kissa hyppää johonkin tasolle ja sattuu itse olemaan siinä sitä alempana niin saattaa lemahtaa ihan kissankakka, lieneekö hypätessä päästänyt puksun vai mitä lie. Rupesi vaan yhden kerran naurattamaan kun herra hyppäsi portaille ja semmoinen lemahdus kävi... piti ihan tarkistaa että onko jossain eksynyt pökäle.

Joo, meilläkin kerrotaan joskus pissakakkajuttuja mutta lähes poikkeuksetta ne liittyy tuohon kissaan. :D

Vierailija
35/59 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti käydä taas kerran nuuhkaisemassa Hänen Kuninkaallista Korkeuttaan.

Ja kissinpennut ne vasta ihanalle tuoksuukin. Voi kun tuli ikävä kissanpentuja!

Meillä oli aiemmin perheessä emokissa, joka teki pennut kerran vuodessa. Siskon lasta kun kastettiin, oma 5-vuotias lapseni kuiskasi minulle: äiti kato, ---n ja ---n vauva on ihan niin suloinen kuin kissanpentu!

Vierailija
36/59 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne eivät sentään lemua! Pitävät hyvin puhtaudestaan huolta. Meidän koira taas haisee, pesty ollaan se mutta silti läheltä haistaa vahvan koiranturkinhajun... en pidä siitä.

Vierailija
37/59 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanan positiivinen! :) meillä on kaksi kissaa ja toinen niistä tuoksuu ihan huumaavan hyvälle, kuin puhtaalle pyykille, vaikkei (tietääkseni :) nuohoa kuin ehkä hieman likaisissa pyykkikasoissa :P ihana painaa nenä siihen pehmeään ja sileään, hyväntuoksuiseen turkkiin... Toinen kisu tuoksuu paikoittain hyvälle, selästä ja kyljistä, mutta korvaongelmien takia pääpuoli usein haiskahtaa vain lääkkeelle, pieni parka.

Vierailija
38/59 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oma kissa tuoksuu ehdottomasti paremmalta kun muiden!

Olettekos sen huomanneet?

meidän toinen katti tuoksuu maailman parhaalle, vaikka sillä on itselläänkin kaksi (ennen kolme) kisua :) mä en ollut edes huomannut sen ihanaa tuoksua ennen kuin äitini asiasta sanoin. Voi kun sitä tuoksua saisi pulloon :)

Vierailija
39/59 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettiny ihan samaa, kerrankin joku on tästä samaa mieltä! Musta kissat tuoksuu aina niin hyvältä. Ja jostain syystä en pidä edes niiden hengityksen hajua epämiellyttävänä, kun taas (terveenkin) koiran kita haisee joltain niin kammottavalta.

Vierailija
40/59 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tassut (anturat) tuoksuvat ihanalta:) Niitä pitää aina välillä nuuskutella!! Kissaa ei ole, mutta sitäkin nuuskuttelisin jos olisi:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi