Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mahatähystys huomenna!!!

Vierailija
11.03.2010 |

Viimehetken vinkkejä? Mua pelottaaaaaaaaa

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimenpidettä, että ehtii vaikuttaa. Mä sain vain noin 15 minuuttia ennen toimenpidettä eikä ehtinyt vaikuttaa, lääkkeen vaikutus alkoi vasta toimenpiteen jälkeen, kun olin mennyt takaisin työpaikalle. Siellä olikin työkavereilla hauskaa, kun sekoilin loppupäivän...

Vierailija
22/26 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla sattuu olemaan ärhäkkä oksennusrefleksi, niin suosittelen lääkettä! Mulle tarvittiin lääkärin lisäksi hoitaja pitämään kiinni vielä sen lääkkeen lisäksi... Toista kertaa en enää suostu letkua nielemään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oksennusrefleksille en voinut mitään. Oksensin koko tutkimuksen ajan, aina kun putkea liikutettiin. sille en voinut mitään.

Vierailija
24/26 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen sen ottamista.

Uskomatonta, että Suomessa tehdään vielä pelkällä pikku puudutuksella gastroskopioita; muualla päin Eurooppaa ja muuta maailmaa on itsestään selvää, että potilaat saavat kevytnarkoosin - lääkäri saa työskennellä rauhassa ja potilas nielee kiltisti letkun tasan tarkkaan lääkärin määräysten mukaisesti. Eikä tiedä heräämisensä jälkeen mitään koko prosessista.

Vierailija
25/26 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain tippaan rauhoittavaa. Siitä huolimatta en saanut nieltyä letkua, vaikka moneen kertaan yrittivät, joten edessä todennäköisesti nukutuksessa tehtävä tähystys. Kovasti toivoin, että tähystys olisi onnistunut ihan normaalilla tavalla.

Vierailija
26/26 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen sen ottamista.

Uskomatonta, että Suomessa tehdään vielä pelkällä pikku puudutuksella gastroskopioita; muualla päin Eurooppaa ja muuta maailmaa on itsestään selvää, että potilaat saavat kevytnarkoosin - lääkäri saa työskennellä rauhassa ja potilas nielee kiltisti letkun tasan tarkkaan lääkärin määräysten mukaisesti. Eikä tiedä heräämisensä jälkeen mitään koko prosessista.

Suomessa on just sellainen ihmeellinen sodan henki. Ikään kuin KUULUISIKIN kärsiä. Mä oon tämän maan sadistisesta hoitokulttuurista saanut ainakin ihan tarpeekseni enkä aio enää mennä minkään helvetin sissiaatteen mukaisesti traumatisoimaan itseäni toimenpiteisiin, jotka muissa maissa hoidetaan ilman muuta humautuksessa...