Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää meidän seuran sihteeri. Ärmätti soikoon. Ov

Vierailija
09.03.2010 |

Meillä sihteeri on se, joka päättää kokous ajat ja KAIKKI muut asiat. Rouva on AINA vähintään 20 minuuttia myöhässä, vaikka ITSE VAATISI kokouksen alkavaksi X-aikaan. Ja rouva myös sitten venyttää kokouksen kestäväksi 2-KOLME tuntia nussimalla pilkkua ja tekemällä tikusta asiaa.

No, ei siinä mitään. Itse en vihaan kyseistä akkaa (olen myös johtokunnassa). Eikä kukaan muukaan taida tuosta tykätä. Se myös pommittaa ihmisiä kaiken maailman listoilla, vähän väliä meilistä löytyy joku helkkarin lomake tai vastaava.

Viime keväänä sain tuon ämmän vihat niskaani ja kaikki paskat, syystä, johon EN ollut itse syyllinen, ainoastaan osasyyllinen (suurin syyllinen, joka oli 90% syyllinen tuohon, pääsi kuin koira veräjästä!) ja arvon rouva sitten teki omat johtopäätökset ja päätökset, josta vedin herneet nenään (ja ne on vieläkin sielä!). Ja itse suostuin vastentahtoisesti tuohon hommaan, mut ylipuhuttiin ja oikeastaan vähän pakotettiinkin.

Nyt sitten seuran puvustonhoitaja haluaa jäädä eläkkeelle ja jo viime syksynä puhuttuun asiasta johtokunnassa ja itse ilmoitin, että mä voisin ryhtyä hommaan, kun ei mulla ole muutakaan tekemistä tätä nykyä, kun olen työttömänä ja lapsi on päivät pitkät eskarissa. Ei mitään vaikutusta, sihteeri laittoi sitten taas jonkun lista lappusen ja vastasin siihen ja sanoin, että jos kukaan muu ei ole kiinostunut tuosta pestistä, niin mä voin ryhtyä siihen!

Noh, vuosikokous lähestyy ja eukko oli laittanut meilitse sen kokouslistan ja siinä sitten lukee, että ollaan pyydetty X ja Y henkilöitä puvustonhoitajaksi? Johtokunnassa ei ole asiasta ollut puhetta eli?`Ja X on todella kiireinen henkilö, ei aina pääse edes harjoituksiin työkiireiden takia (oma firma) ja Y asuu toisella puolella kaupunkia, minne kulkee bussi kerran tunnissa ja hänen miehensä on aika usein mökillä Lapissa eli hänen pitää kulkea bussilla, kun heillä on vaan yksi auto + he ovat aika usein hoitamassa lapsenlapsiaan, jotka asuvat toisella paikkakunnalla..

Noh, onhan yrittäjä ja eläkeläinen parempi kuin työtön.. Tuli vähän sellainen olo, että olenko mä edes olemassa? Vai olenko mä näkymätön?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noissa kaikenlaisissa yhdistyksissä sun muissa pääsee loistamaan ne, jota ovat vähänkin vallan tarpeisia. Suurin osa ihmisistä kun ei haluasi ottaa mitään vastuuta ja kaikki kasaantuun ikään kuin yhdelle ihmiselle, joka sitten alkaa ärsyttämään muita.

Miksi et saa suutasi auki ja kerro, ettet ole syyllinen siihen, mistä syytetään?

Miski kiertelet ja kaartelet, että voit, jos kukaan muu ei halua? Misi et suoraan sano, että tarjoudut hommaan mielelläsi?

Kyllä se vaan niin on, että suurin osa ongelmista johtuu huonosta kommunikoinnista, olettamisisista ja aivoluteilusta.

Suu auki seuraavassa kokouksessa.

Vierailija
2/2 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuunnella!

Esim tuosta viime keväästä yritin viisi kertaa vääntää rautalangasta, että se suurin syyllinen on X ja KUKAAN ei ensikertalainen ei olisi onnistunut yhtään paremmin. Ja jo talvella, kun alkoi näyttää siltä, että tuo X alkaa luistamaan velvollisuuksistaan, YRITIN KAKSI kertaa ottaa asian puheeksi kokouksessa, ilman mitään tulosta.

Ja esim. kokouksissa on ollut myös puhetta erilaisista kursseista ja itse olen selvästi ilmaissut, että haluaisin mennä näille X, C ja I kursseille -> mun pyynnöt/kommentit on sivuutettu tylysti ja kursseille on mennyt sitten pari muuta henkilöä. Enää en viitsi ilmoittaa, jos haluaisin mennä jonnekkin kurssille, mitä hyötyä avata suunsa eli..

Ja muuten, viime syksyn vuosikokouksessa tms. oli puhetta, että JOS ketään VAPAAEHTOISTA ei ilmaannu, niin johtokunta (=sihteeri :D) päättää asiasta.

Ja joo, helpotti purkautua :D Ottaa vaan niin päähän tuo idiootti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla