Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olin ekassa neuvolassa tänään, viikkoja 8,

Vierailija
09.03.2010 |

seuraava neuvola vasta kun viikkoja 22, eli 14 vko eteenpäin, kylläpä on turussa harvakseltaan neuvola seurantaan ihmettelen tosiaan voiko näin olla?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskaudessa neuvolakäynnit pitäisi olla 4 viikon välein.

Vierailija
2/17 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tulevat ultrat ja neuvolalääkärin käynnit. Loppuraskaudesta neuvolakäyntiväli lyhenee kahteen viikkoon ja lopulta viikkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan käyty nyt kuukauden välein neuvolassa alkuviikoista lähtien ja tullaan käymään kuukauden välein ja ihan loppuraskaudessa se oli joko kerran kahdessa viikossa vai peräti viikon välein. Lisäksi neuvolalääkäri on 3 kertaa raskauden aikana ja tietysti vielä ne 2 ultraa.

Aika tiuhaan tuntuu täällä taas olevan. =)

Vierailija
4/17 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vaatisin ainakin yhden käynnin tuohon väliin.

Vierailija
5/17 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niiden ajatellaan että ne korvaavat neuvolaköynnit.

Vierailija
6/17 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta neuvola täti sanoi muutenkin että nähdään max 3 kertaa koko raskauden aikana? tuntuu vaan hassulta kun ei paljoa seurata....ap

Vierailija
7/17 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eka neuvola viikolla 10 ja sitten oli viikolla 14 eli kuukausi väliä. Seuraava viikolla 22 eli kaks kuukautta välissä. Mikään näistä ei ole lääkärineuvola, en ole kuullut, tuleeko sellaista myöhemmin olemaan. Kaksi ultraa neuvolakäyntien välissä.

Vierailija
8/17 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä paattisilla käyn neuvolassa eikä puhuttu mistään lääkäristä mitään. ap

Vierailija
9/17 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoista odottaessa 5 v sitten juoksin neuvolassa melkein kokoajan ja kuopuksen kanssa välit olivat tosi pitkiä, monta kuukautta

Vierailija
10/17 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn keskustan neuvolassa (olen siis tuo aiemmin vastannut turkulainen), eikä mullekaan ole puhuttu lääkäristä mitään. Tuli vain mieleen, kun muualla asuvat tutut ovat käyneet myös lääkärillä ja ovat ihmetelleet, miksi mulla ei ole ollut lääkärineuvolaa ja muutenkin mulla on vähemmän neuvola-aikoja kuin muualla uudelleensynnyttäjillä (vaikka olen ensisynnyttäjä). Mitäpä mä olen siihen osannut vastata muuta kuin "joo vai?"... ;)

Vierailija
11/17 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka neuvolan jälkeen oli kaksi ultraa ja sitten rv 23 vasta seuraava neuvola!

Vierailija
12/17 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kätöseen ja soitatte kiukkuisen soiton alueen ylihoitajalle tai millä lie nimikkeellä neuvolan esimies teillä päin onkaan.

Vlitusta, valitusta ja valitusta, muuten ei muutosta tapahdu koskaan parempaan...

Vierailija
13/17 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa raskaudessa oli 8vkolla, sitten neljän viikon välein. Toisessa raskaudessa eka oli viikolla 12, sitten oli kahden kuukauden tauko, sitten 6viikon... Mua ärsytti suunnattomasti! Ihan niinkuin olisin kaikkitietäväinen vaikka yhden olin jo synnyttänyt. Nyt näin loppuraskaudesta tuntui olevan todella vastenmielistä ottaa mut sinne joka viikko niinku kuuluukin. Okei, voihan sinne soittaa jos epäillyttää, mutta mites soitat kun on tunnin puhelinaika päivässä eikä koskaan vastata, vaan on varattua!

Vierailija
14/17 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoista odottaessa 5 v sitten juoksin neuvolassa melkein kokoajan ja kuopuksen kanssa välit olivat tosi pitkiä, monta kuukautta

Ei siellä niin usein rampata missään kaupungissa jos toista ootat. Ihan sama mikä ikäero on!

Vierailija
15/17 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kolmatta viikolla 18 ja ensi viikolla kolmas neuvola. Lisäksi olen ollut niskapoimu-ultrassa. Näin meilläpäin.

Vierailija
16/17 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joka raskaudesta ollu ekassa neuvolasa about vk 14 ja seuraava käynti on ollu rakenneultra< vk 20 ja sitä seuraava neuvola taas joskus rv26

En kyllä ymmärrä miten joku jaksaa siellä rampata yhtenään...

Vierailija
17/17 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näissäkin seurannoissa... kiitos kaikille ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi