Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa hyvä itsetunto nyt, kun sain kuulla eilen itsestäni totuuksia! :(

Vierailija
10.03.2010 |

Kiltti rakas mieheni sanoi minulle että näytän ihan mieheltä ja on kanssani vain säälistä. Meillä on ollut riitaa ja olisin eilen halunnu selvittää asian. Mies sanois että "pidä pääs kiinni, tai lähen taas vetää täältä" (yleensä aina hiypy pitkiksi ajoiksi, menee jonnekkin yöksi ja jättää lasten hoidon ja kodin minun harteilleni kokonaan). Sanoin että meidän on pakkoa puhua molempien mielenrauhan takia, että ei asiat karkuun juoksemalla parane. Mies valehteli todella törkeästi minulle ja petti luottamuksen, eikä kestä yhtään että "syytän häntä" eli edes puhun asiasta. Siitä suivaantuneena hän alkoi haukkumaan minua niin että aloin itkemään, ja taas häipyi yöksi.

Miten ihmeessä saan tuollaisen miehen kanssa puhuttua asioista? Aina kun yritän puhua hänen valheistaan hän vain sanoo "ÄLÄ NYT TAAS ALA HAASTAMAAN RIITAA". Minua ahdistaa nämä kaikki valheet koska emme ikinä saa puhuttua niitä läpi koska mies ei halua ottaa vastuuta teoistaan. Sitten vielä minun huorittelu, rumaksi haukkuminen yms päälle.

Jos sanon että en kestä enää tuollaista käytöstä, se on minusta lapsellista, että saa lopettaa tuon tai jää yksin niin mies siihen "no sittenpähän jään".

TSIISUS!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin valehtelevan, haukkuvan ja huorittelevan miehen kanssa joka ei osaa edes sopia riitoja...

Tsemppiä.

Vierailija
2/27 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertakaikkiaan tajua! Mies on selvästi sanonut, ettei kunnioita tai rakasta sinua eikä tahdo olla kanssasi, ja sinä mietit miten saisit keskusteluyhteyden auki..!

Oikeasti, tee itsellesi palvelus ja jätä tuo mies jo tänään! Pärjäät varmasti ja lisäksi itsetuntosi nousee, lapsesi saavat onnellisemman äidin ja ehkä joskus tulevaisuudessa myös terveen parisuhteen mallin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meidän pitäisi erota. itsellä vaan oli tärkeää että on ehjä perhe. mies siis on muuttunut tuollaiseksi vuoden sisällä, en ymmärrä yhtään mikä häntä vaivaa.

Vierailija
4/27 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä hän halua/ole kyvykäs kommunikoimaan, niin etpä todellakaan tuollaisen ihmisen kanssa saa asioita puhuttua.

Itsetunto sinulla todellakin on huono, kun tuollaisessa parisuhteessa jatkat (ja huononee muuten kaiken aikaa). Mitäs, jos et vain uhkailisi "miehen yksin jäämisellä" (erolla uhkailu on aika teinimäistä, keskenkasvuista ja henkisesti rumaa manipulaatiota) vaan siirtyisit sanoista tekoihin. Selvität miehellesi ASIALLISESTI ja mäkättämättä, ettei suhde voi jatkua tällaisena. Te molemmat ansaitsette kunnioitusta, arvostusta ja rakkaudenosoituksia kumppaniltanne. - Suhteen on loputtava tai sitten molempien pitää sitoutua dramaattiseen muutokseen, joka voisi alkaa vaikka ammattiauttajan avulla kommunikoinnista.

Yksin et voi suhdetta paremmaksi puhua. Sinun täytyy joko jättää mies tai sitten myös miehen täytyy haluta parantaa tilannetta ja sitoutua suhteenne työstämiseen. Anna miehelle vaihtoehdot ja sitoudu itsekin niihin.

Vierailija
5/27 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimivalle, onnelliselle perheelle, jossa elää tyytyväisiä yksilöitä. Ehjä perhe on toki toimiessaan ideaali, mutta mitä hyödyttää ehjä perhe, jos sen jäsenet voivat nimenomaan siinä "ehjässä" kokoonpanossa huonosti? Porkkanakin on periaatteessa terveellistä, mutta jos olet sille allerginen, ei se tee kehollesi hyvää.

Kuvailemasi kaltaisen parisuhteen perheessä kaikki - myös mahdolliset lapset - voivat huonosti. Eikö ihmisten hyvinvointi ole se tärkein asia. Jos se hyvinvointi saavutetaan paremmin eroperheessä kuin yhdessä ollessa, silloin ero on parempi vaihtoehto. Erosta kärsitään jonkin aikaa (kunnes muutokseen sopeudutaan), huonosta perheilmapiiristä kärsitään jatkuvasti.

Pelottaa ajatellakin, millaisen mallin parisuhteesta, toisen kunnioittamisesta ja vuorovaikutuksesta annatte lapsillenne (jos teillä niitä on)!

Vierailija
6/27 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meidän pitäisi erota. itsellä vaan oli tärkeää että on ehjä perhe. mies siis on muuttunut tuollaiseksi vuoden sisällä, en ymmärrä yhtään mikä häntä vaivaa.

mutta ei tuo minusta ole ehjä perhe, jos valehdellaan ja haukutaan toisia koko ajan, ja kunnioitus puuttuu..

Vierailija
7/27 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolison kertomus asiasta. Oman kokemukseni mukaan se dramaattinen "valehtelu" on sitä, että nainen naputtaa nonstoppina, mies sanoo lopulta "joojoo" ilman aiettakaan hoitaa asiaa - ja on siitä hetkestä valehtelija.

Toinen juttu on se, että miehesi ei selvästi ole vielä valmis keskustelemaan. Jos toinen sanoo, että ei tahdo tai pysty juuri nyt puhumaan, et saavuta yhtään mitään sillä, että juokset huoneesta toiseen perässä vaatimassa sitä keskustelua.

Toista pitää kunnioittaa.

Tässä on tietysti rajana se, että JOSKUS sen keskustelun tulisi tulla. Parhaiten sen paikan voin neutraalisti määritellä niin, että heittää pallon sille toiselle. Anna hänen päättää milloin keskustelette, ja hyväksy se, että siihen voi mennä viikkojakin.

Vierailija
8/27 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän perheesi ole ehjä jos ei ole kunnioitusta, haukutaan toista ja lähdetään pois ja jätetään toinen yksin. Tiedän ihan kokemuksesta, että parempi on olla yksin, myös lasten takia.

Mietipä millaista kuvaa parisuhteesta ja perhe-elämästä annat lapsillesi.. Lapsesi luulevat, että tuo on normaalia, noin kuuluu ja saa käyttäytyä. Ja he luultavimmin toistavat kaavaa omissa parisuhteissaan ja perheissään.

Missä miehesi on yöt? Miehen käytös muuttunut ja poistuu mielellään yöksi - kenties toinen nainen?

Vierailija
9/27 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että mies on edesvastuuton ketku tai sitten kyse on tosiaan siitä, että vaimo ahdistaa jatkuvasti nurkkaan ja toinen kiemurtelee epämääräisesti itsensä ulos, jonka jälkeen vaimo sitten meuhkaa valehtelusta. Kyllä mun tietämissäni parisuhteissa usein valitettavasti on niin, että ne naiset on ihan kamalia akkoja. Onneksi olen itse nainen ja hetero. Miehissä on miinuksensa, mutta ei sentään elämä ole yhtä helvettiä.

Vierailija
10/27 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on tulult koettua puolin ja toisin tämä käyttäytymismalli valitettavasti. Syyllisyys ja tahtom päästä eroon yhtä aikaa aiheuttavat tuollaista käytöstä. Ei vaan uskallus riittä tehdä "miehekkäästi" ja jättää perhettä, vaan aloitetaan tuollainen temppuilu.

terveisin nimmimerkki vm. 62 kokemmusta on liikaakin

Vierailija
11/27 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumasti

Vierailija
12/27 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei ole nytkään ehjä perhe. Kuulostaa kamalalle. Älä jää tuohon suhteeseen, pilaat elämäsi sekä lastesi elämän.

Vierailija
13/27 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestä sitten miestäsi. Jokaisen oma valinta.

Vierailija
14/27 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim.

mies hoitamassa lasta. soittaa äidilleni että voiko tulla hoitamaan, hän menisi pelaamaan jääkiekkoa. minä saan kuulla että hänen auto on parkissa jossain ihan muualla kuin kentällä. mies sanoo olleensa kaverillaan sittenkin, eikä pelaamassa. kaveria en edes tunne??

toinen esimerkki. mies varjelee kännykkäänsä, luen viestit, oudoilta naisilta tullut viestejä kuten "minkäslainen mies kyselee" ja melkein 200 e puhelinlasku, suurin osa palvelunumeroon viestejä. ei suostu puhumaan asiasta mitään.

-ap

Vierailija
15/27 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauku yh-äitejä, arvostan heitä todella. pelkään että miten itse jaksaisin, olenko tarpeeksi vahva yksin, pärjäänkö taloudellisesti, mihin muuttaisimme jne.

-ap

Vierailija
16/27 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen parisuhde tai miehen käytös EI OLE MISSÄÄN NIMESSÄ NORMAALIA!!!

Sinuna hakisin eroa ja olisin todellakin mieluummin yksin kuin tuollaisen narsistin kanssa.

Huh huh. Tsemppiä!

Vierailija
17/27 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan vielä jatkat kynnysmattona!

Nyt nainen mietit todella miten haluat elämääsi jatkaa. Mies ilmeisesti jo tietää, että vikiset, muttet sitten kuitenkaan mitään tee.

Nyt heräät tuosta Ruususen unestasi!

Vierailija
18/27 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi- tai senssipuheluita takuulla. Ja nyt miehesi purkaa omaa pahaa oloaan/syyllisyyttään sinuun. Havahdu ap ja avaa silmäsi, "ehjän perheen" ihanteen varjelun tähden ei kannata kaikkea sontaa sietää.

Vierailija
19/27 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa ilman miestä =)

Mieti, kuinka paljon mies tuottaa sinulle jatkuavsta pahaa oloa. Kuinka paljon aikaa ja energiaa käytät asioiden pohtimiseen, vatvomiseen, pahaan oloon jne. Ajattele jos kaiken sen ajan ja energian käyttäisitkin itseesi ja lapsiisi =)

Ihan kokemuksesta sanon, että varmasti jaksat ja pystyt olemaan yksin. Itseasiassa myöhemmin ihmettelet, mikset tajunnut erota aiemmin.

Miehelläsi on muita naisia ja ilmeisesti kalastelee jatkuvasti uusia. Valehtelee, kohtelee sinua huonosti jne - mitä vielä pitää tapahtua että tajuat, että olet yhdentekevä miehellesi ja ettei teillä ole enää toimivaa perhettä? Jos et itseäsi ajattele niin mieti, millaisessa sairaassa ilmapiirissä lapsesi joutuvat kasvamaan. Jos et itsestäsi välitä niin pelasta edes lapsesi!

Vierailija
20/27 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että paljastuu se toinen nainen sieltä ihan kohta. Raukka miehesi vai ei uskalla itse kertoa siitä, vaan haluaa, että sinä vihdoin kyllästyt ja lähdet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan