Enkö mä teille viikko sitten sanonut että vauvan ulos jättäminen on heitteillejättö.
Ja te vaan vänkäsitte että Suomi on lintukoto, jossa vauvoja ei varasteta vaunuistaan. Siitäs saitte, läl lää. Onneksi vauva kuitenkin löytyi hengissä.
Kommentit (11)
viime kädessä päättää sen tulkinnasta, et sinä :)
Ihan vaan todistaaksesi olevasi oikeassa?
ihan junalla kipaisin 500km varkauteen ja vähän vauvaa hyssyttelin ja nyt olen jo kotona taas takas. VR on nopee kyyti vauvoja varastamaan.
mikä tahansa, niin vieläkö vänkäätte että Suomi on lintukoto, jossa ei vauvoja pihalta viedä.
lapsen kuljettaminen henkilöautolla on vastuutonta ja siitä pitäisi rankaista.
Ja te vaan vänkäsitte että Suomi on lintukoto, jossa vauvoja ei varasteta vaunuistaan. Siitäs saitte, läl lää. Onneksi vauva kuitenkin löytyi hengissä.
On omaa yksityisaluetta, tavallaan "kesähuone", jatke kodille.
Kai tässä tarttis ovet pitää lukossa ettei joku sekopää vie lasta?
Kai sekin joskus tässä lintukodossa vielä tapahtuu kun pihastakin viedään, rannalta?
En käsitä mitä joku lällättää asialla. Kaikki muumit laaksossa?
n. 150000 sen ikäistä lasta ( ALle 3-vuotiasta)joita voisi nukuttaa pihamaalla, ja sitten YKSI sieptaan n. kolmeksi tunniksi, niin johan siitä pitää jokaisen hypätä kauhusta.
JA voisin panna pääni pantiksi että tuonkin jutus taustalla on taas joku pikkutyttö, joka löysi "nuken".
Ymmärrättekö, että tilastojen mukaan suomessa EI tuntemattomat sieppaa vauvoja? Jos joku vauvan sieppaa , se on oma vanhempi/sukulainen erokriisissä, TAI n. 10-vuotiaat pikkutytöt.
yksinään ulkona nukkunut. Äskenkin teki pahaa mennä kirpparilla itse 3 metrin päähän vauvan vaunuista, kun kärryt eivät mahtuneet kirppispöydän viereen.
ap,joka kenties on vainoharhainen ja kuvittelee jokaista vierasta potenttiaaliseksi lapsensieppaajaksi.
Ei nyt taas liioitella, vaan yritetään käyttää maalaisjärkeä. Vauvaa voi nukuttaa ulkona, mutta itkuhälytin ja näköyhteys vaunuihin on ehdoton edelletys! Ja toki asuinympäristö vaikuttaa myös paljon.