Käytän tästä lähtien lapsiin rahaa vain sen verran mitä yhteiskunta antaa.
siis 146+139€/lapsi. Jos rahat loppuu kesken kuukauden, niin voi voi.
Kommentit (38)
Mielenkiintoinen tutkimusasetelma.
Eniten mielenkiinnolla odotan, millaiset ovat suhteesi lapsiisi siinä 10 vuoden päästä. Tietenkin riippuen lapsiesi iästä voi olla, että mielenkiintoisia tuloksia on luvassa jo vähemmänkin ajan kuluessa.
Hienoa! Muista raportoida myös av:lle!
Lapsien elatus kuuluu vanhemmille. Ei pidä tehdä lapsia jos ei kykene elättämään niitä.
Ootko ollut lataamossa välillä, kun susta ei oo kuulunut vähään aikaan, vai ootko itekin kyllästynyt tehtailemaan näitä väsyneitä provoja?
Lapsien elatus kuuluu vanhemmille. Ei pidä tehdä lapsia jos ei kykene elättämään niitä.
Ei lapsia tulisi tehdä jos ei itse pysty huolehtimaan heistä, myös rahallisesti!
Kun ei saa mitään omaa toimeentuloa mistään, niin on pakko sitten kitkutella niillä sossun avustuksilla.
ja saada lapsille kivat diagnoosit...
tässä se uutuus, että lapsilla on nyt diagnoosit!
Ootko ollut lataamossa välillä, kun susta ei oo kuulunut vähään aikaan, vai ootko itekin kyllästynyt tehtailemaan näitä väsyneitä provoja?
tässä se uutuus, että lapsilla on nyt diagnoosit!
Mihin sä nyt hävisit? Ilta on vasta nuori!
anoppi maksaa. Ja mä oon vaan maannut sängynpohjalla 3 pv kun ei oo muuta jaksanut. Oon mä välillä vauvaa syöttänyt ja juottanut, mut sit on vaan makoiltu. Ei oo jaksanut lähteä ostamaan itselle edes ruokaa, vauvalla on vielä jotakin jäljellä.
Isompi tulis kotiin keskiviikkona, mutten ota sitä vielä, koska isä maksaa elarit vasta 15.pv ja mulla pitää jäädä itselle rahaa viikonlopuksi, joko baariin tai kirppiskierrokselle.
mä olin ovela ja kutsuin äitini muka vauvaa katsomaan. Paskat, aamulla se näki vauvaa 15min ja sit me häivyttiin vauvan kanssa kirppikselle 5 tunniksi ja sillä aikaa äitini oli siivonnut koko kämpän, kuten suunnittelinkin.
Miksi olet käyttänyt alkoholia raskauden aikana? Kai olet ollut tietoinen, että juurikin se on syy FASiin? Huostaan! Huostaan!
Huostaan nuo lähtee kumminkin ennemmin tai myöhemmin ja varmistin sen ettei sijaisäiti ainakaan tervettä lastani saa. Eikä ole terve tuleva kolmas lapsikaan, sillä voi olla jopa huumeriippuvuuskin.
ja oman helvettisi aiheuttanut. Miksi siis valittaa siitä jatkuvasti?
niin mulla ei oo muuta tekemistä kuin valittaminen. Onhan se sekin jotakin.
Vaikka provoileekin, niin jutut niin sairaita että olisi ehkä syytä tarkistaa kuitenkin tyypin lääkitys. Vai mitä ootte mieltä?
Huostaan nuo lähtee kumminkin ennemmin tai myöhemmin ja varmistin sen ettei sijaisäiti ainakaan tervettä lastani saa. Eikä ole terve tuleva kolmas lapsikaan, sillä voi olla jopa huumeriippuvuuskin.
Mitä sitten? Paljoapa jaksaa yhteiskunnan hukkapalojen kohtalot kiinnostaa.
niin mulla ei oo muuta tekemistä kuin valittaminen. Onhan se sekin jotakin.
Lukisit kirjan? Kävisit ulkona? Tekisit käsitöitä? Luuletko että tuo olo paranee jatkuvalla ruikuttamisella? Se ei nimittäin parane, vaan tulee pahemmaksi. Aikuisena ihmisenä sä teet omat valintas, ja sä voisit myös valita viettää miellyttävämpää elämää, mutta et taida haluta, kun et uskalla muuta kuin nillittää aaveella.
Ottajia on varmasti