Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkälaisia vaatteita etsit jatkuvasti kaupoista, mutta et useinkaan löydä?

Vierailija
09.03.2010 |

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylä- ja alakroppa on ihan eriparia.

Reidet on kaksi numeroa vyötäröä isommat. Kädet on pari numeroa muun yläkropan kokoa pidemmät. Käsineet on aina ranteesta liian isot, mutta sormista lyhyet, onneksi opettelin neulomaan. Rintsikoita löytyy helposti kaupoista pienellä kuppikoolla, muttei riittävän pienellä ympärysmitalla.

Suurin ongelma on kuitenkin kengät. Leveä ja korkea 36/37 lyhyillä varpailla ei sovi kuin kumisaappaisiin.

Paitsi että mulla on isompi jalka. Mut ne on kans ongelma kun on niin leveet.

Vierailija
62/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneiltä vuosilta

* äitiysiltapuku

* siistejä äitiysvaatteita

Aina

* silittämättä siistit paitapuserot

* jakkupuku villasta ja siihen tyylikäs leikkaus ja jos maksaisi vaikka edes alle 600 euroa

Kaikkia noita löytyy, mutta ei Suomesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis muilta kuin Nansolta ja ei trikoisena.

Samoin tänne 162cm pitkälle farkut joita ei tarvitsis lähteä lyhentämään...

Mustia suoria housuja isommalle persukeselle,lyhyille jaloille ja kapealle vyötärölle myös.

Vierailija
64/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia, jotka eivät purista nilkasta. yleensä senkokoiset ovat niitä kaikkein rumimpia. pienemmistä sukista kyllä löytyy kaikkia kivoja ja vähän erikoisempiakin.

Vierailija
65/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkuja , NP-Myymälät myyvät eri vartalotyypeille farkkuja, kannataa käydä sovittamassa,itslläni useammat NP-n housut

Vierailija
66/73 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jo paidoissa ja housuissa on ongelmia löytää kun on siunattu pitkällä yläkropalla, mutta turkasen lyhkäsillä jaloilla...mikään ei istu kunnolla, kun polvet ei osu kohilleen, ja paidat ei asetu kivasti...kun osais itte ommella...

Vierailija
67/73 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän tämä Change sijaitsee? Tai never mind, mä googlaan ! :D Mut oikeesti kiitti neuvosta, meinaa välillä itku päästä rintsikkaostoksilla ku mistään ei löydy sopivaa. Kattelin elämäni ekoja imetysliivejä tässä päivänä eräänä Bebesistä, joka on sentään äitiysvaatteisiin erikoistunut liike, mutta siellä tasan yhdet mun kokoiset, jotka ihan hirvittävän "venakon" näköiset eikä edes istuneet mun päälle mitenkään... t:nimimerkki epätoivoinen povipommi ;D

jossain muussa alusvaatteisiin erikoistuneessa liikkeessä. Sieltä löysin itsellenikin sopivat (65F). Koko vaihtoehtoja oli runsaasti.

iso kuppi, pieni ympärys

Vierailija
68/73 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän tämä Change sijaitsee? Tai never mind, mä googlaan ! :D Mut oikeesti kiitti neuvosta, meinaa välillä itku päästä rintsikkaostoksilla ku mistään ei löydy sopivaa. Kattelin elämäni ekoja imetysliivejä tässä päivänä eräänä Bebesistä, joka on sentään äitiysvaatteisiin erikoistunut liike, mutta siellä tasan yhdet mun kokoiset, jotka ihan hirvittävän "venakon" näköiset eikä edes istuneet mun päälle mitenkään... t:nimimerkki epätoivoinen povipommi ;D

Vierailija
69/73 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet näyttää toivovan housuja, mutta tätä minun ongelmaa en vielä huomannut kenelläkään. Olen siis lyhyt ja pieniperseinen, hoikkareisinen, mutta maha on iso (ei ole raskausmaha). Vaikka olisin hyvässäkin kunnossa, olen tasapaksu muodoltani ja kaikki housut ovat aina puristaneet vyötäröltä. Siis sellaiset jotka istuvat takapuolesta ja reisistä.

Lisäksi toivoisin löytäväni puseromallin, joka peittää vatsani, mutta tuo esille olkapääni ja solisluuni näyttämättä kuitenkaan rintavakoa liikaa.

Vierailija
70/73 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pituutta on reilusti päälle 180 cm, ei vaatteita tahdo löytää. Kokonumeron kasvaessa vaatteissa kasvaa vain leveys -ei pituus. Mulle jää hihat ja lahkeet aina lyhyeksi, takit on ihan mahdottomia, housut varsinkin. Isommat ei istu ollenkaan, ovat telttoja. Olen ihan normaalivartaloinen, vähän reitevä, mutta suomalaisen mitoituksen ulkopuolella. Kengät on luku ihan erikseen, koon 43-44 kenkiä ei juuri ole ollenkaan, paitsi tietty liian leveitä miesten puolella :( Kun jalka vielä on kapea, harvat urheilu/vaelluskengätkään istuvat. Eli kuljen usein liian pienissä kengissä, liian lyhyissä hihoissa ja vanhoissa housuissa, kun uusia ei löydy. Itse en osaisi tehdä riittävän siistiä, vaikka ehtisinkin.

Musta on turha valittaa siitä, että joutuu lyhentämään lahkeita. Se on kuitenkin mahdollista, pidentää niitä ei voi.

Vierailija
71/73 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ensinnäkin järkyttävän rumia ja toiseksi sellasia mitä ei tulis mieleen käyttää imetyksen jälkeen, ja lisäksi ne on jostain syystä mitotettu usein raskaana olevalle!

Käytän imetysliivit-tuubitoppi-edestä avattava neule on ollut hyvä ydistelmä - ei tarvitse heittää roskiin imetyksen loputtua. Tuubitoppeja ei vaan löydä enää mistään on vissiin so last season... ja onhan sekin aika järkyn näköstä ilman sit sitä neuletta kun on ne liivien olkaimet :(

Vierailija
72/73 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita ilman polyesteria

Vierailija
73/73 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustia, klassisia ja yksinkertaisia aikuisen naisen vaatteita niin arkeen kuin juhlaan. A-linjaisia. En ole muutamaa mekkoa lukuunottamatta löytänyt yhtään mitään omassa koossani viime vuosina...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän