Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkälaisia vaatteita etsit jatkuvasti kaupoista, mutta et useinkaan löydä?

Vierailija
09.03.2010 |

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin istuvia ja tyylikkäitä housuja, joissa olis tilaa vauvamahalle ja isoille reisille. Ei löydy. Mahattomana löytyis, mutta nyt ei onnistu.

Vierailija
2/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli istuvia housuja. mulla ei ole peffaa eikä mahaa, mutta hirmuisen tanakat reidet.:( Housut jotka menee reisistä, on ihan liian isot vyötäröltä ja lököttää takapuolesta.

Että jos jollakulla on tietoa merkistä, jolta vois löytyä hyvät farkut ja/tai housut paksureitiselle mutta vatsattomalle, niin vinkkejä otetaan vastaan!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repikääs tästä huumoria:

157cm 79kg.

Vierailija
4/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

optisen harhan siitä, että olen hoikka ja isotissinen. Löydän:en koskaan :(

Vierailija
5/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on siro ja hoikka, joten kaikki hameet joko liian leveitä tai sitten lyhyitä. Olen ommellut itse, koska sopivia ei ole löytynyt.

Vierailija
6/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkaa suojais poskia, vois pitää myssyn alla. Lapselle.

Vierailija
7/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reidet ovat ollet aina tanakat verrattuna vyötäröön. Sopivia paitoja; olen harteikas mutten rintava, vatsaa on jonnin verran mutta silti vyötärö löytyy + pitkä (notko)selkä.

-nimimerkki 'hajoan tämän ulkomuodon kanssa'

Vierailija
8/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli silkkimyssy ja suojasi hyvin poskia.

Vierailija
9/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tahansa ei-mautonta, ei-pissisvaatetta. Eipä löydy koossa 134/140. Farkkuja lukuunottamatta kaikki ostettava ebaysta.

Vierailija
10/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on ollut yllättävän paljon. Onneksi. Silloin hamstraan.

En omista ainoatakaan mustaa vaatekappaletta, koska en halua pukeutua mustiin, kuten kaikki muut. Musta tekee olmeista suomalaisista vieläkin olmimaisempia...

Sinistä on vaikea löytää, ellei se satu olemaan muodissa.

Vierailija
11/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten yläosia, jotka kertoisivat, että olen hauska, kaunis, hoikka, nuorekas olematta korni, jotka peittävät tosiasian, että tissit on turhan matalalla ja vatsa liian pyöreä.

Niin ja sitten asiallisia smart casual-vaatteita muihin kuin baari-iltamenoihin, jotka kertoisivat saman asian, mutta niin, että olisin sexy puuma, en kukkahattutäti.

Vierailija
12/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoa 90aa.

Vierailija
13/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko 70D ja vyötärönympärys 65 cm :P Aina tissien kohdalta liian pieniä tai vyötäröltä isoja.

Vierailija
14/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sen mallinen kroppa (ns.tiimalasi), että istuvia vaatteita on erittäin vaikea löytää.

Etsin takkimekkoja, jotka saisin kiristettyä vyöllä sopiviksi vyötäröstä. En löydä. Malli ei saa olla telttamainen, vaan tyköistuva.

Etsin saappaita, joissa ei ole liian pitkä varsi. Olen pieni ja sääretkään eivät valitettavasti ole pitkät. Ei löydy.

Etsin matalahkovyötäröisiä housuja, koska ne sopivat minulle parhaiten. Näin vyötärö saa olla rauhassa kapea siinä yläpuolella ja housut istuvat silti. Ei löydy.

Etsin suoralinjaisia, kapeita, pitkiä neuletakkeja. Ne istuvat minulle parhaiten, leveän mallisissa näytän lyhyeltä ja pulskalta. Ei löydy.

Etsin oikeankokoisia toppatakkeja (koko 34/36. Kaupoissa on aina takkeja koosta 38 ylöspäin, juuri koskaan ei pieniä kokoja. En siis löydä.

Mihin ihmeeseen minun pitää lähteä shoppailemaan?

Olen ihan kypsä. Jos tarvitsen oikeasti jotain uutta päällepantavaa, joudun juoksemaan kaupoissa kaksi päivää!

Vierailija
15/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hihallisia, villa/sekoitekankaasta tehtyjä kokomekkoja joissa olisi kynähamemainen alaosa, ei leveä kellohame eikä juhlavuutta. Tanttaria takkimekkoja kyllä löytyy.

Vierailija
16/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä näkynyt edelleen? Munkin lapsella on jo urheiluliikkeestä ostettu, pari vuotta vanha. Uutta olen etsinyt, tuloksetta. Niitä ei enää tunnu löytyvän mistään. Yhden puuvaillaisen ostin, mutta se on liian tiukka.

Vierailija
17/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin niitä oikeassa koossa monta kerralla, mutta eihän niitä mistään kaupasta saa. Pitää tilata netistä ulkomailta.

Samoin siliäviksi käsiteltyjä paitapuseroita ei saa kaupoista eikä ainakaan missään pukevassa värissä.

Ulkoiluhousuja, jotka eivät olisi mustat, ei ole tästä kaupungista löytynyt moneen vuoteen. Juuri eilen näin kylläkin parit ruskeat.

Vierailija
18/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- farkkuja, jotka sopivat pitkäjalkaiselle, persevälle ja reitevälle. Olisi kiva saada muitakin kuin vain Anttilan perussinisiä

- laadukkaita t-paitoja, jotka kestävät pesuja

- laadukkaita villapaitoja, 100 % villaa, kivoja malleja. Olen kova palelemaan.

- laadukkaita puuvillaneuleita, muitakin kuin vaaleanpunaisia ja valkoisia

- klassisia vaatteita, jotka kestäisivät pesuja

Vierailija
19/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkaa suojais poskia, vois pitää myssyn alla. Lapselle.

Partioaitasta tms retkeilykaupasta kandee kysellä. tai moottoripyöräkaupasta.

materiaali siis silkkiä, ja sopii aikuiselle tai lapselle. aina hyvä, kesällä tai talvella, meillä käytetään mm. pitkillä automatkoilla talvella tai luistelu- tai pyöräilykypärän alla kylmillä säillä

meidän skidit piti meidän prätkä-silkkihuppuja ihan ensin.

Vierailija
20/73 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalla on Kivat-merkkisiä silkki-villa- kypärämyssyjä. Ruskovillalla on ohuita kypärämyssyjä, saa mm. verkkokaupoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi