Kuinka päästä yli loukkaantumisesta?
En tavallisesti ole helposti loukkaantuvaa sorttia, mutta nyt ystäväni loukkasi siis pahasti, etten meinaa päästä siitä yli. Mitä konsteja teillä muilla on selvitä loukkaantumisen tunteesta?
Kommentit (4)
Jos tahallaan, mä en varmaan edes yrittäisi ihan pian päästä eroon tunteesta. Jos taas tahattomasti, sanoisin suoraan ystävälle miltä musta tuntui häneen puheensa, sitä kautta helpottaa tehokkaimmin.
johdu sinusta vaan loukkaajasta. Hänellä on ongelma, nosta itsesi sen yläpuolelle.
Itselle käynyt pariinkin kertaan samalla tavalla. Ekalla kerralla kaveri petti luottamuksen... Teki sitä aika-ajoin kunnes sitten teki tempun viimeisen kerran ja kyllästyin jatkuviin lupailuihin... Pistin välit poikki, kun tyyppi ei tuntunut tajuavan miten oli mua kohdellut. Käytti mua aina vaan hyväkseen! Joskus se on viimeinen pisara oltava siinäkin.
Toinen kerta oli kun tulin raskaaksi. Paras ystäväni ainoa kommentti raskauteeni oli vaan: OHO! Juu ei tätä vauvaa suunniteltu, muttei se sentään mikään hirveä shokki ja kamala asia ollut. Kaverini ei siis onnitellut saati iloinnut kanssani uutisesta! Anteeksi hän ei jälkeenpäinkään ole pyytänyt. Loukkaannuin niin verisesti, että laitoin välit poikki tähän ns. ystävään. Kannattaan siis tehdä niin, ettet ole ystävääsi yhteydessä hetkeen aikaan. Jos ei itse tajua loukanneensa sinua tai kysy mikä sinun on niin anna olla! Ystäviä (parempia ja ihanampia) saa aina lisää!!!
Esim. jos ystävälläsi on avioliitto karilla ja sinulla kaikki hyvin, se voi olla hänelle motiivi yrittää halveerata sinun liittoasi.