Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ristiäisvieraista

Vierailija
10.03.2010 |

Pitääkö mun kutsua ristiäisiin tulevan kummitädin uuden miehen lapset? Eivät siis ole parin yhteisiä ja asuvat äitinsä kanssa. Kaiken lisäksi en ole koskaan aikaisemmin heitä tavannut. En ole uutta miestäkään tavannut, mutta hän on siis tulossa, samoin heidän yhteinen lapsensa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano, että paikalla on lähipiiri.

Kummitädin miehen exällään asuvat lapset eivät ole lähipiiriä. Etenkin jos et ole koskaan heitä tavannut, ei tarvi kutsua.

Vierailija
2/4 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummitätillä ja uudella miehellä on yhteisiä lapsia? Ovat siis suhteellisen vakiintunut pari eikä enää seukkailuasteella?

Jos vakiintunut pari, kutsuisin miehenkin lapset. Tosin yrittäisin järjestää hieman aikaa tapaamista varten jottei ristiäisissä tavattaisi ensimmäistä kertaa. Se tietysti hankalaa jos esim. välimatka pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ainakin itse periaatteena, että juhliin kutsutaan ne, kenen kanssa on tekemisissä. Esim mieheni tätejä ym. ollaan nähty tyyliin kerran 10 vuoden aikana, ei kutsuttu häihin eikä ristiäisiin. Minun tätejä (2), setiä(1), enoja (3) yms nähdään vähintään kerran vuodessa, kutsuimme.

Vierailija
4/4 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika, nehän kuuluu siihen PERHEESEEN! On tosi noloa, että osa perheenjäsenistä ei olekaan tervetulleita!