Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon hemmotellut isomman lapseni pilalla ja nyt se kakara pilaa mun elämäni.

Vierailija
09.03.2010 |

Vinkuu, kitisee, uhmaa ja on muutenkin niin helvetin vaativa. Elämäni on pilalla ja itse olen sen pilannut.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkuu, kitisee, uhmaa ja on muutenkin niin helvetin vaativa.

...nimittäin normaalit mukulat on juur tommosia tietyssä iässä. ainakin jos elävät turvallisessa kodissa ja saavat paljon rakkautta.

Vierailija
2/13 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvinaisen ajatteleva "vaativan lapsen" vanhempi, että ymmärrät, mitä tarkoittaa "niin makaa kuin petaa"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v 3kk ja sen kyllä huomaa. Nyt on aivan mahdoton, vaikka rajat onkin, mutta aivan kyltymätön vaatimuksissaan.

Oma vikani, luulin lapsen jäävän ainoaksi ja pidin siksi kuin kukkaa kämmenellä ja hain melkein kuun taivaalta.

Vierailija
4/13 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaksoset oli tuossa iässä oikeen hermosahoja ja riiviöitä. Aina jompikumpi karjui pää punaisena tai heitteli lelujaan tai jotain....

Ei se sinun vika ole. Täytyy vaan kestää.

: ) -2

Vierailija
5/13 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän olet mm. uhannut katkaista lapsesi käden, pakotat lapsen elämään siivottomassa läävässä ja kerrot joka toisessa lauseessa haluavasi eroon lapsestasi hinnalla millä hyvänsä.

Jos sun lapsi uhmaa ja kiukkuaa niin se ei johdu siitä että olet hoivannut liikaa vaan siitä että sä olen aivan kelvoton äiti.

Vierailija
6/13 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkuu, kitisee, uhmaa ja on muutenkin niin helvetin vaativa. Elämäni on pilalla ja itse olen sen pilannut.

Toivottavasti saat hyviä vastauksia tähän aloitukseen, jos saisin minäkin samalla ilmaisia vinkkejä. Meidän tyttö on 11 v. ja aivan jo murkkuikäisen oireet. Toki koko elämänsä ajan on elänyt uhmaikäänsä...

Vierailija
7/13 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kunnolla, minä kävelen ulos ovesta enkä tule ikinä enää takaisin. Ja se siivottumuus on kyllä ihan uhmiksen vika, se pilalle hemmoteltu kakara sotkee koko ajan ja olen nyt sen poissaollessa piilottanut kaikki oravaa pienemmät lelut, ettei enää tartte pikkuosia noukkia lattioilta kun vaiva lähtee liikkumaan.

Totta puhuen nauttisin jos uhmis jäisi pysyvästi isänsä luo asumaan.

Vierailija
8/13 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä ihan tosissani vastailin.

Eikö sun kannattais hankkii elämä ...taijjotain?

Vierailija
9/13 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa kaukana lomalla.

Vierailija
10/13 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa kaukana lomalla.

Elämää se on täälläkin provoilu! :D

Vierailija
11/13 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tuntia tv-sarjoja, käynyt pitsalla ja nyt saan maata taas sohvalla siihen asti että iltaohjelmat alkavat ja vauva menee nukkumaan ja mä voin istua koneella koko yön. Tämä sitä elämää on.

Vierailija
12/13 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/13 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silloin mä olenkin jo etä-äiti ja palautan kakaran heti isälleen jos yrittää yhtään uhmata ja kitistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme