Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä huomaa että mies on tosissaan seurustelun alkuvaiheessa?

Vierailija
08.03.2010 |

mitkä ovat sinusta semmosia merkkejä..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ajattelin, että kun mies esitteli kavereilleen/perheilleen, oli tosissaan. ja ylipäänsä pyysi mukaan harrastuksiinsa ja reissuilleen.

Vierailija
2/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietti ääneen tulevaisuutta, otti puheeksi isoja periaatteellisia asioita, jotka olivat hänelle tärkeitä parisuhteessa.

Voi niitä ihania alkuaikoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi tietää, muiden kokemuksia.

Vierailija
4/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi varsinaisesti yhden yön seksisuhteesta. Häivyin miehen kotoa raukkamaisesti ennen miehen heräämistä. Sit mies oli mun kaverilta pyytänyt mun puhelinnumeroa ja soitti...siitä se lähti ja 2 vk seurustelun jälkeen mies tuli tutustumaan lapsiini. Tosissamme oltiin, vaikka se sitten ikävä kyllä päättyikin. Edelleen haikailen hänen peräänsä.

Vierailija
5/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se kun esiteltiin kavereille/perheelle, pyydettiin mukaan menoihin ja harrastuksiin ja pidettiin yhteyttä ja haluttiin viettää paljon aikaa yhdessä, oli merkki tosissaan olemisesta. Käytännössä kuitenkin kaikki suhteet, joissa mies on toiminut näin, on lopahtaneet aika äkkiä. Nykyisen mieheni kanssa olemme olleet yhdessä 5 vuotta, ja meillä on kaksi lasta, enkä tosiaan osannut suhteen alkuaikoina yhtään arvella, että mies olisi ollut tosissaan kanssani. Ei hän minulle soitellut ollenkaan, jos en erikseen pyytänyt, ei esitellyt kavereilleen eikä todellakaan pyytänyt mukaan menoihinsa tms. Ajattelin tosi pitkään, että tämä nyt on vaan tällaista hengailua, ja loppuu siihen että jompi kumpi löytää jonkun "paremman".

Ensimmäinen merkki siitä, että mies oli tosissaan, oli se, kun miehen ex tuli tapaamaan miestä (olivat eronneet kun mies muutti toiselle paikkakunnalle eikä ex halunnut muuttaa mukana), ja ilmoitti, että voisi muuttaa "tänne, lähemmäs sua" - ja mies ilmoitti exälleen, että se juna meni jo. Vähän sen jälkeen mun vuokranantajani ilmoitti myyneensä asunnon ja että mulla on kuukausi aikaa etsiä uusi asunto, ja mies totesi, että voin muuttaa hänen luokseen, "jos et vielä pysyvästi niin ainakin siksi aikaa että saat enemmän aikaa etsiä uuden asunnon". Sitten mulla oli menkat myöhässä, ja minä mietin, mitä tehdään, jos olenkin raskaana, ja mies sanoi, että "eihän se lapsi nyt mikään maailmanloppu olisi". Oikeastaan siinä vaiheessa alkoi minun mielestäni se vakava suhde, koska alettiin puhua tulevaisuudesta, lapsista, perheestä jne., ja päädyttiin sitten se perhe perustamaan.

Vierailija
6/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen merkki siitä, että mies oli tosissaan, oli se, kun miehen ex tuli tapaamaan miestä (olivat eronneet kun mies muutti toiselle paikkakunnalle eikä ex halunnut muuttaa mukana), ja ilmoitti, että voisi muuttaa "tänne, lähemmäs sua" - ja mies ilmoitti exälleen, että se juna meni jo. Vähän sen jälkeen mun vuokranantajani ilmoitti myyneensä asunnon ja että mulla on kuukausi aikaa etsiä uusi asunto, ja mies totesi, että voin muuttaa hänen luokseen, "jos et vielä pysyvästi niin ainakin siksi aikaa että saat enemmän aikaa etsiä uuden asunnon". Sitten mulla oli menkat myöhässä, ja minä mietin, mitä tehdään, jos olenkin raskaana, ja mies sanoi, että "eihän se lapsi nyt mikään maailmanloppu olisi". Oikeastaan siinä vaiheessa alkoi minun mielestäni se vakava suhde, koska alettiin puhua tulevaisuudesta, lapsista, perheestä jne., ja päädyttiin sitten se perhe perustamaan.

Vierailija
7/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mies ole tosissaan vielä seurustelun alkuvaiheessa!

jos on naurettava itsekritiikitön idiootti vailla elämänkokemusta.

Vierailija
8/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on valinnut väärin, ollut onnettomasti naimisissa ja vielä lapsiakin väärän ihmisen kanssa niin oppii arvostamaan niitä asioita, jotka oikeasti ovat tärkeitä parisuhteessa. Sellaisen ihmisen ja sellaisen suhteen voi tunnistaa nopeastikin ja silloin voi sitoutua jo alkuvaiheessa.

Nykyinen mieheni alkoi viettää kanssani toisella paikkakunnalla kaiken sen vapaa-ajan, jota hän ei ollut lastensa kanssa, mikä tarkoitti yhteensä kuutta tuntia autossa per kerta. Muutaman viikon tuttavuuden jälkeen hän esitteli minut vanhemmilleen ja sisarelleen. Hän puhui kaikista asioistaan, myös vaikeista, ja halusi tietää minusta kaiken. Hän soitti minulle kahden vuoden ajan (eli kunnes muutimme yhteen) joka ilta samaan aikaan, ei yhtään iltaa jäänyt väliin edes vaikka olimme erikseen matkoilla. Hän piti aktiivisesti huolta alusta asti, että suhteemme jatkuu ja vahvistuu. Kun suhteemme oli vakaalla pohjalla, hän esitteli myös lapsensa ja piti kaikin tavoin huolta, että saimme hyvän alun lasten kanssa. Alussa sain häneltä myös lahjan joka kerta, kun tapasimme, mutta sen hän lopetti, kun tulin pari kertaa naureskelleeksi asialle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän