Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitiysloma on hyvää aikaa aikaa huoltaa ulkonäkönsä kondikseen,

Vierailija
11.03.2010 |

näin olen huomannut. Laihduttaminenkin helpompaa. Muita, jotka huomanneet saman?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-vuotiasta puolipäivähoitoon. Aamulla lähetetään koululainen kouluun, puetaan ja puurotetaan vauva ja 5-v. Kun vauva (tai ehkä jo taapero) pääsee pois syöttiksestä alkaa kiire! Kolutaan kaapit, laatikot, kenkätelineet ja roskikset... En tosiaan ehdi meikkailemaan, kun vahtaan pienimmäistä. Samalla neuvot 5-v:tä ja ekaluokkalaista...

Kun vanhemmat lapset ovat poissa tuon 4-5 tuntia on ruuanlaittoa, siivousta, pyykkäystä... En minä ainakaan joka päivä pysty pitkille vaunulenkeille lähteä, kuka tämän kodin sitten hoitaa?

Enkä ihan laiskaksikaan itseäni syyttäisi... Koko päivän aikana ehdin istua ehkä yhden kahvikupposen verran paikallani, muuten juostaan pienimmäisen perässä tai hoidetaan kotia. 5 henkisen perheen pyykkihuoltoonkin saa menemään aikan monta tuntia vkossa!

Kohta tyhjennän vielä tiskikoneen ja ripustan viimesen koneellisen pyykkiä. Eh ehtinyt päivällä kun raahasin porukan ruokakauppaan viikko-ostoksille. Että se siitä peiliin vilkuilusta...

mitenköhän minä ehdin harrastaa liikuntaa 4-5 kertaa viikossa ja meikatakin vielä...hmm. Mulle ei ehkä ole niin tärkeää se, että koti on aina putsplank, vaan hyvä olo tulee muusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla