Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskin, että viikon sisään olen ollut 4 kanssa sängyssä.

Vierailija
09.03.2010 |

.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja kaikki kolme lasta meidän sängyssä kuuntelemassa kun luen satua.

Vierailija
2/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2007 keväällä viimeks noin monen kanssa. Vähän hiljenty kun vauva tuli.. :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää on 33.

ap

Vierailija
4/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei järvi soutamalla kulu joten anna reiän sauhuta vaan.

Vierailija
5/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks ja missä tilanteissa tohon on menty? miks yhtäkkiä noin vilkasta?

voi voi... oli mullakin tommosta joskus 10 vuotta sitten... oli siinä hauskuutensa ;)

Vierailija
6/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi mun mielestä ole mainostamisen arvoinen asia, noloa enemmänkin. Kyllä niitä ottajia aina on jos jokaiselle jakaa ja sana leviää nopeasti. Onnea valitsemallesi tielle!

t.2

Vierailija
7/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

n kk aikana 4 miehen kanssa, kahden kanssa seksiä. Siitäkin tuli hieman huono omatunto. Paljon mukavampi "muisto" jäi niistä, kenen kanssa ei seksiä harrastanut. ja ikää oli tuolloin 32v.

Nyt naimisissa, enkä mitenkään "kaiholla" muistele näitä sinkkukesän aikoja..

Vierailija
8/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et sillä ketään loukkaa. Kai ehkäisy on kondiksessa, sekä raskauden että tautien?

Vierailija
9/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet syntinen ja saat tulikiveä päähäsi.

Ota rennosti, mitä väliä.

Vierailija
10/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut. Minulla on ollut seksisuhde erääseen mieheen, mutta se on tulossa tiensä päähän. Olen etsinyt uutta seksisuhdetta, mutta olen aika arka. Minun pitää tuntea toinen enkä kykene yhden illan juttuihin (siksi niitä kumppaneitakin on ollut niin vähän).

Ekan miehen (nettituttavuus) kanssa tapasimme seksin merkeissä pe iltana ja se oli oikeasti huonoa seksiä. Tulin kotiin, jossa ex-mieheni oli lapsia vahtimassa. Itsellä teki yhä mieli ja tiesin exän olevan heti valmis, jos vain ilmaisen oman halukkuuteni. Kuvittelin, että se olisi ainakin tuttua, joten ajauduimme lempimään. Mutta siitäkös turhautuminen vain kasvoi!

Itse en ollut kummankaan miehen kanssa saanut nautintoa ja ns. panetus alkoi olla jo kova. La aamuna turhautuneena laitoin viestin vanhalle tuttavalle (ennen liittoa ja lapsia) ja ehdotin seksiä.

Päivän aikana aloin epäröidä ja en enää vastannut vanhan tuttavan viesteihin. Kun viime aikainen vakiseksikumppani laitteli su viestiä, että haluaisi olla kanssani, niin eipä siinä paljoa tarvinnut houkutella. Intohimo ja seksi hänen kanssaan toimii ja on molemmille nautinnollista.

Vanha tuttavuus ei kuitenkaan jättänyt rauhaan, vaan pyysi kylään viikolla. Kävin ja menimme sänkyyn.

Siinäpä se. Ei mitään ylpeiltävää, mutta ei minua nolota tai hävetäkään. Olisihan nämä voineet sattua pidemmälläkin ajanjaksolla, ehkä sitten olisi hyväksyttävämpää?

Vierailija
11/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiltti tyttö oon ja huolehdin asioista. Tosin näiden tapahtumien jälkeen kiltin tytön identiteetti on tietysti kyseenalainen ;) Siksi kai nyt tuntuukin hämmentävältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan