Jos saisit 3500 euroa
Kommentit (37)
Palkkaisin puutarhasuunnittelijan, ostaisin laatat, perennoja ja pensasaidan taimet, puiden ja pensaiden taimia...
opintolainan pois tai ostaisin mönkijän.
menisin shooppailemaan, kävisin jossain kauneushoidossa, kampaajalla ja miehen kanssa ravintolassa :)
Sitten ajaisin sen ajokortin vihdoin ja ostaisin pyörän+turvaistuimen :)
ostaisin kirjoituspöydän, huonekalumaalia, pari lamppua, vaatteita itselle ja lapselle. Loput käyttäisin jokapäiväisen elämän leventämiseen.
Tulot pienet ja epäsäännölliset. Riittää, mutta kaikki yli 100 e menoja varten pitää säästää erikseen.
Esim luottokorttini velka vaikkapa.
olen nyt säästämässä siihen rahaa, tuolla summalla pääsisin samantien.
ostaisin huonekaluja tai
laittaisin osan säästöön ja loput käyttötilille.
Ja ostaisin halvan auton. Loput menisi laskuihin ja elämiseen.
enpä varmaan ihan heti mitään, koska mitään ei puutu tai ole sen ihmeemmin suunnitelmissa. Säästötilillä on nytkin sivussa muutama tonni ylimääräistä...
miten pian saadaan äidilleni "autolaina" maksettua, hän lainasi meille rahaa isompaan autoon kolmannen lapsen syntyessä
ja ostaisin tulevaisuudessa aina sieltä kaikki hänen vaatteet. Kauhulla katsoin näitä vaatteiden hintaa, talvihaalarit 170, kevätpuku 99 euroa, kengät 60 euroa ja päälle sisävaatteet.
Sais aika monta vuotta ostaa vain sitä mikä silmää miellyttää eikä ekaks katsoa hintalappua.
Ollaan hiljan muutettu ja remontti/sisustustarpeita on. Mä varmaan aikaistaisin olohuoneen sohvan hankinnan ja pistäisin tuon rahan siihen.
laittaisin sinne tilille mihin säästän rahaa voidakseni olla vähän pidempään kotona äitiysloman jälkeen. Yh:na kun ei tuo kotihoidontuki oikein elämiseen riitä.
tai no, jos se olisi PAKKO käyttää johonkin niin sitten varmaan laittaisin sen meidän ensi kesän ulkomaanmatkaan, ei kyllä riittäisi kuin osaan siitä
Kyllähän tuolla rahalla nyt jonkun leikkimökin kokoisen "talon" kyhää.
halvan ,todella halvan budjetin talon! jos joku kehtaa väittää etten siihen pysty niin voi ton mulle lainata ja mä näytän kuinka se onnistuu.
mutta voisitko sä silti kertoa, kuinka se onnistuu?
nykyisen muutaman vuosikymmenen ikäisen tilalle...