Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 100% varma, että vauvan piilottajat olivat lapsia.

Vierailija
08.03.2010 |

Kuulostaa juuri niin lasten touhuilta.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"paremminkin oli voinut8.3.2010 17:00

Olisi voinut mennä. Kun asiasta kuulin lähdin heti paikalle, poliisilta kysyin miten voi auttaa etsinnöissä niin tokas että ei tässä vielä olla mietitty etsintäpartioita joten mee kävelemään tuonne ees takaisin. No siellä sitten haravoitiin samoja alueita edes takaisin muitten kanssa ja poliisi kävi välistä asemalla miettimässä miten tässä nyt pitäisi edetä.

Sitten tulikin jo helikopteri ja partioita niiden muutaman poliisin lisäksi jotka kyselivät ovelta ovelle.

Omasta mielestä olisi voinut paremminkin ja rivakammin hoitaa, heti yks poliisi siihen kartan kanssa ja se sanoo että menkää te tuonne ja te tuonne sitä mukaan kun vapaaehtoisia tulee ettei kaikki pyöri samassa ympyrässä.

Mutta vauva löytyi, uskomatonta että niin läheltä.. aivan itsekin seisoin siinä vieressä ja en huomannut. Luulen että tuotiin myöhemmin takaisin ja haudattiin hankeen. Toivon että tekijä löytyy, sairas ihminen.

Kiitos kaikille teille ketkä etsitte kanssani. Sankoin joukoin olimme liikenteessä. Poliisille myös kiitos vaikka ihan 10 suoritusta en voi antaa.

Ja vanhemmille voimia tulevaisuuten pienokaisen kanssa. "

Tv:ssä haastateltu poliisi oli lähes sanaton. Sekoittuivatko jäljet keskenään tapahtumapaikalla? Oliko paikalla riittävästi asiantuntemusta ennen krp:n tuloa?

Taidan olla vain jälkiviisas, mutta löytyykö enää todisteita?

Vierailija
22/30 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ennenkin tehneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöt/pojat ovat keksineet jekun ja seuranneet sivusta kun paikalle on pörränyt poliiseja ja helikopteri ja... Ajatelleet, että kyllä se vauva alkaa itkeä ja ilmoitella itsestään ja se löydetään elävänä.

Vierailija
24/30 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitosasumista.

Vierailija
25/30 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ainakin ihmetyttää, ettei lumijälkiä tutkita, eikö kannattaisi laittaa julkisuuteen jos epäilee lasta tai vanhempaa? Tulisi vihjeitä enempi.

Vierailija
26/30 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisi olla varovainen näissä nettikirjoitteluissa, ettei syyllisty herjaan nimitellessään jotakuta teon tekijäksi, kun sitä ei ole todistettu.

Omalta osaltani pyydän anteeksi omia arvailujani, mikäli ne ovat välillisesti loukanneet asianosaisia.

Vaikeaa on varmaan tekijälläkin, oli se kuka tahansa.

Vierailija
27/30 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ainakin ihmetyttää, ettei lumijälkiä tutkita, eikö kannattaisi laittaa julkisuuteen jos epäilee lasta tai vanhempaa? Tulisi vihjeitä enempi.

Muistaakseni luin että jälkiä on löytynyt, mutta niistä ei vielä sen enempää kerrota.

Älä nyt yritä hyppiä asioiden edelle.

Vierailija
28/30 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti vain pudottivat ja se upposi pehmeään lumeen. Tuskin kerkesi sielä pitkään olla kun löytyi.

Vierailija
29/30 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin semmoinen juuri kävelevä taapero ja siskon ja veljen mukana leikeissä meillä maalla olin tipahtanut rantakiveltä veteen keväällä. Siinä oli tosi vähän vettä, mutta enhän mä ollu päässy ylös, naama vedessä olin sit sätkytelly. Sisko ja veli (4 ja 5v, liki 5 ja 6) oli tuumineet, että annetaan sen olla siinä ni oppiipahan uimaan. Jonkin aikaa tuijotettuaan olivat sit kumminkin hilanneet mut rantaan.

Ja meillä puhuttiin veden vaaroista jatkuvasti, järven rannalla kun asuttiin, eli ei todella mistään tiedon puutteesta, lapset nyt vaan ei aina ajattele kovin järkevästi.

Siitä jäi mulle semmoinen vesipelko, uidessa saan semmoisia välähdyskuvia mutapohjasta ja joudun paniikissa juoksemaan rantaan. En tiennyt ennenkuin teininä mistä ne johtuu.

Vierailija
30/30 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten poliisikoira ei löydä muutaman metrin päästä hangestä (20 cm lumikerroksen alta) elävää, itkevää (?) lasta...

Eli joku otti lapsen, ja toi myöhemmin hankeen? Mutta kuinka, jos paikalla pörräsi poliisia ja vapaaehtoista jne.

Onpa todella ihmeellinen juttu, ei voi olla tervejärkisen tekosia. En usko että lapsenkaan, kyllä itkevää (?) vauvaa rahjaava pikkulapsi olisi kiinnittänyt jonkun huomion.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme