Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masennuksesta

Vierailija
11.03.2010 |

Mä olen niin kyllästynyt teihja jäävät in, joiden mielestä jotkut ihmiset vapaaehtoisesti "rupeavat" masentuneiksi. Ilmeisesti luulette heidän tekevän niin, jotta ei tarvitsisi tehdä yhtään mitään. Onko teidän mielestänne siis ratkiriemukasta maata sängyssä koko päivä? Että ihminen vapaaehtoisesti lakkaa tuntemasta iloa ja tyydytystä esim. liikunnasta, ystävien tapaamisesta ja saavutuksista esim. työpaikalla, vain jotta voi vaan nukkua kaiket päivät? Onko se siis sitä, mitä itsekin todellisuudessa haluaisitte tehdä, maata vaan sohvalla, mutta ette vain kehtaa tehdä niin? No mä en ainakaan ole sellainen. En ymmärrä logiikkaanne.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän selkeämmin ilmaista itseäsi. Mä en ainakaan ymmärtänyt tästä yhtään mitään...

Vierailija
2/5 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole mikään "valinta", urpo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää sellaista tyhmyyttä mitä tuo ajattelu edustaa. Voisi verrata siihen että joku elää kovan kroonisen kivun kanssa. Kuinka moni sellaista kadehtisi? Täältä luin kerran kuinka joku psykologi/psykiatri tms. kirjoitti että niitä jotka laitetaan eläkkeelle yhdistää yksi asia ja sen on se että he haluaisivat tehdä töitä. Näin minullakin.

Vierailija
4/5 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän selkeämmin ilmaista itseäsi. Mä en ainakaan ymmärtänyt tästä yhtään mitään...

epäselkeää tuossa oli? Kysyin, että miksi ihmiset kuvittelevat, että joku haluaa vapaaehtoisesti masentua, eli luopua kaikista positiivisista tunteistaan, energiastaan, seksihaluistaan jne. Koska täältäkin saa usein lukea, että masennus on asennekysymys tai jotain muuta paskaa. Masennus EI ole sitä, että kun harmittaa, kun ei saanutkaan ylennystä, tai kun autosta meni moottori rikki.

Vierailija
5/5 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. itelläni on se, lääkäriin PITÄISI mennä mutta en jaksa edes sinnekkään.. nukun, nukun, nukun ja ihmiset on väärässä jos luulevat että se on valinta! tää ei todellakaan mitään mukavaa ole,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi