Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkälaisia vaatteita etsit jatkuvasti kaupoista, mutta et useinkaan löydä?

Vierailija
09.03.2010 |

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko jotenkin huonompi ihminen siksi että olen kurvikas? Joku joka ei ansaitse sopivia vaatteita?

Koko 70D ja vyötärönympärys 65 cm :P Aina tissien kohdalta liian pieniä tai vyötäröltä isoja.

jotain tasapuolisuutta kiitos

Vierailija
42/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin halensilta farkut joissa pisin sisäpituus on 87cm eli ovat juuri pitkäjalkaisille hyviä.

Pitkää sisämittaa ei meinaa löytää mistään. Joka kaupassa ihan järestäen liian lyhyet lahkeet housuissa. Olen 170cm mutta pitkäjalkainen.

- farkkuja, jotka sopivat pitkäjalkaiselle, persevälle ja reitevälle. Olisi kiva saada muitakin kuin vain Anttilan perussinisiä - laadukkaita t-paitoja, jotka kestävät pesuja - laadukkaita villapaitoja, 100 % villaa, kivoja malleja. Olen kova palelemaan. - laadukkaita puuvillaneuleita, muitakin kuin vaaleanpunaisia ja valkoisia - klassisia vaatteita, jotka kestäisivät pesuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai puseroita isomahaiselle ei raskaana olevalle.

Vierailija
44/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka istuisi sekä vyötäröltä että rinnoilta. Nyt jos löytyy vyötäröltä sopiva niin rintojen kohdalta ei mee edes kiinni.

Istuvaa takkia jossa riittävän pitkät hihat.

Neuleita, jotka ylettyvät vähintään puoleenväliin pakaroita mutta ei mitään polvimittaisia.

Suoralahkeisia istuvia farkkuja, ei mitään pillejä kuitenkaan. Vyötärö lantiomallia korkeempi mut ei todellakaan mikään napaan ulottuva.

Vierailija
45/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kroppa on jees, mutta rillit ja nenä takaa sen ettei meikäläisestä mitään kaunotarta saa. Ja se tehtiin koulusa aikoinaan jo hyvin selväksi, siksi tuppaan olemaan herkkä kaikenlaiten ulkonäkökommenttien suhteen.

Ei kaikkea herkkua yhdelle naiselle ;-) Jos sulla on tuollainen kroppa niin ole edes rumissa vaatteissa. Rehellisellä kademielellä sanon!

Vierailija
46/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kunnon pitkät hihat eikä mitään 3/4 pätkiä, jotka sopii vain pulleahkoille käsivarsille, mutta ei laihoille. Noissa vajakeissa laihakätinen näyttää siltä kuin vaate olisi jäänyt kittanaksi. Monta kertaa, kun olen löytänyt materiaaliltaan, kuosiltaan ja muuten malliltaan kivan puseron, on siinä nuo vajakkihihat. Lyhyetkin hihat on paremmat.

Vierailija
47/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaan löytäisin. Vinkkejä otetaan vastaan? Mutta ei Nansoa.

Vierailija
48/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kauan hakenut simppeliä neuletakkia, joka ei ole liian pitkä, ei vyötä, ei napaan asti V-aukkoinen eikä mitään tursuavia kauluksia. Eikä mikään mummomalli.

Housut on myös aika vaikeita löytää, mulla on ohuet reidet mutta vyötäröllä taas liikaa tavaraa. Ja usein on lahkeet liian lyhyet, olen 173cm ja kintut on pitkät.

Vierailija
49/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivoja unisex-paitoja perusväreissä. tällä hetkellä duns on ainut mikä miellyttää, mutta löytääpä ihan oikeasta kaupasta paitoja ja aina plussaa jos eivät maksaisi ihan tuota 25€/kpl.

Vierailija
50/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso kuppi, pieni ympärys

Vierailija
51/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain muussa alusvaatteisiin erikoistuneessa liikkeessä. Sieltä löysin itsellenikin sopivat (65F). Koko vaihtoehtoja oli runsaasti.

iso kuppi, pieni ympärys

Vierailija
52/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitoja joiden napitus menee siististi kiinni myös rintojen kohdalla. Mä olen alkanut tosissaan kiinnittää huomiota siihen, että suurimmalla osalla naisista napitus irvistelee rumastu rintojen kohdalta, vaikka eivät edes ole isopovisia. Pari päivää sitten uutistenlukijallakin oli nätti paitapusero, joka oli liian pieni miehustasta - se näkyi vaikka kuvattiin suoraan edestä.

Mikähän siinä on, ettei noihin paitapuseroihin saa riittävästi tilaa eteen? Mulla on tilastojen mukaan standarditissit (80B) ja silti ne on liian isot sellaisiinkin paitoihin, jotka muuten ois liian suuret.

Vierailija
53/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän tämä Change sijaitsee? Tai never mind, mä googlaan ! :D Mut oikeesti kiitti neuvosta, meinaa välillä itku päästä rintsikkaostoksilla ku mistään ei löydy sopivaa. Kattelin elämäni ekoja imetysliivejä tässä päivänä eräänä Bebesistä, joka on sentään äitiysvaatteisiin erikoistunut liike, mutta siellä tasan yhdet mun kokoiset, jotka ihan hirvittävän "venakon" näköiset eikä edes istuneet mun päälle mitenkään... t:nimimerkki epätoivoinen povipommi ;D

jossain muussa alusvaatteisiin erikoistuneessa liikkeessä. Sieltä löysin itsellenikin sopivat (65F). Koko vaihtoehtoja oli runsaasti.

iso kuppi, pieni ympärys

Vierailija
54/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain kivoja paitoja tms.

Normaalisti mun on tosi helppo ostaa vaatteita.

Vierailija
55/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Haluaisin pitkän talvitakin, joka olisi yläosasta tyköistuva ja levenisi helmaan. Siinä pitäisi olla kunnon huppu, joka lämmittää muutakin kuin takaraivoa sekä tarpeeksi pitkät hihat.

- Tykkään leveälahkeisista housuista, mutta harvoin löydän itselleni sopivaa mallia. Joskus sentää. Lahkeita pitää olla aina lyhentämässä, se ärsyttää.

- Inhoan kiristäviä vaatteita, mutta haluaisin myös jotkut kapeammat housut. Mulla on yhdet sellaiset hyvät, mutta ovat jo kulahtaneet. Kavensin ne itse Zaran parinkympin suorista housuista. Todella pehmeä ja joustava kangas.

- Neuletakki, joka ei saa mua näyttämään lihavalta. Varmaan turha toivo.

- Pari mekkoa, jotka puhuttelis mua, olis tyköistuvia vyötäröltä ja leveähelmaisia.

- Lisää näitä Vero Modan pitkiä hihattomia wife beatereita, jotka ostin viime keväänä Virosta. Suomessa oli ainakin kesällä jo toinen malli. Toivottavasti tätä tehdään vielä.

Vierailija
56/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, siis aina, on juuri tämä koko loppu!

Vierailija
57/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, että en halua ostaa tekokuitua enkä mummovaatteita. Bodenilta olen jotain tilannutkin, mutta smoin olen sitä mieltä, että monissa muuten kivoissa malleissa on liian räväkät kuviot tai värit.

vaatteita, joissa olisi sekä ripaus muodikkuutta (esim. väri) mutta samalla klassisen ajattomia, olematta mummomaisia tai ikäviä. Yleensä ottaen vaatteita, jotka sopisivat kaltaiselleni "siistissä sisätyössä" olevalle 39-vuotiaalle hoikahkolle naiselle. Yleensäottaen tuntuu, että vaatteet ovat joko nuorille tytöille (jolloin tökkii sekä leikkaus/malli, tyyli, että yleensä halvahkot materiaalit) tai mummoutumassa oleville (taas tökkii leikkaus/malli ja tyyli, materiaalit yleensä ok). Esimerkkinä tuotteista joiden kaltaisia haluaisin enemmän on ehkä lähinnä www.boden.co.uk, vaikkakin heilläkin on monesti räikeitä kankaita ja mallit ovat joskus liian tätimäisiä...

Vierailija
58/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä näkynyt edelleen? Munkin lapsella on jo urheiluliikkeestä ostettu, pari vuotta vanha. Uutta olen etsinyt, tuloksetta. Niitä ei enää tunnu löytyvän mistään. Yhden puuvaillaisen ostin, mutta se on liian tiukka.

saa villaisena ainakin Ruskovillalta (myös nettikaupasta)!

Vierailija
59/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rypytys, paidassa/mekossa kiinni oleva nauha tms. noin kymmenen senttiä alempana kuin se yleensä on. Mulle (176 cm ja d kuppi, pitkä selkä) nuo mekkojen ja paitojen nauhat, rypytykset tms. ovat aina, korostan AINA, liian ylhäällä. Ne tulee joillakin merkeillä jopa tissien päälle :( Heh, se vasta on hauskan näköistä. Eivät kaikki kokoa 40/42 ole 160 senttisiä...

Tykkäisin kamalasti tuollaisista pidemmistä paidoista ja mekoista, kun ne vähän piilottaisivat vatsamakkaraa, mutta kun ne ovat ihan väärällä mitoituksella tehtyjä!

Vierailija
60/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita ei tarvitse lyhentää 10-15 cm ja jotka ei saa persusta näyttämään jättimäiseltä. Olen siis mallia lyhyt ja persevä, mutta silmään ihan sopusuhtainen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi