Emätinorgasmista.
Tuosta yhdestä ketjusta tuli mieleen, että suurin osa naisista taitaa ajatella että sen saaminen on miehestä kiinni. Voi paljastaa teille, ettei tämä pidä paikkaansa. Paitsi ehkä sillä tavalla, että jos mies tulee todella nopeasti, niin nainen ei välttämättä ehdi saamaan.
Minä saan emätinorgasmin aina, jos mies vaan jaksaa/pystyy yhdyntään sen viisi minuuttia. Orgasmin saaminen on vain minusta ja minun halustani kiinni. En minäkään sitä heti ensimmäisessä yhdynnässä saanut, mutta harjoittelemalla sen kyllä saa. Minulla kesti siinä noin puolisen vuotta.
Olen saanut emätinorgasmin aika monen miehen kanssa. Ihan pienestä peniksestä ei ole kokemusta, eikä tosin todella isostakaan. Minun ei tarvitse tuntea rakkautta, eikä pahemmin himoakaan miestä kohtaan ja silti saan orgasmin. Ällöttävien miesten kanssa en tosin seksiä ole harrastanutkaan.
Eikun treenailemaan emätinorgasmin saamista, se on aina lähempänä ja lähempänä ja sitten kun saat sen niin et klitorisorgasmia enää haluakaan.
Kommentit (30)
Näkyvä klitoris ja mm. g-piste ovat osa sitä.
olen saanut kaikkien vähänki pidemiaikaisten poikaystävien kans orgasmin yhdynnässä lähes joka kerta ja usein monta kertaa 16-vuotiaasta asti, nyt oon 32. En tiiä onko emätinorgasmi, vai ei tuntuu kuitenkin eriltä kuin itseaiheutettu. Nyt synnytyksen jälkeen, vauva kolme kuukautta ei oo tullut niin helposti kuin aiemmin vaan joutuu just jännittään niitä lihaksia.
myös emättimen pohjalla syvällä jotain joka tuntuu hyvältä
Munaa vaan pilluun, kyllä se g-piste siellä on. Meinasin kyllä aiemmassa viestissä kirjoittaa, että stimuloimalla emätintä. Arvasin että joku vetää herneet nenään tuosta g-pisteestä.
t. ap
jos syvällä rintaäänellä loihe lausumaan että kaikilla naisilla ihan varmasti näin
Olen harjoitellut nyt 20 vuotta vimmatusti erilaisilla peniksillä, mutta eipä tule.
Usko nyt jo, että ihmisen anatomiat ei ole yksi yhteen ja toiset saa orgasmeja pelkällä emättimen jyystöllä ja toiset tarvii rinnalle klitoriksen kiihotusta tavalla tai toisella. Fakta on, että klitoriksesta lähtee sellainen hermokimppu, joka on enimmäkseen siellä sisällä ja joillain naisilla (suurimmalla osalla ei) on hermokimpun toinen pää emättimen sisäpinnalla niin pinnassa, että sieltä koskettelemalla saa saman kuin koskemalla klitorista. Ei ole olemassa mitään erillistä emätinorgasmia vaan kaikki on sitä samaa ja yhtä. Tämä on kuule ihan faktaa ja emätinorgasmin saa jotkut, harvat, luonnostaan, jotkut kovalla alapäätreenillä, kun herkistyvät tarpeeksi ja jotkut eivät saa koskaan, koska ne hermopäät ei vaan yksinkertaisesti ole tarpeeksi pinnassa.
Emätinorgasmi saadaan stimuloimalla g-pistettä ja klitorisorgasmi saadaan stimuloimalla klitorista.
t. ap
Tutkmusten mukaan ympärileikatut naiset eivät saa mitään orkkuja koska klitoris on revitty irti! Ovat siis samaa "tavaraa", tämä g-spot ja klitoris.
Lantionpohjan lihaksilla suuri vaikutus emätin orgasmiin. Sekä hengitys harjoituksella että että emättimen supistuksilla on mahdollisuus saada. Hoitamistani naisista 8/10 saa lopulta emätin orgasmin. Ei muuta kuin harjoittelemaan. t:: hieronnaksi@luukku.com
Millä ihmeellä stimuloit "pisteitä" pelkästään, niinkin pienellä alueella? Huh huh, ja sitten tullaan tänne pätemään "asiantuntiana". Mitähän orkkuja ne homot saa?