pieni vauva ja yllätysraskaus
Hei kaikille!
Nyt kaipaan mielipiteitä. Meillä on kaksi lasta kohta neljä vuotta ja toinen kuusi kuukautta. Nyt kaksi viikkoa sitten kävin lääkärissä hakemassa pillerit. Sain lääkekuurinkin, koska oli hiukan tulehdusta. Nyt sitten eilen tein kuitenkin varmuuden vuoksi raskaustestin, kun olo oli outo...Ja viivat tärähti suoraan tikkuun. Eli raskaana ollaan. Olen salaa iloinen, mutta kauhuissani. Mies sanoi heti että abortti. Miehellä on edellisestä liitosta vielä kolme lasta ja niistä kaksi asuu meillä. Nyt olen tänään menossa lääkäriin. JOtenkin mielessä pyörii ajatus että abortti on ehkä helpoin, mutta sitten taas ajatus että entäs jos sieltä tulisi poika..kaikki muut kun on tyttöjä. Ja alkaako sitä sitten lokakuussa miettiä, että nyt meillä voisi olla vauva.... Onko muilla vastaavia tilanteita ollut...! Tämä on aivan kamalaa. Sängyssä tuhisee tyttö, joka on just ja just ruvennut nukkumaan yöt ja sitten on uhmassa oleva neiti, joka kaipaa huomiota.
( Minun vanha nimimerkki oli muuten liisa06, jos joku muistaa) Ainakin pikkukakkosen kuumeilijoista..
Mamma2006
Kommentit (3)
neljä lasta: 9v, 7v ,6v ja 9kk vauveli ja raskausviikko 24+ menossa =) Itselläni oli aika varattu kierukanlaittoon, mut hups empäs ehtinytkään kun vauva ilmoitti jo tulostaan... Alkuraskaus mennyt ihan hyvin ilman mitään ongelmia... Minunki mies oli eka et abortti, mut sanoin ettei se meillä ole edes vaihtoehto, koska olemme omalla käytöksellä saaneet sen aikaan... Kyllä muaki aluksi hirvitti ja pelotti, mut sitten ajatus vauvasta sai pelot häviämään =) On se ihana taas pian pitää pientä kääröä sylissä ja sairaalassa saan lomailla vauvan kans muutamanpäivän =) Pienimmäiselle on sitten leikkikaveri kun toiset lapset ovat jo senverran isompia... ultrassa näkyi olevan toinen poika tulossa, edellinenkin poika =)kaikki mtavaratki jo valmiina niin ei tarvitse tehdä mitään hankintoja, paitsi kaikki ne heräteostokset odotellessa vauvan syntymistä =) Voimia teille ratkaisuun, itse kyllä pitäisin ja niin pidinkin... Asiat tapahtuu minun kehossani, enkä siksi antanut miehen vikuttaa päätökseeni... sen verran uskovainen olen kumminkin, etten aborttia halunnu ja onneks mieheni kunnioitti päätöstäni... Mies on pikkuhiljaa tullut mukaan odotukseen ja odottaa jo itsekkin pikku nyyttiä =)
joitain vuosia sitten, nelosen ollessa 5kk. Kävin jo hakemassa keskeytyslähetteenkin ja kuitenkaan en kyennyt sairaalasta aikaa varaamaan,myöskään en olisi jaksanut heti uutta raskautta,nelonen oli hirvittävän raskas. Mutta aikaini siinä murehdittuani luonto hoiti asian ja raskaus meni kesken,joka oli helpotus =). En olisi pystynyt aborttiin mutten myöskään uuteen raskauteen.
Terveisin, pööh