Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytän tästä lähtien lapsiin rahaa vain sen verran mitä yhteiskunta antaa.

Vierailija
08.03.2010 |

siis 146+139€/lapsi. Jos rahat loppuu kesken kuukauden, niin voi voi.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottajia on varmasti

Vierailija
2/38 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otatko molemmat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen tutkimusasetelma.

Eniten mielenkiinnolla odotan, millaiset ovat suhteesi lapsiisi siinä 10 vuoden päästä. Tietenkin riippuen lapsiesi iästä voi olla, että mielenkiintoisia tuloksia on luvassa jo vähemmänkin ajan kuluessa.

Hienoa! Muista raportoida myös av:lle!

Vierailija
4/38 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsien elatus kuuluu vanhemmille. Ei pidä tehdä lapsia jos ei kykene elättämään niitä.

Vierailija
5/38 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ollut lataamossa välillä, kun susta ei oo kuulunut vähään aikaan, vai ootko itekin kyllästynyt tehtailemaan näitä väsyneitä provoja?

Vierailija
6/38 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsien elatus kuuluu vanhemmille. Ei pidä tehdä lapsia jos ei kykene elättämään niitä.

Ei lapsia tulisi tehdä jos ei itse pysty huolehtimaan heistä, myös rahallisesti!

Vierailija
7/38 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei saa mitään omaa toimeentuloa mistään, niin on pakko sitten kitkutella niillä sossun avustuksilla.

Vierailija
8/38 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saada lapsille kivat diagnoosit...

Vierailija
9/38 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä se uutuus, että lapsilla on nyt diagnoosit!

Ootko ollut lataamossa välillä, kun susta ei oo kuulunut vähään aikaan, vai ootko itekin kyllästynyt tehtailemaan näitä väsyneitä provoja?

Vierailija
10/38 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä se uutuus, että lapsilla on nyt diagnoosit!

Vierailija
11/38 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sä nyt hävisit? Ilta on vasta nuori!

Vierailija
12/38 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi maksaa. Ja mä oon vaan maannut sängynpohjalla 3 pv kun ei oo muuta jaksanut. Oon mä välillä vauvaa syöttänyt ja juottanut, mut sit on vaan makoiltu. Ei oo jaksanut lähteä ostamaan itselle edes ruokaa, vauvalla on vielä jotakin jäljellä.

Isompi tulis kotiin keskiviikkona, mutten ota sitä vielä, koska isä maksaa elarit vasta 15.pv ja mulla pitää jäädä itselle rahaa viikonlopuksi, joko baariin tai kirppiskierrokselle.

Vierailija
13/38 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin ovela ja kutsuin äitini muka vauvaa katsomaan. Paskat, aamulla se näki vauvaa 15min ja sit me häivyttiin vauvan kanssa kirppikselle 5 tunniksi ja sillä aikaa äitini oli siivonnut koko kämpän, kuten suunnittelinkin.

Vierailija
14/38 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet käyttänyt alkoholia raskauden aikana? Kai olet ollut tietoinen, että juurikin se on syy FASiin? Huostaan! Huostaan!

Vierailija
15/38 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huostaan nuo lähtee kumminkin ennemmin tai myöhemmin ja varmistin sen ettei sijaisäiti ainakaan tervettä lastani saa. Eikä ole terve tuleva kolmas lapsikaan, sillä voi olla jopa huumeriippuvuuskin.

Vierailija
16/38 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oman helvettisi aiheuttanut. Miksi siis valittaa siitä jatkuvasti?

Vierailija
17/38 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mulla ei oo muuta tekemistä kuin valittaminen. Onhan se sekin jotakin.

Vierailija
18/38 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka provoileekin, niin jutut niin sairaita että olisi ehkä syytä tarkistaa kuitenkin tyypin lääkitys. Vai mitä ootte mieltä?

Vierailija
19/38 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huostaan nuo lähtee kumminkin ennemmin tai myöhemmin ja varmistin sen ettei sijaisäiti ainakaan tervettä lastani saa. Eikä ole terve tuleva kolmas lapsikaan, sillä voi olla jopa huumeriippuvuuskin.

Mitä sitten? Paljoapa jaksaa yhteiskunnan hukkapalojen kohtalot kiinnostaa.

Vierailija
20/38 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mulla ei oo muuta tekemistä kuin valittaminen. Onhan se sekin jotakin.

Lukisit kirjan? Kävisit ulkona? Tekisit käsitöitä? Luuletko että tuo olo paranee jatkuvalla ruikuttamisella? Se ei nimittäin parane, vaan tulee pahemmaksi. Aikuisena ihmisenä sä teet omat valintas, ja sä voisit myös valita viettää miellyttävämpää elämää, mutta et taida haluta, kun et uskalla muuta kuin nillittää aaveella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan