Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAAS on taaperon haalarit yltäpäältä tuoreessa koiranpaskassa.

Vierailija
09.03.2010 |

Laitoin ne pesukoneeseen äsken. Tämä on jo toinen kerta tänä talvena. Miksi te koiranomistajat paskatatte rakkejanne minne sattuu? Laki velvoittaa koiranulkoiluttajia keräämään koiran jätökset pussiin myös talvella.

Ovatko kaikki koiranomistajat niin kusipäitä, että luulevat olevansa sääntöjen ja muiden ihmisten yläpuolella?

4 luku

Eläimet

14 §

Koirakuri

Yleisen järjestyksen ja turvallisuuden säilymiseksi koiran omistajan tai haltijan on:

1) pidettävä koira taajamassa kytkettynä;

2) pidettävä huolta siitä, ettei koira pääse kytkemättömänä kuntopolulle tai muulle sen kaltaiselle juoksuradalle eikä lainkaan yleiselle uimarannalle, lasten leikkipaikaksi varatulle alueelle, toriaikana torille taikka yleiseen käyttöön kunnostetulle ladulle tai urheilukentälle, jollei se ole erikseen sallittua; (19.12.2003/1195)

3) pidettävä huolta siitä, että koiran uloste ei jää ympäristöön hoidetulla alueella taajamassa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävät! Itse olen aikoinani polttanut, mutta koskaan en ole niitä maahan tumpannut, juuri siksi, että lapset laittaa ne suuhun helposti. Toki itse voin hanskat kädessä ne roskiin viedä, toisin on koiranpaskan kanssa. En kuljeta pusseja mukanani siksi, että saisin muiden eläinten paskat siivota.

Ja se on selvä, että on niitäkin jotka siivoo (ja se, etten tunne/ole koskaan tällaista ihmistä ja ihmettä nähnyt, ei tarkoita, ettei niitä tosiaan olisi) mutta kaikki mun tuntemat koiranomistajat jättää paskat sikseen. Olen heille asiasta sanonut, mutta saan vain naurut päälleni.

Vierailija
22/22 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muka et IKINÄ ole tumppia maahan laittanut???? Päivän naurut taas...et muka edes teini iässä kaupungissa tupakoidessasi natsaa asfaltille ole heittäny? Kuuliaisesti tumppasit tupakan ja AINA heitit jäähdytettynä natsan roskiin tai jos roskista ei ollut lähellä niin laitoit taskuusi,jopa humalassakin?

Minä poltan mutta en polta enää lasten saamisen jälkeen yleisillä paikoilla missä lapsia (puistot,kerhojen lähettyvillä,leikkipaikat yms) mahdollisesti lähellä ja muutenkin jos lasten kanssa olen liikenteessä niin en heidän aikanaan polta.... mutta valitettavasti ennen lapsia mua ei todellakaan kiinnostanut muiden muksujen hyvinvointi pätkääkään, röökattiin ja juotiin kaljaa leikkipuistoissa...

ja nyt itse kiroan niitä teinejä jotka sitä samaa tekee puistoissa mitä minä nuoruudessani...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä