On se miesten elämä sitten aina niin hel**tin vaikeeta...
Oon tehnyt kolmen päivän aikana melkein 35 tuntia töitä. Tänään 12 tunnin päivä. Pääsin kotiin hetki sitten. Hyvä että olin takkia pois päältä saanut kun sohvalta kuuluu "tuu hieroo harteita.ne on ihan jumissa työpäivän jälkee ja särkee päätä...ainii käy huomenna kaupassa,jääkaappi on ihan tyhjä" ARGH!!!!! Minä oon tehny melkein 12 tuntista päivää koko alkuviikon, tänään syöny viimeks 1 aikaa, sillonki 2 kynystä leipää. Joka paikka ihan jumissa, oon niin yliväsyny ettei puhettakaan että menis vielä hetkeen nukkumaan. Herran työpäivät on maksimissaan 7 tuntia, yleensä 5-6.
Ei niinkun miehelle se tullu mielee et voisin vaan haluta olla, nyt kun viimein kotiin pääsin.. Nyt se sitten paineli äkäpäissään nukkumaan kun kuulema aloitin äkäilyn heti kun kotiin pääsin. Juu niinhän minä tein, en ole sanonut mitään muuta kotiin tulon jälkeen kun että käyn huomenna kaupassa jos ehdin, teen kauppalistan valmiiksi että herra voi ihan itse käydä jos itse en ehdi.
Juuh, tulipas purettua paineita ja hyvää teki :)
Kommentit (11)
yhteistä aikaa koskaan niin ei sitten tietenkään voi keskustella...ja ootte yhdessä...miksi?
Mihin tarvitset miestä jos oot vaan töissä?
on laitettava ruotuun.
ei mun mies tekis koskaan noin ja tosi on, ei Ikinä.
olisi ruat ostettu ja tehty valmiiksi, lapset hoidettu ja nukkumassa ja ehkä kotikin siivottu tiptop. hön on normaali työssä käyvä mies, mut jos mulla on raskasta, niin hän kyllä tekee kaikkensa ettei tulis lisää tekemistä ja stressiä tai ongelmia minulle.
kun heräilin vauvan kanssa ja olin kotona 3 lapsen kanssa, tein toki tuoat ja siivoilin yms, mutta usein mies teki ilta ruoat ja siivosi illan sotkut ja laittoi lapset nukkumaan.
olohuoneesta kuuluu:
- ky ky ky kyllä ro rouva, a a anteeksi ma ma madam.
Jos homonaama ei tottele annan piiskaa. Töiden jälkeen hän on hieman laiska, mutta tottelee kyllä kun uhkailen erolla.
Säälittävä jätkä mutta rakastan yli kaiken. Tekee kaiken mitä sanon ja siivoaa sekä pesee pyykit kaupan päälle. Aina on ruoka valmiina ja vaipat vauvoille vaihdettuna.
Tosin tulin töistä ja mies ei edes ollut kotona! Oli naapurissa käymässä. Jumalauta mikä sotku täällä ja vapaapäivä hänellä kaiken lisäksi ollut. Mitä sitä pitäisi tehdä ton patalaiskan ukon kanssa?
Saatana että ottaa päähän
Miehellä on sellainen raksa-alan yritys että tekee ihan hulluna töitä huhtikuu-syyskuu ja sitten lomailee talven. ja nuo talvet ahdistaa aina vaikka kuinka puhutaan miten asioita tehtäs, kun mies ei vaan toteuta mitä sovitaan.
Eli mies on sattanut olla vapaalla koko päivän ja kun tuun kotiin töistä, löhöö mies sohvalla tai nukkuu päikkäreitä. Huusholli sekasin eikä ole huolehtinut että koululainen olis saanu välipalaa tai tehnyt läksyjä.
Kyllä alkaa höyry nousta korvista kun ekana saa alkaa siivoamaan ja raivaamaan keittiön pöytää että pystyy siinä syömään.
Ja kesäajat kun mies on töissä, on kotimme lähes aina siivottu, lapset huollettu ja ruuat tehty. Jos mies tulee myöhemmin kotiin, on lapset nukutettu ja tunnelma mukava miehen tulla. Jos ite tulen joskus myöhään jostain, ei lapset todellakaan nuku eikä välttämättä syöneet edes iltapalaa ja kämppä hujan hajan.
Eroonko sitten siksi että mies on saamaton ja laiska ja ajattelematon. Kun ei samasta asiasta jaksais tapella ja jankuttaa vuosikausia.
olohuoneesta kuuluu: - ky ky ky kyllä ro rouva, a a anteeksi ma ma madam. Jos homonaama ei tottele annan piiskaa. Töiden jälkeen hän on hieman laiska, mutta tottelee kyllä kun uhkailen erolla. Säälittävä jätkä mutta rakastan yli kaiken. Tekee kaiken mitä sanon ja siivoaa sekä pesee pyykit kaupan päälle. Aina on ruoka valmiina ja vaipat vauvoille vaihdettuna.
Eli mies on sattanut olla vapaalla koko päivän ja kun tuun kotiin töistä, löhöö mies sohvalla tai nukkuu päikkäreitä. Huusholli sekasin eikä ole huolehtinut että koululainen olis saanu välipalaa tai tehnyt läksyjä. Kyllä alkaa höyry nousta korvista kun ekana saa alkaa siivoamaan ja raivaamaan keittiön pöytää että pystyy siinä syömään. Ja kesäajat kun mies on töissä, on kotimme lähes aina siivottu, lapset huollettu ja ruuat tehty. Jos mies tulee myöhemmin kotiin, on lapset nukutettu ja tunnelma mukava miehen tulla. Jos ite tulen joskus myöhään jostain, ei lapset todellakaan nuku eikä välttämättä syöneet edes iltapalaa ja kämppä hujan hajan. Eroonko sitten siksi että mies on saamaton ja laiska ja ajattelematon. Kun ei samasta asiasta jaksais tapella ja jankuttaa vuosikausia.
Minä erosin pari vuotta sitten tuollaisesta laiskasta makoilijasta. Itse tein 12-16h työpäivää, siivosin, pyykkäsin, tein ruuat ja pidin kaikki kondiksessa. Miehen ainoa tehtävä oli viedä lapset tarhaan ja hakea ne sieltä ja lämmittää sapuskat. Ja se valitti siitäkin. Itse teki normaalin 8h työpäivän ja kun tuli töistä, nukkui koko illan sohvalla. En ole katunut päivääkään että lähdin.
lopputulos: teen vähemmän hommia, koti on siistimpi, hoidan kolme lasta, panen kauniita naisia, eikä tarvitse kuunnella kitinää.
Bingo!
sen miehen kanssa.