Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siitä, että vauvan löysi poliisit tekniset tutkijat, voi päätellä jo aika paljon

Vierailija
08.03.2010 |

Poliisi ei tietenkään voi paljastaa tässä vaiheessa kaikkea sitä, mitä tutkimuksissa on saatu selville. Kannattanee kuunnella tarkkaan huomisen tiedostustilaisuuden rivien väliset viestit.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi tietää varmasti jo jotakin, mutta tutkinnallisista syistä ei voi paljastaa.

Itse uutinen tuli Aftonbladetin kautta ilmoille.

Minua kiinnostaisi se, kuinka kauan äiti oli kyläilemässä.

Utelias olen siis.

Vierailija
2/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se löysi joka lähimpänä sattui olemaan. Ei löytynyt varsinaisesti minkään teknisen tutkimman ansiosta... vaan sattuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. oliko vauva valjaissa kiinni vaunuissa vai vapaana? Eikö lumessa näkynyt mitään jälkiä? Varkaudessa on näköjään tänään satanut lunta.

Itse vain pohdin, että olisiko mahdollista, että vauva on tippunut vaunuista ja kierinyt ja uponnut/hautautunut lumeen.

Vierailija
4/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vain pohdin, että olisiko mahdollista, että vauva on tippunut vaunuista ja kierinyt ja uponnut/hautautunut lumeen.

Vierailija
5/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. oliko vauva valjaissa kiinni vaunuissa vai vapaana? Eikö lumessa näkynyt mitään jälkiä? Varkaudessa on näköjään tänään satanut lunta.

Jos kierii 6 metriä ja vielä hautautuu lumeen!

Vierailija
6/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on tosi ajattelemattomia vielä siinä iässä kun saavat ulkoilla yksinään.

Vierailija
7/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk:n ikäinen?

Vierailija
8/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäinen ei varmasti ole ollut valjaissa vaan vaunukopassa! Ja tuskin tuon ikäinen pyörähtää rattaista ja kierii noin kauas! Mietihän nyt uusiks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi