oletko ihminen joka ei haluaisi tietää pettämisestä
Kommentit (15)
haluan tietää. edelliselle puolisolle tuli lähtö saman tien kun sain tietää. nykyistä en jättäisi pettämisen takia.
Olen miehellenikin sanonut, että jos joskus sattuisi hairahtamaan ja pettämään kerran kännissä -tyyliin, niin en haluaisi tietää. Toinen juttu olisi, jos kyseessä olisi salasuhde ja tunteet pelissä, silloin haluaisin tietää. Meillä on kaksi pientä lasta, tämä vaikuttaa haluihini tietää pettämisestä jos sellaista tapahtuisi (onneksi erittäin epätodennäköistä).
Olen miehellenikin sanonut, että jos joskus sattuisi hairahtamaan ja pettämään kerran kännissä -tyyliin, niin en haluaisi tietää. Toinen juttu olisi, jos kyseessä olisi salasuhde ja tunteet pelissä, silloin haluaisin tietää. Meillä on kaksi pientä lasta, tämä vaikuttaa haluihini tietää pettämisestä jos sellaista tapahtuisi (onneksi erittäin epätodennäköistä).
halunnut tietää. Ehkä voisin elää elämäni onnellisena, jos en koskaan olisi saanut tietää. Nyt en usko, että koskaan olen enää täysin onnellinen tai pystyisin luottamaan täysin yhteenkään mieheen tai olisin sama ihminen kuin ennen pettämisiä. Vilpitön elämän ilo on kadonnut elämästäni enkä tiedä löydänkö sitä enää koskaan.
Jos olit, eikö sen onnen sitten voi saada takaisin? Emmehän kuitenkaan ole olemassa vain parisuhteidemme kautta.
Tai en haluaisi, jos olisi "satunnaisjuttu". Toki sitten taas joo, jos olisi pitkä suhde.
Jos se olisi miehelle ensimmäinen ja satunnainen iso moka jota katuu syvästi niin en koe että minun pitäisi tietää. Tokasta kerrasta jo haluaisin tietää.
jos kyseessä on kerran vahinko. Jos puhutaan suhteesta niin haluaisin ehdottomasti tietää, jotta voisin potkaista sen paskan pellolle.
En halua koskaan enää kokea pettämistä, valehtelua tms. mitä miehet elämään tuo.
Kammottavaa että tänne ilmoittautuu näin paljon ihmisiä jotka ovat valmiita elämään valheessa jotta eivät joutuisi valintojen eteen...
Onko tuossa taustalla jonkinlaista läheisriippuvuutta tms. tai pelkoa yksinjäämisestä, vai mistä moinen johtuu?
Jos 2 tai enemmän, niin sitten kyllä.
eli en haluaisi tietää, jos jostain hairahduksesta kyse. Mies saisi yksin elää syyllisyytensä kanssa. Siinä on tarpeeksi hänelle rangaistusta.
Ei kai se läheisriippuvuutta ole tai yksinjäämisen pelkoa ole. Yhdestä hairahduksesta en ottaisi eroa, mutta en haluaisi koko elämää miettiä, että jos se tekee sen taas...
Suhteen ollessa kyseessä asia on sitten toinen.
Ihan jo mahdollisten tautienkin takia.
Minusta sellainen on aika inhimillistä eikä 100% uskollisuus ole minulle niitä tärkeimpiä hyveitä.
halunnut tietää. Ehkä voisin elää elämäni onnellisena, jos en koskaan olisi saanut tietää. Nyt en usko, että koskaan olen enää täysin onnellinen tai pystyisin luottamaan täysin yhteenkään mieheen tai olisin sama ihminen kuin ennen pettämisiä. Vilpitön elämän ilo on kadonnut elämästäni enkä tiedä löydänkö sitä enää koskaan.